December 30, 2016

Menang GA Salam Perkenalan by Mashitah Mamat

Terkejut jugak dan tak sangka... Sebab Liez memang tak berapa usha sangat blog minggu pengumuman GA by Mashitah Mamat tu.. Tapi tetiba rasa nak tengok la post-post lama yang lain.. Tiba-Tiba nampak nama Liez tang memang 1st price.. hahahahah happy sesangat la.. Terus WA Mashitah untuk claim hadiah.... Teruja sangat sebab Liez bukan orang yang selalu bertuah klau bab-bab ni.. nasib la...hihihi 




Untong la My Dearie dapat perfume... Sedap baunya....


Apa-apa pun terima kasih pada blogger Mashitah Mamat untuk pemberian hadiah GA ini.. Semoga dimurahkan rezeki dan dirahmati ALLAH SWT...

5 comments:

  1. Replies
    1. alhamdulillah... tak sangka.. sbb mmg takde luck langsung bab2 ni.. tapi ini rezeki tak siapa yang boleh jangka kan...

      Delete
  2. alhamdulillah rezeki =D
    tahniah !!!

    ReplyDelete

Followers

Google+ Followers