CHOMEL BABY RANGKAIAN PENCUCI BARANGAN BAYI SELAMAT DAN BERKESAN

Chomel Baby
Dah nama kalau ada anak-anak kecik memang tak boleh nak elak jika barang permainan bertabur di lantai, bawah sofa, bawah meja makan. Bukan satu dua barang permainan tapi banyak sangat. Kadang-kadang tak larat nak kutip dan simpan semua. Ada kalanya barangan permainan bercampur dengan sisa-sisa makanan, habuk dan kekotoran yang kita tidak nampak. Ada masa, rajin juga Liez kutip dan basuh dengan air dan sabun. Tapi banyak kali Liez hanya siram dan lap dengan kain. Letih nak mengadap membuat kerja pembersihan macam ni.

Kadang terfikir, adakah barangan permainan itu cukup bersih dan selamat untuk anak-anak gunakan? Mungkinkah ada bakteria atau kuman yang merbahaya dan boleh menjejaskan kesihatan anak kita? Adakah pencuci yang digunakan selamat untuk digunakan? 
Kini para ibu-ibu tak perlu risau lagi kerana ada produk yang berkesan dan selamat digunakan dalam proses mencuci keperluan anak-anak kita. 

CHOMEL BABY ialah produk tempatan yang diilhamkan oleh seorang ibu yang mementingkan keselamatan bayinya dari menggunakan produk-produk dipasaran yang kebanyakan mengandungi bahan kimia. Liez telah mencuba salah satu produk CHOMEL iaitu Chomel Toy and Surface Cleaner.



Kegunaan Chomel Baby Toy and Surface Cleaner ini adalah boleh dipelbagaikan kegunaanya untuk membersihkan dengan lebih selamat kekotoran dan baun yang kurang enak disemua permukaan barangan rumah seperti barangan permainan, pelapik tikar, dinding, kerusi bayi, katil bayi dan banyak lagi. Sangat berkesan menanggalkan kesan kotoran degil dan minyak.


Macam mana nak gunakan?
Senang aje. Korang hanya sembur pada barangan yang hendak dibersihkan dan kemudian lap hinga kering dengan kain bersih.

Pengguna tak perlu risau dengan bahan-bahan yang digunakan kerana semuanya dihasilkan dari campuran bahan-bahan semulajadi seperti Minyak Kelapa, Sawit, Minyak sayuran, jagung dan banyak lagi. Juga penggunaan air purified juga memberikan kesan yang optimum dalam membersihkan dan menghapuskan bakteria.



Chomel Baby Toy and Surface Cleaner ini juga adalah agen pencuci antibakteria semulajadi dari tumbuhan seperti minyak kelapa dan kelapa sawit yang selamat untuk bayi korang. Tidak rugi jika korang dapatkan semua barangan dari Chomel Baby kerana ianya sangat berguna dan yang pasti selamat untuk seisi keluarga. 

Untuk keterangan lanjut atau pembelian produk boleh dilakukan di https://www.chomelbaby.com

Alamat
ESONA Nature Sdn Bhd
46, Jalan 1, Taman Industri Pandan Indah,
55100 Kuala Lumpur, Malaysia
Tel: 6016 – 2077 081
                                     Mon – Fri, 8.30AM – 6.00PM 


Post a Comment

6 Comments

  1. Waaa.. bagusnya produk ni kan..
    Tak perlu risau lagi kuman2 yang ada pada permainan anak²

    ReplyDelete
  2. Bagusnya produk ni lebih lagi sekarang musim penyakit. Salah satu cara untuk melindungi kanak-kanak.

    ReplyDelete
  3. baca dia punya isi-isi kandungan dalam produk tu pun memang rasa selamat nak guna..

    ReplyDelete
  4. waa.. bagusnya produk ni.. kalau saya la, saya pun memilih produk tanpa bahan kimia merbahaya.. hee~ alah membeli menang memakai..

    ReplyDelete
  5. Banyak benda kena perhatian penuh ibu ayah kalau ada anak kecik ni, diorang sensitif betul dengan kuman. Ada pencuci macam ni bagus

    ReplyDelete