DOMINO'S RAIKAN WIRA DALAM KEMPEN 'TOGETHER-GETHER FUND'

DOMINO'S RAIKAN WIRA DALAM KEMPEN 'TOGETHER-GETHER FUND'
Dari 17 Mei 2018 hingga 3 Jun 2018, apabila pelanggan membeli mana-mana Ramadan Combos iaitu Ssamjeang Buddy Combo atau Ssamjeang Super Combo, sepotong pizza disumbangkan kepada dana. Setiap enam keping pizza akan didermakan kepada rumah-rumah kebaikan yang dipilih Domino's.

Pada pelancaran Dana Together-gether, individu dalam masyarakat yang telah membantu komuniti melalui usaha peribadi mereka sendiri serta berkumpulan, telah dijemput olehDomino's untuk makan malam bagi memberikan penghargaan . Antara Wira Unsung yang diiktiraf termasuk Doktor dan Jururawat Hospital UMRA, Bomba dari Stesen Bomba Kota Anggerik, Encik Lex Low seorang tukang gunting, Encik Palani Kumar dan kumpulan sukarelawan, Encik Kuan Chee Heng pengasas Community Policing Malaysia serta Encik Ahmad Faizal, inspirasi di sebalik inisiatif Hero Unsung.

Pengunjung dan anak-anak Rumah Titian Kasih dan Rumah Amal Kasih Bestari juga dijemput sebagai sebahagian daripada majlis pelancaran. Ini adalah inisiatif oleh Domino's untuk menghargai pengorbanan hero-hero yang tidak di dendang yang banyak membantu dan berkhidmat untuk masyarakat tidak kira agama, bangsa dan negara.

Linda Hassan, General Manager, Marketing, Domino’s Pizza Malaysia and Singapore

"Inisiatif Hero Unsung adalah satu yang sangat dekat dengan hati kita. Untuk bulan puasa ini, kami ingin mewujudkan platform bagi kami untuk bergabung dengan pelanggan kami - untuk melakukan kebaikan. Kami berharap dengan sokongan semua rakyat Malaysia, kami berhasrat untuk mengumpulkan lebih daripada 3,000 kotak pizza dalam tempoh tiga minggu melalui inisiatif dana ini yang kemudiannya akan diagihkan kepada lebih 10,000 Pahlawan yang tidak dikenali dan kanak-kanak kurang bernasib baik semasa tempoh Ramadhan Raya ini"
Mr. Lex Low (tengah)tukang gunting jenis yang memberikan potongan rambut percuma dan kelas memotong rambut kepada masyarakat orang asli.
Mr. Kuan Chee Heng (tengah), founder of Community Policing Malaysia, diiktiraf atas sumbangannya untuk meringankan beban kewangan golongan miskin dan memerlukan melalui pelbagai inisiatif
" Selain diskaun hebat dan tawaran hebat, kami menyampaikan kepada pelanggan kami peluang untuk berinteraksi dengan kami dan memperluas kebaikan mereka, terutama dibulan Ramadan. Wira -wira kita ini adalah individu yang banyak berkorban, berkhidmat dan menyumbang kepada keluarga dan komuniti mereka, melampaui apa yang diperlukan untuk kepentingan orang lain dan mereka benar-benar menjadi inspirasi dan lambang pengabdian dan khidmat. Kami sangat teruja untuk berkongsi dengan anda Dana Together-gether kami yang akan melihat pengumpulan pizza melalui pembelian pelanggan kepada wira-wira kita dan beberapa rumah kebajikan " Shamsul Amree, Senior General Manager, Operations, Domino’s Pizza Malaysia and Singapore
Dari Kiri, Linda Hassan and Shamsul Amree menyampaikan penghargaan kepada Balai Bomba Kota Anggerik sebagai penghargaan atas sumbangan mereka kepada masyarakat.
Anak-anak Rumah Amal Kasih Bestari teruja berada didalam ambulan Community Policing team. 
Domino's Pizza teleh menghantar pizza kepada tenaga kerja operasi kejuteraan  Lapangan Terbang Malaysia Airlines Berhad (MAB) untuk menghargai usaha dan kerja keras dalam memastikan operasi lapangan terbang dalam keadaan baik
Tenaga kerja lapanagn terbang Malaysia AirlinesBerhad (MAB) telah menerimapizza dari Domino's

