Estime & Sens Produk Penjagaan Wajah dan Badan Organik dari Perancis


Kalau bab nak cantik ni memang Liez suka. Walaupun biasa-biasa saje tapi dah namanya perempuan memang itu la yang ditenungkan hihihi. Baru-baru ini, Liez telah menghadiri majlis pelancaran produk penjagaan wajah dan badan Estime & Sens dari Perancis di RUANG, SS18 Subang. Ia adalah untuk memperkenalkan beberapa siri produk penjagaan wajah dan badan  yang dibuat dari bahan organik dan dijual secara esklusif di spa dan di salon kecantikkan. Produk- produk Estime & Sens ini dihasilkan untuk memberikan yang terbaik dari sumber yang terbaik untuk mendapakan hasil terbaik. 


Bagaimana dengan kualiti dan keberkesanan?
  1. Setiap produk Estime & Sens telah melalui penyelidikan untuk memastikan bahan aktif utama dipilih dengan teliti dan diukur tepat bagi memberikan penyelesaian pada masalah kulit tertentu.
  2. Setiap produk Estime & Sens dikembangkan untuk menyamai dengan produk-produk lain dipasaran dan mengoptimumkan keberkesanan pada kulit.
Adakah selamat digunakan?
  1. Estime & Sens hanya dihasilkan dari bahan organik dan satu-satunya yang mampu memberi jaminan kualiti dan selamat pada kulit. Kesemua produk telah disahkan oleh ECOCART dan mempunyai label COISMEBIO.
  2. Semua produk Estime & Sens dihasilkan di Perancis dan melalui ujian yang ketat.
Ada 5 siri set penjagaan wajah dan mengandungi formula-formula berbeza
  1. Anti Aging - melembutkan, memelihara dan menguatkan kulit Mengandungi Evening primose oil, Pomegranate extract, Organic prickly pear oil and Pelvetia canaliculata seaweed extract.
  2. Comforting - melembapkan dan sesuai untuk kulit sensitifMengandungi Organic rose flower water, Organic Argan oil dan Organic sesame oil
  3. Brightening - membantumembuang pigmentasi dan memberikan kelembutanMengandungi NewZealand tree fern, Apple seed extract dan Papaya extract
  4. Purity  & Balance - untuk kulit berminyak                                                  Mengandungi Rice extract, Organic sweet orange,Lemon essential oil, organic apline willow herb dan organic orange blossom water.
  5. Dry & Dehydrate - memberikan kesegaran, kecerahan dan kulit sihat      Mengandungi organic olive oil, mint,jojoba beads dan organic indian chestnut.
Produk Estime & Sens telah memilih untuk memasarkan produk-produknya kepada salon dan spa terpilih kerana ingin memastikan produk dan perkhidmatannya diberikan kepada pelanggan dengan bantuan dari pakar kecantikkan bertauliah.

Untuk keterangan lanjut boleh terus hubungi info dibawah:

Alamat:
Pusat Perdagangan One Puchong 46-2,
 Jalan OP 1/3, Pusat Bandar Puchong 47100 Puchong Selangor 
Tel: 019-333 4718

Website:

Facebook:

Post a Comment

2 Comments