NARINAR FLUtherapy bantu ibu bapa mencegah selsema dan batuk dengan cepat


Liez kalau anak-anak dah mula tonyoh-tonyoh hidung dan bersin kerap, mula la risau. Tu tanda-tanda anak-anak bakal kena selsema atau batuk. Mak mana nak tengok anak-anak tak sihat kan? Mak mana tak risau bila anak-anak batuk dan selsema hingus meleleh tak berhenti? Liez memang agak cerewet bila anak-anak kena selesema dan batuk ni. Mula la keluar segala pengetahuan rawatan alami yang Liez tahu since mengandungkan Qaseh 5 tahun yang lalu. Liez memang tak nak anak-anak makan ubat melainkan penyakit dah lama dan tak baik-baik la. 
NARINAR FLUtherapy (FT) pilihan no 1 
Dan Liez telah mencuba satu produk yang sangat bagus untuk melawan dan merawat batuk selsema tanpa ubatan dan yang penting selamat untuk bayi dan kanak-kanak. NARINAR (FT) FLUtherapy yang dikatakan Terapi selsema bayi pertama di Malaysia. Bahan-bahan yang digunakan untuk menghasilkan minyak NARINAR Flutherapy ini pun dari 100% semulajadi daripada pati tumbuh-tumbuhan eksotik dan bebas bahan kimia. Kira korang tak perlu fikir banyak kali la kalau nak sapu NARINAR FT pada anak-anak. Dan ramai yang memperkatakan keberkesanan NARINAR FT sejak ia mula diperkenalkan di pasaran.

Baru-baru ini, Niyaz mula tonyoh hidung. So Liez alert itu tanda awal dia bakal selsema. Liez apa lagi, terus sambar NARINAR FLUtherapy (FT) dan Liez sapukan NARINAR (FT) di bahagian dada dan belakang badan. Liez juga tidak lupa amalkan teknik percussion yang di ajar Doktor Nadir untuk menepuk secara lembut bahagian belakang anak untuk melonggarkan kahak. Liez juga sapukan dibahagian zon T dan tapak kaki Niyaz. 
Dengan urutan pada dada, belakang dan tapak kaki, Niyaz rasa selesa sangat.
Alhamdulillah, tak percaya bila Liez perasan Niyaz tidak lagi tonyoh hidung dan dia happy macam selalu. Liez hanya sapu 3 kali sapuan dengan kerap dan yang pasti bila Niyaz tidur Liez akan sapu lagi terutama di bahagian batang hidung.

Sebenarnya, apa yang membuatkan NARINAR FT ini sangat berkesan adalah kerana ia gabungan beberapa pati tumbuhan dan buah seperti Lemon, Lavender, Pudina dan Gum Arab selain minyak zaitun yang banyak kelebihannya. Kalau korang tahu memang semua bahan-bahan ini sangat bagus dalam membantu mencegah dan merawat gejala batuk dan selsema. Ia juga meningkatkan sistem daya tubuh badan anak-anak kita untuk melawan virus.

Selain NARINAR FT, ada 2 lagi minyak terapi NARINAR T-SERIES yang perlu korang miliki iaitu NARINAR ST (Sleep Therapy) dan NARINAR TT (Tummy Therapy)

Qaseh pula baru-baru ini agak terganggu tidurnya. Tak pasti sebabnya. Setiap malam akan bangun dan mula merengek. Apa yang Liez buat, Liez sapukan NARINAR ST dengan menyapu pada pergelangan tangan dan belakang telinga. Liez juga bagi dia hidu bau NARINAR ST untuk memberikan rasa segar dan tenang. Dengan haruman pati minyak Epal hijau, pati minyak Lavendar,pati minyak Oren, pati bunga Chamomile, pati daun Bidara dan pati minyak Sandalwood sangat membantu Qaseh cepat lelapkan mata dan tidur dengan nyenyak. Tiada lagi rengekkan di tengah malam~ terbaik kan!
Nyenyak Qaseh tidur lepas disapu NARINAR ST
NARINAR ST bukan sahaja bagus untuk anak anak kita tetapi boleh juga digunakan oleh orang dewasa untuk mengurangkan stress. Lagi terbaik, Liez pernah sapukan NARINAR ST bila kepala mula rasa sakit. Rasa sakit tidak lama hilang secara beransur-ansur. Liez siap offer untuk sapukan pada adik ipar yang stress dengan kerja sehari. Dia pun suka!
Teknik sapuan secara membulat untuk mengurangkan ketidakselesaan perut
Masa kami sekeluarga bercuti di Penang, memang Liez bawa NARINAR TT (Tummy Therapy) juga sebagai bantuan kecemasan. Bila jalan sana sini, makan macam-macam mesti perut anak-anak even Liez dan Dearie pun buat hal. Makan non stop kekdahnya.. haaaa sapukan 4 titis NARINAR TT pada perut dan lakukan urutan secara membulat. Yang perut berangin pun boleh hilang. Qaseh pula yang awalnya sakit perut akibat angin dan tidakselesaan boleh tersenyum gembira lepas sapuan NARINAR TT. Katanya senang kentut~ bertuah punya anak!! hihihi

