APLIKASI MMSOS BERI BANTUAN KECEMASAN DAN PERLINDUNGAN 24 JAM


APLIKASI MMSOS BERI BANTUAN KECEMASAN DAN PERLINDUNGAN 24 JAM | perasan tak korang yang Liez kerap share mengenai satu aplikasi yang memberi bantuan tak kira ketika kecemasan atau perlindungan di Facebook dan Instagram? Ok hari ini Liez terangkan lebih lanjut mengenai aplikasi MMSOS ini.

APAKAH MMSOS?
Satu aplikasi yang diwujudkan oleh MMSynergy Sdn Bhd dalam membantu orang ramai mendapat bantuan awal ketika dalam kecemasan, bantuan keselamatan dan kemalangan.
MMSOS yang bermaksud Most Momentum SOS Asist adalah teknologi terkini untuk mendapatkan bantuan segera dengan menekan 'PANIC BUTTON'

JENIS BANTUAN DISEDIAKAN MMSOS?
MMSOS memberi bantuan 24 jam sehari, 7 hari seminggu selama 365 hari setahun tanpa henti. Bermakna korang boleh dapatkan bantuan bila-bila masa dan dimana sahaja. Bantuan tidak kira kemalangan di rumah, di jalan raya, kecemasan rumah terbakar atau diragut penjenayah atau bantuan ketika kereta rosak atau merasa diri terancam. Semua bantuan kecemasan dan bantuan keselamatan akan tiba sepantas mungkin.



BAGAIMANA MMSOS BERFUNGSI?



  1. Bila korang didalam kecemasan atau perlukan bantuan, tekan 'PANIC BUTTON' di aplikasi MMSOS
  2. Emergency alert yang dihantar akan diterima oleh SOS Response Team.Mereka akan mengenalpasti lokasi dan bantuan yang akan dihantar.
  3. Bantuan akan sampai secepat mungkin 

Mudahkan? Korang tak perlu lagi membuat panggilan telefon kerana MMSOS memberikan bantuan terus dengan bantuan PDRM, Bomba, Rela, Persatuan Kepolisan Kominiti, Ambulan dan hospital juga pihak motor asist.


KEISTIMEWAAN MMSOS?
Aplikasi MMSOS ini bukan sahaja memberikan bantuan tetapi memberikan kelebihan kepada penggunanya. Dengan bayaran RM1 sehari (RM365 setahun) korang akan diberikan keistimewaan lain seperti:

  • PERCUMA Personal accident insurance yang bernilai hingga RM50,000
  • PERCUMA Pemeriksaan kesihatan bernilai hingga RM365
  • Mendapat diskaun  40% untuk pakej percutian di Marina Island dan Holmes hotel group
  • 70% diskaun untuk tinted cermin kereta
  • Harga istimewa untuk memperbaharui insuran kereta dan penyelengaraan kereta
  • dan banyak lagi

Jangan tunggu lagi, muat naik sekarang aplikasi MMSOS di Apps Store atau di Playstores  http://bit.ly/2mC6Y03 dan isi butiran peribadi yang diperlukan dan hantar. Pembayaran boleh dibuat melalui Debit, kad kredit dan IBG. Hanya RM365 setahun dan pelbagai kelebihan dan keistimewaan pengguna MMSOS akan nikmati selain bantuan bila diperlukan.

Alamat : 
No. 2, Jalan Arfah 2, 
Seri Kuching Business Park, 
Off Jalan Kuching, 
51200 Kuala Lumpur.
Tel: 03-6242 4895

Website: 
http://mmsos.my

Facebook:
https://www.facebook.com/mmsos.my/

Instagram

https://www.instagram.com/mmsos20181/

Post a Comment

20 Comments

  1. memang bagus apps ni!!gee pun dah download..

    ReplyDelete
  2. bgs ada apps mcm ni..bahaya ada di mana2...especially utk wanita bila kuar sorg2..bila ada berlaku dan perlukan bantuan kecemasan bole guna apps ni..tq share info

    ReplyDelete
  3. Bagusnya aplikasi ni. Boleh la download ni sebab panic ni kat mana2 pun boleh terjadi. At least kita tahu kita boleh diselamatkan lagi.

    ReplyDelete
  4. apps yang bagus untuk wanita di luar sana terutamanya, kena install jugak lah cam ni

    ReplyDelete
  5. MMSOS ni boleh berfungsi ke walaupun takder line? best kalau dia pakai line phone biasa juga selain dari menggunakan data...sebab kadang2 kat tengah jalan tu...data kebetulan meragam, tiada line or bagai...

    ReplyDelete
  6. all women kindly take note..this is a really good apps for us..put more attention terhadap keselamatan kita semua...

    ReplyDelete
  7. baru sy tahu ada app mcm ni..kena jugak download ni

    ReplyDelete
  8. mmg bagus kalau ada apps ni kan, senang if anything berlaku cth dlm kecemasan ke, accident ke, ada org nk buat tak elok ke hmm skrg ni mcm2 boleh jadi kan, at least ni slh satu cara yg kita boleh prepare & gunakan 😊

    ReplyDelete
  9. Bagus kalau ada aplikasi macam ni. Memudahka orang ramai dan menjadikan hidup lebih rasa selamat..

    ReplyDelete
  10. is a good apps that can solve our problem is car battery die half way, where to service our car and how to get help when on the road. I need this apps

    ReplyDelete
  11. Aida x donlod lagi. Later maybe
    Bagus di kala kecemasan.
    Beri bantuan dgn cepat.
    Apps yg wajib kita semua donlod, kan.

    ReplyDelete
  12. such a new and great app... it's truly important on what we gonna do during emergency.. and this app basically hv all the solution.. great one..

    ReplyDelete
  13. Bagusnya apps ni. Lagipun untuk keselamatan dan kecemasan. Memang wajib tahu dan ada dalam phone. At least, kita selalu berjaga-jaga dan tak panik kalau berlaku sebarang kecelakaan

    ReplyDelete
  14. Saya pun dah muat turun aplikasi ini kat dalam fone saya sebab kita tak tahu kalau apa-apa kecemasan hehehe. Cuba tekan siren memang kuat bunyinya kita dah tekan tapi kejap jer nak test hehehehehe..

    ReplyDelete
  15. Senangnya dah ada apps macam ni. Ye lah, kita tak tahu bila bahaya nak datang, better standby ada back up macam ni.

    ReplyDelete
  16. MMSOS Apps ni memang sangat bagus dan sangat membantu semasa dalam kecemasan... wanita-wanita kena apps ni bg membantu semasa kecemasan dan berseorangan.

    ReplyDelete
  17. Memang bagus bila ada aplikasi macam ni. Sangat membantu lagi2 untuk kaum hawa. Dalam kecemasan, nak mintak tlg sape lagi kan?

    ReplyDelete
  18. Yup, nampak ramai share. .nad dah install pun, sebab tengok bagus untuk kita wanita. Kita tak tau bila kita perlukan pertolongan, bila ada mmos ni mudah. .Lagi2 wanita, selalu dalam bahaya

    ReplyDelete
  19. apps WAJIB dlm hp wanita.sekarang ni mcm2 kot bahaya yg ada.kena sentiasa beringat.depan rumah pun blh jd apatah lagi luar rumah.

    ReplyDelete