Dengan itu, pelanggan boleh menikmati dua tawaran kombo Ramadan sebagai sebahagian daripada Dana Together-gether seperti dibawah:

Ssamjeang Buddy Combo @ RM39.90
1 pizza Ssamjeang Regular
1 Ayam-Haseyo
1 Garlic Twisty Bread
2 minuman ringan

Ssamjeang Super Combo @ RM59.90
2 Pizza Biasa
1 Ayam-Haseyo
1 Cheesy Mozzarella / Cheddar Stix
1 botol minuman ringan 1.5L

Selain itu, pelanggan juga boleh menikmati tawaran Super Tuesday setiap hari Selasa. Pizza peribadi berharga serendah RM3.90 untuk self-pickup melalui pesanan dalam talian dan RM4.90 untuk pesanan melalui kaunter disemua Domino's seluruh Malaysia. Tersedia dalam semua perisa pizza (surcaj dikenakan keatas pilihan klasik dan kelas pertama) dan Pisang Kaya 6 ".

Post a Comment

16 Comments

  1. love pizza and long time no eat Domino pizza. Get the invites but not available for me to go as I was busy. My kids sure love to eat cheese pizza.

    ReplyDelete
  2. mr kuan the real unsung hero!! best dapat pizza lagi hehe

    | blog aimanabdullah |

    ReplyDelete
  3. more and more CSR event should be done for all the children and old as they are the one who should be given more attenton and provide them more love and care. i love to see such a great and healthy activities done here.

    ReplyDelete
  4. Sukanya dengan kempen khidmat masyarakat macam ni! Lagi rasa nak membeli sebab boleh buat kebajikan. Apalagi dalam bulan Ramadan yang mulia ni kan! Belum cuba lagi pizza tu. Lagilah bertambah sebab kena membeli di Dominos Pizza ni. hihi

    ReplyDelete
  5. Mr Kuan tu pernah nampak kat TV.Program CSR macam ni patut diteruskan. Sebak tengok muka anak2 yatim yang happy tu. Lama dah tak makan Dominos ni.

    ReplyDelete
  6. Bagus nya program macam ni memang dalam keriangan nak sambut ramadhan kena fikir orang susah juga.sedap pizza hihi terliur

    ReplyDelete
  7. tahniah dominos! khai memang peminat setia dominos dari dulu lagi. bila dpt tau dorg buat charity macam ni lagilah respect!

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah. . . Bagus adanya program sebegini. Sesama kita menyalurkan sumbangan buat mereka yang memerlukan. Sambil beli sambil menyumbang amal zariah. Tahniah Dominos!

    ReplyDelete
  9. Kalau pizza kan. Onie memang pilih dominos. Dia punya pizza memang perfect! Roti tak tebal.. inti dia tu puas hati dan mengenyangkan.

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. memang bagus sangat adakan program seumpama ini

    ReplyDelete
  11. Wahhh bestnya majlis amal seperti ini. Ini mmg seharusnya dilakukan oleh semua company2 besar di luar sana. Terutama sekali dalam bulan yg mulia mcm nie. Dominos pizza mmg pilihan sy utk beli pizza. Hopefully lepas nie PR Dominos lebih menjaga kebajikan blogger as media mereka. Opppsss

    ReplyDelete
  12. Wahhh Uncle Kuan pon ade! He is a hero to many Malaysians. Great to see such a CSR event especially with brand giants like Dominos and MAS

    ReplyDelete
  13. Bagusnya team Dominos buat event macam ni. At least dapat menggembirakan hati-hati mereka. Paling penting, sama-sama dapat merasa pizza dominos yang sedap tu

    ReplyDelete
  14. Tahniah Dominos atas CSR yang dijalankan. Semoga lebih banyak aktiviti seperti ni dijalankan lagi.

    ReplyDelete
  15. Bgusnya khidmat masyarakat yg dominos buat ni...terbaik la dominos..lama xmkn dominos

    ReplyDelete
  16. Good job domino's.. semoga usaha ini akan dilakukan berterusan..

    ReplyDelete