JOM SHOPPING BAJU RAYA FESYEN TERKINI HANYA DI HAQQI

Jom Shopping Baju Raya Fesyen Terkini Hanya Di Haqqi | Dah masuk hari ke 13 kita berpuasa kan? Cepat betul masa berlalu. Sekarang ni mesti dah sibuk buat persiapan untuk hari raya pula. Ada yang dah sibuk membuat kuih raya, sibuk berkira nak menghias rumah dan yang penting lagi sibuk nak beli pakaian baru.

Dah tahu nak cari pakaian yang terkini dan murah, dibawah satu bumbung? Boleh cari dari pakaian wanita, lelaki dan kanak-kanak? Liez nak cadangkan korang ke Butik Haqqi.
Jom Shopping Baju Raya Terkini Hanya di Haqqi
Sebenarnya Haqqi menyediakan kelengkapan untuk ibadah Haji dan Umrah, juga menjual pakaian-pakaian patuh syariah yang boleh dipakai untuk mengerjakan Haji dan Umrah. Selain itu, di Haqqi juga menjual pakaian-pakaian terkini seperti jubah, baju kurung, kurta, baju melayu dan tudung.

Minggu yang lepas, Liez ke Haqqi cawangan TTDI. Liez juga telah mencuba beberapa baju yang sangat sesuai untuk digaya di hari raya nanti.
Jom Shopping Baju Raya Terkini Hanya di Haqqi
Uishhhh~ memang seronok bila masuk butik Haqqi ni. Rambang mata dan tak tahu nak pilih yang mana satu. Semuanya cantik-cantik korang. Bukan saja cantik tapi material yang digunakan pun memang sejuk dan selesa.
Jom Shopping Baju Raya Terkini Hanya di Haqqi
Jom Shopping Baju Raya Terkini Hanya di Haqqi
Selain fesyen baju dibawah label Haqqi, korang juga boleh dapatkan feayen baju dari label Nursajat, IzzuXclusive, OWL by Nora Danish, EL by Elfira, Dara by Fathia Latiff, Ameera Zaini, Fattah Amin for Al Mukarramah, Zareeth Zehra dan banyak lagi.



Korang yang nak masih tercari-cari baju untuk dipakai di hari raya nanti, boleh ke Haqqi Shah Alam kerana Haqqi akan mengadakan lelongan berganda untuk semua koleksi pakaian yang ada di Haqqi.

LELONG!! LELONG!! LELONG!!
Korang terlepas sessi lelongan Haqqi Shah Alam yang lepas? Dont worry, korang follow FB dan IG Haqqi rapat-rapat untuk update tentang jualan lelong akan datang.

Harga lelong yang ditawarkan diskaun hingga 75%!.. memang ramaj yang berebut nak dapatkan baju-baju dengan harga murah tetapi berkualiti hanya di Haqqi.

Tunggu apa lagi, dapatkan pakaian untuk hari raya nanti di Haqqi. Jangan lupa follow Instagram @haqqi.com.my atau Facebook page @haqqi.com.my untuk dapatkan info terkini mengenai tawaran-tawaran menarik sempena hari raya nanti.Tapi jika korang tak dapat untuk ke cawangan-cawangan Haqqi berhampiran, boleh buat pembelian di www.haqqi.com.my

Haqqi Bangi 
B-23-01, Jalan Medan Pusat Bandar 7A, 
Bangi Sentral, 43650, Bandar Baru Bangi, Selangor.
 (Belakang Kompleks PKNS) 
Tel: 03-8912 1542

2-. Haqqi Shah Alam 
13 & 15 Jalan Plumbum S7/S, Seksyen 7, 
40000 Shah Alam, Selangor. 
(berdekatan Jakel Shah Alam) 
Tel : 03-55234798 
Manager : Hakim Nordin 
011-2334 4099

3. Haqqi TTDI
 No 14, Jalan Wan Kadir 4, Taman Tun Dr Ismail, 
60000, Kuala Lumpur. 
(sebelah Butik Nealofa) 
Tel: 03-77322247

4.Haqqi Terengganu
 Pt 35341, Tingkat Bawah, Dataran Austin,
 Jalan Tembusu 2, Wakaf Tembusu, 
21300 Kuala Terengganu, Terengganu. 
(berdekatan Jakel Terengganu)
Tel: 09-6627367

5. Haqqi Brunei
Yayasan Sultan Haji Hassanal Bolkiah Complex, 
Brunei Darussalam. 

Post a Comment

6 Comments

  1. wahh cantik la jubah yg warna purple tu...

    ReplyDelete
  2. Memang best shopping di Haqqi ni kan.. Macam-macam pilihan ada.

    ReplyDelete
  3. Best Haaqi ni..dah 2 thn berturut2 pakai bj dr haqqi

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete