SHOPEE 9.9 ONLINE SHOPPING DAY

 

Tiba masanya korang menikmati pengalaman membeli belah dalam talian 9.9  SHOPEE  yang sedang berlangsung dari 23 Ogos yang lalu. Liez diberi peluang untuk bersama-sama SHOPEE dalam pelancaran kempen terbaru mereka "Hari Membeli belah dalam talian 9.9" baru-baru ini di ibu kota. Kempen ini diadakan untuk menghargai pelanggan-pelanggan yang bijak membeli belah dengan SHOPEE .

Antara tawaran yang korang tak boleh lepaskan

SHOPEE  telah mengumumkan kempen-kempen jualan murah dan usahasama dari lebih dari 20 kategori berlainan dan memberi jaminan memberikan harga terendah dipasaran bermula dari 23 Ogos sehingga 11 September 2017. Tawaran harga sehingga 90% dari jenama terkenal seperti Watsons, Nestle,Super, Unilever, ESH2U dan SengHeng. Tidak ketinggalan tawaran dari rakan rasmi seperti Petronas, KFC, Digi, 20th Century Fox, B Infinate dan banyak lagi. Teruja kan bila korang dapat merasai tawaran ekstragavanza ini.

JUALAN MURAH MERDEKA SHOPEE
Bermula dari 23 Ogos hingga 31 Ogos 2017 untuk meraikan sambutan Hari Kemerdekaan yang ke 60 tahun. Dengan tawaran potongan harga 60% dari jenama terkenal.

BEST OF 9.9 (PILIHAN TERBAIK 9.9)
Dari 9 hingga 11 September 2017 tawaran harga menjadi 90% keatas produk-produk terpilih. Istimewa pada 9 September sahaja, SHOCKING SALES BERGANDA yang menawarkan barangankegemaran rakyat Malaysia dari telefon bimbit dan gajet, Produk kesihatan, Hiasan,Perabot dan perkakasan rumah serta produk kecantikkan.

Antara yang memberikan tawaran harga terbaik
Unilever - potongan harga hingga 30% dengan voucher 20% di seluruh platform
Watsons - potongan sehingga 20% di seluruh platform
SengHeng - tawaran potongan harga sehingga 50% ke atas 99 barangan
ESH2U - potongan hingga 99% sengan voucher bernilai RM100
KFC - PERCUMA ketulan nugget dengan setiap penghantaran.
Petronas - menawarkan kad Hadiah edisi terhad bernilai RM50 dengan harga RM45( terhad kepada 30,000 unit sahaja dan dijual dalam talian). 9,000kad lagi dijual di stesen Petronas seluruh negara dengan harga RM50 dan mendapat voucher SHOPEE bernilai RM5

Korang jangan lepas peluang ini dan bijak dalam berbelanja dengan SHOPEE.
Jangan lupa install aplikasi SHOPEE di telefon bimbit korang ye.

P/S: Ketika Liez menaip entry ni pun Liez dah simpan 20 barangan dalam cart untuk pembelian. Yang bestnya, total barangan tidak lebih dari RM150.. syok kan???




Post a Comment

0 Comments