Jangan terkejut pulak bila korang sapukan NARINAR TT pada perut pada yang susah untuk membuang pembuangan besar, ia akan melawaskan sistem pembuangan tau. Kandungan pati alor vera dan serai sangat sesuai dalam melegakan kembung perut dan mengurangkan sembelit atau cirit birit.










Antara testimonial pengguna NARINAR T Series

Serius! Liez galakkan korang dapatkan kesemua NARINAR T-SERIES ini untuk kegunaan anak-anak korang.. ehhhh bukan anak -anak je boleh guna, orang dewasa pun boleh guna juga. Nyaman sangat baunya dan yang penting berkesan.


Lagi penting, tahap keselamatan NARINAR T-SERIES telah dilakukan 3 siri ujian makmal termasuk ujian alahan kulit tau.. Siap dengan ujian makmal yang diiktiraf standard Malaysia dan antarabangsa. So tak perlu risau dengan tahap keselamatan ye sebab ianya sesuai digunakan untuk yang mengalami eczema juga..Bebas logam berat, bebas mikroorganisma berbahaya dan lembut pada kulit!

Dengar cerita Narinar buat promosi hebat bagi yang membeli 3 botol NARINAR T-Series.

Untuk dapatkan diskaun 10%, boleh masukkan code mrsliez10 melalui pembelian secara online di www.narinar.com.

Untuk maklumat lebih lanjut atau pembelian, korang boleh klik pada www.narinar.com atau hubungi nombor seperti yang tertera dibawah

NARINAR HQ
Alamat: No.2A-2, Jalan Puteri 2A/3, 
Bandar Puteri Bangi, 
43000 Kajang, Selangor
Tel:  017-717 1848

Website:
www.narinar.com

Post a Comment

45 Comments

  1. baguslah produk ni. sesuai sangat untuk kita yang ada anak-anak kecik. gonna grab 1 buat stok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul...nak bwk g travel pun senang sbb kecil je

      Delete
    2. Kalau sis suzlin berminat nak tahu lebih detail boleh whatsapp saya di link bawah. Saya mama mar stokist Narinar.

      http://narinarjb.wasap.my

      Delete
  2. Bagus ni. Natural healing. Baik utk anak-anak instead of dok bagi ubat kan. Sometimes lambat baik, sebab ianya natural kan. But ok. Sebab akan baik terus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul natural remedies mmg pilihan liez since 1st baby

      Delete
  3. Sapa ada anak kecik sesuai guna product ni..SA anak dh besar hehe..tp bleh suggest kan adik2.. ranai anak buah kecik2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wajib ada.. berkesan dan mudah dibawa

      Delete
    2. Puan Amanda takyah risau sebab Narinar sesuai untuk semua peringkat umur even arwah ayah saya pun suka terapi guna Narinar kalau kene selsema batuk susah tidur or sekit perut...Narinar berkesan insyallah..

      Nak tahu lebih detail boleh whatsapp saya link bawah nie. Saya mama mar stokist Narinar.

      http://narinarjb.wasap.my

      Delete
  4. Bagus la produk macam ni. Seeuai untuk sesiapa yang ada anak kecil.

    Kalau selsema je boleh terus guna.
    Tak perlu nak sakitkan kepala kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Even org dewasa pun boleh guna. Bau sgt wangi dan tenang

      Delete
    2. Betul buat terapi harian lebih baik tuk tambah immune anak lawan penyakit

      Delete
  5. menarik.. aromatherapi yg mampu menyelesaikan masalah anak2.. terutama yg sembelit. kalau org tua sembelit guna senang tak membuang.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buang angin mmg best klau sapu narinar..

      Delete
    2. Boleh puan nur misnan insyallah. Saya pun selalu terapi guna Narinar Tummy Therapy..

