May 13, 2017

BERSEDIA UNTUK #SBB2017



Assalamualaikum dan selamat pagi. Lama rasanya Liez tak bersiaran. Liez balik Ipoh pada hari rabu yang lalu. Sebab kali terakhir kami balik Ipoh pada bulan februari masa kenduri aqiqah Niyaz. Alang-alang dah cuti,  Liez dan Dearie ambik cuti Khamis dan jumaat. Itu pun tak puas lagi kat sana.

Ok sampai disini je Liez updated dulu. Hari ni Liez join #SBB2017.. Kalau korang ada yang join, nanti tegur la ye. Liez jenis tak cam orang sangat.
Apa-apa Liez akan update thru FB ye... Boleh follow NOOR LIEZA

8 comments:

  1. Fuhhh bestnya attend event cenggitu hehe

    ReplyDelete
  2. wahhh lieZ join jugak ye.. bestnye la..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Syoknyaa akak....nanti perturunlah ilmu sikit, hihi.

    ReplyDelete
  5. Bestla dapat pergi..mesti enjoy semalam :)

    ReplyDelete

Categories

Anak - Anak Ku (2) Contest (11) Diet (8) DIY (4) Famili (8) Food Review (2) giveaway (89) Hamil (2) INFO (13) ISLAM ITU INDAH (7) Isu Semasa (13) Jalan-Jalan (10) kesihatan (5) Luahan Rasa (15) Makan-Makan (16) menang (8) Minat (6) My Dearie (8) Niyaz & Qaseh (22) parenting (7) PERADUAN (4) petua (7) Resepi (29) Review (42) Segmen (43) ZALORA (1)

Followers

Google+ Followers