FEMILAC - MILKBOOSTER MEMBANTU PENYUSUAN IBU


FEMILAC MILBOOSTER #tibetibebengkak

Sejak kebelakangan ini, makin ramai ibu - ibu yang sedar akan kebaikan susu ibu terhadap anak-anak. Khususnya penyusuan ekslusif sehingga 2 tahun. Ini jelas diperbincangkan secara terbuka dan mendapat sambutan yang baik. Liez antara ibu yang menyusukan anak sehingga 2 tahun. Alhamdulillah Allah SWT masih mengizinkan Liez menyusukan anak kedua yang kini berusia 18 bulan. Dan berniat untuk menyusukan hingga 2 tahun.


Tapi, ramai ibu-ibu dilanda keresahan kekurangan susu ibu. Dan telah berusaha mencari petua-petua dan cara-cara untuk membanyakan susu. Kini, korang boleh mendapatkan FEMILAC MILKBOOSTER #tibetibebengkak keluaran FeedMilk Nursing wear yang membantu ibu-ibu yang berjuang untuk menyusukan anak sepenuhnya.

FEMILAC MILKBOOSTER #tibetibebengkak dihasilkan dari makanan sunnah seperti Kurma, Habbatussauda, Madu dan Susu kambing. Juga terdapat campuran Alfalfa, Halba, Spirulina dan Aquamin yang melancarkan pengeluran susu serta menghasilkan susu yang berkualiti dan pekat. Tetapi korang kena juga menjaga pemakanan dan rutin mengepam atau menyusu terus secara konsisten. Jangan hanya bergantung sepenuhnya pada suplimen kalau ingin penyusuan ini berjaya.




 Antara ramuan dalam FEMILAC MILKBOOSTER #tibetibebengkak
FEMILAC MILKBOOSTER #tibetibebengkak dengan rasa vanilla yang lazat dalam bentuk tablet mudah dikunyah. Keberkesanan terbukti seawal 1 jam selepas pengambilan boleh menyelesaikan masalah korang yang kekurangan susu untuk membuat stok untuk anak. Anak korang akan mendapat penyusuan yang mengenyangkan dan kualiti susu yang penuh khasiat.


Dalam bentuk tablet senang dikunyah
Selain itu FeedMilk juga mengeluarkan satu lagi produk dipanggil FEMILAC SILICON BREASTPUMP. Dihasilkan dari bahan bebas BPA, bewarna lutsinar untuk memudahkan memcuci serta tidak menggunakan tenaga elektrik. Silicon breastpump ini sangat berguna diwaktu korang menyusukan anak atau mengepam susu (secara tandem). 


Femilac Silicon Breastpump didatangkan bersama penutup
Pengguna yang yakin dengan bantuan FEMILAC SILICON BREASTPUMP
Cara menggunakannya pun mudah.
Liez sangat menggalakan pembelian FEMILAC silicon breastpump ini kerana ia membantu mengumpulkan susu terus masuk ke dalam silicon breastpump dari pada kita menekap lampin di payudara yang nyata satu pembaziran.


Cara pengguna Femilac Silicon Breastpump
Antara testimonial yang berjaya dengan penggunaan FEMILAC MILKBOOSTER #tibetibebengkak serta FEMILAC SILICON BREASTPUMP dan berpuashati dengannya.





Testimonial dari salah seorang pelanggan yang terbukti berkesan

Jadi pada korang ingin membuat stok susu untuk anak- anak boleh cuba FEMILAC MILKBOOSTER #tibetibebengkak dan FEMILAC Silicon Breastpump dalam simpanan korang. Harga FEMILAC MILKBOOSTER #tibetibebngkak hanya RM45 (30 tablet) dan RM 70 (60 tablet),FEMILAC Silicon Breastpump RM28 setiap satu.




Jika berminat untuk mendapatkan produk dari FeedMilk, boleh terjah

Facebook: FEMILAC HQ

ATAU

FEEDMILK BOUTIQUE
H50-1, Jalan Serai Wangi
M16/M Alam Avenue 2
40200 Shah Alam, Selangor 

FEEDMILK BOUTIQUE SDN BHD
No 9A Tingkat 1
Jalan Keluli AK7/AK Seksyen 7
40000 Shah Alam, Selangor 

Waktu perniagaan 
Selasa - Ahad
11.00 pagi - 8.00 malam



Post a Comment

1 Comments

  1. terimakasih atas informasinya, jangan lupa kunjungi kami
    di http://idblackwalet.com/cara-merawat-kulit-wajah-sensitif-dan-berjerawat/

    ReplyDelete