      Delete
  6. Agak-agak dewasa boleh pakai gak tak? Suka tengok packaging dia yang kecil maka senang nak bawa ke mana-mana kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh je guna.. kira utk seisi keluarga

      Delete
    2. Kalau berminat nak tahu lebih detail boleh whatsapp saya di link bawah. Saya mama mar stokist Narinar.

      http://narinarjb.wasap.my

      Delete
  7. Anak kita pun suka sangat yg ni..satu sebab best ja bau dia..
    Maknya pulak suka gila yg Narinar ST tu

    ReplyDelete
  8. Colleague sy ada jul benda nie. Mmg berkesan untuk bayi. Bahkan yg dewasa pon ada guna. Tgh laku keras kan produk nie. Rasa mcm nk jdi dropship dia pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Zharif.. Yana konsultan Narinar.. Berminat nak jadi dropship Narinar boleh contact Yana direct kat telegram telegram.me/YanaSakura ya..

      Delete
    2. Boleh sangat en zharif boleh whatsapp saya jika berminat nak jadi agent. Saya mama mar stokist Narinar.

      http://narinarjb.wasap.my

      Delete
  9. Minyak pati lagi organic dan mudah utk digunakan. Malah lebih neutral utk bayi. Bagus baunya. Sambil sapu dekat anak. Ibu pun lelap le jugekkkkkk. Hahaha

    ReplyDelete
  10. Bagus jugak produk ni ya. Untuk anak-anak memang kena bagi bahan-bahan yang tiada bahan kimia. Memang perlukan produk sebegini untuk setiap rumah yang punyai anak kecil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau berminat nak tahu lebih detail boleh whatsapp saya di link bawah. Saya mama mar stokist Narinar.

      http://narinarjb.wasap.my

      Delete
  11. Tengok ramai kawan-kawan guna produk ni. Mesti bagus kan. Nnti nak cubalah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau berminat nak tahu lebih detail boleh whatsapp saya di link bawah. Saya mama mar stokist Narinar.

      http://narinarjb.wasap.my

      Delete
    2. Madi meh beli kat Yana.. Hehe.. Yana ada jual Narinar ni.. Contact kat telegram boleh WhatsApp pun boleh.
      telegram.me/YanaSakura
      www.wasap.my/601131967158

      Blog Yana tgh problem sekarang xleh nak update. Under maintainance..hehe

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  12. khai pun salu batuk - batuk .dekat pasaraya mydin ada jual x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau berminat nak tahu lebih detail boleh whatsapp saya di link bawah. Saya mama mar stokist Narinar. Maaf En. Khai takder di Mydin.

      http://narinarjb.wasap.my

      Delete
  13. Best zaman sekarang ni. Minyak macam ni bukan saja bagus untuk anak-anak, yg dewasa pun boleh pakai sama.

    ReplyDelete
  14. Narinar Flutheraphy is baby friendly and safe for long term use. Seem the ingredient is natural. Will recommend this to my mummy friends. Thanks for sharing this.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Betty. If need more detail regarding Narinar Product can whatsapp me at below link. Thank you.


      http://narinarjb.wasap.my

      Delete
  15. Macam best je. Mesti bau dia sedap and refreshing je kan. Boleh try ni nanti beli hehe

    ReplyDelete
  16. Bagus ni natural remedy. satu rumah kena ada satu. Mommy pon nak beli untuk anak2 mommy

    ReplyDelete
  17. Bagus minyak terapi semulajadi macam narinar ni. Kena ada satu dekat setiap rumah. Selamat nak apply dekat anak2.

    ReplyDelete
  18. Banyak baca keberkesanan minyak ni.kena beli satu untuk simpan dalam beg
    Botol dia pun kecik senang nak simpan

    ReplyDelete
  19. I think orang dewasa also can try right, coz i have perut kembung because of air and also constipation.

    ReplyDelete
  20. jimat banyak tu kalau beli 3 botol!

    ReplyDelete
  21. Produk Narinar sangat berkesan dan selamat juga sesuai digunakan dari baby baru lahir sampai lah warga emas. Wajib cuba tau . Boleh juga dapatkan dari Sy (stokis Narinar) . Juga open yang nak jadi ejen, sambil guna sambil jana income 😉

    #MamaYanti 01110257569

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. Kalau berminat nak tahu lebih detail boleh whatsapp saya di link bawah. Saya mama mar stokist Narinar.

    http://narinarjb.wasap.my

    ReplyDelete