FORMULASI TERBARU SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE PANTAS MENCERAHKAN KULIT DI KAWASAN INTIM


FORMULASI TERBARU SUMBER AYU 3X WHITENING PEARLY WHITE PANTAS MENCERAHKAN KULIT DI KAWASAN INTIM | bagi kaum hawa, penjagaan luaran dan dalaman memang dititik beratkan. Dari hujung rambut hingga hujung kaki, semua perlu dijaga. Dari usia muda hingga yang berusia, dari zaman anak dara hingga dah beranak lima penjagaan alat intim dan kawasan sekitarnya antara yang mendapat perhatian lebih. Ini antara punca kaum hawa berasa malu dan kurang berkeyakinan.

Jika korang perasan, mengapa kulit di sekitar kawasan intim menjadi lebih gelap? Antara faktor-faktor utama penyebab perubahan warna kegelapan di bahagian intim adalah faktor usia, ketidakseimbangan hormon, penambahan berat badan, pemakaian baju yang ketat dan kebiasaan bercukur. Korang mesti perasan dan sedar akan penyebab inikan? Jadi Liez nak syorkan korang untuk mencuba Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White terbaru


Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White diformulasikan menggunakan tiga semulajadi yang diekstrak untuk membantu mencerahkan tona warna kulit. Antara ekstrak tersebut adalah licorice, bengkoang dan susu. 

Sumber Google
Licoricedigunakan bukan sahaja oleh masyarakat Asia malah digunakan oleh masyarakat Yunani dan Mesir kerana keberkesanannya untuk mendapatkan tona kulit yang cerah.
Image result for bengkoang
Sumber Google
Bengkoangmengandungi vitamin B1 dan C dimana ia dapat membantu memperlahankan proses penuaan dan memberikan kulit yang lebih sihat dan cerah bersinar
Image result for milk free photo
Sumber Google
Susubermanfaat untuk mengurangkan perubahan warna, memperbaiki tona kulit yang tidak sekata dan sekaligus mencerahkan kulit.  

Image result for majakani
Sumber Google
Kayu Rapet dan ekstrak manjakani - bahan semulajadi yang dapat membantu mengetatkan kawasan feminin.

Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White dapat membantu korang mengurangkan kegelapan kulit dengan mengurangkan pembentukan melamin dan seterusnya dapat membantu pertumbuhan semula kulit secara sihat selain dapat mengetatkan kawasan feminin dan mengawal kandungan pH disekitarnya.
Selain itu, Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White mengandungi tahap pH 3.5 yang berada dalam linkungan pH normal feminin iaitu diantara 3.5 hingga 4.5, bagi memastikan kawasan feminin berada dalam keadaan yang selesa . Ia juga mengandungi bahan antiseptik semulajadi bagi mengelakkan bakteria jahat, bau yang kurang menyenangkan dan  kegatalan. Kandungan Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White juga bebas alergen dengan wangian yang sederhana. Sangat selesa bagi pengguna yang berkulit sensitif dan memberikan kesegaran sepanjang hari. Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White terbaru dengan pembungkusan klasik yang diilhamkan mengikut bentuk badan wanita juga memiliki tekstur yang lebih lembut dan pekat. 

Korang boleh dapatkan Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White dengan harga mampu milik dan didatangkan dengan 2 saiz berbeza iaitu 90ML dengan harga RM9.20 dan 200ML dengan harga RM15.50.


SUMBER AYU rangkaian produk penjagaan diri yang berkualiti tinggi dengan bangganya dibawakan kepada anda oleh WIPRO UNZA.  Rangkaian Produk SUMBER AYU ini boleh didapati di pasaraya besar, pasar raya dan juga farmasi.


PENDAPAT LIEZ?
Liez suka menggunakan Sumber Ayu 3X Whitening Pearly White kerana ia pekat dan perlu menggunakn sedikit berbanding pencuci intim yang cair selain baunya sangat lembut. Sangat selesa, tidak ada rasa gatal dan nyaman. Fresh gitu!!! Selebihnya,Liez suka dan Liez sangat syorkan pada yang cubanya.


LATAR BELAKANG WIPR OUNZA
Sejak tahun 1980 WIPRO UNZA telah berjaya membina portfolio yang luas sebagai jenama penjagaan diri dan produk isi rumah di pasaran Asia. Mempunyai ibu pejabat di Singapura, WIPRO UNZA telah mengeluar dan memasarkan jenama ke seluruh 50 wilayah di dalam Asia Tenggara, China dan kawasan lain.

Antara jenama terkemuka daripada 24 jenama keluaran WIPRO UNZA adalah ENCHANTEUR, SAFI EVERSOFT, DASHING, CARRIE, ROMANO dan AIKEN. Kebanyakan produk WIPRO UNZA kini berdiri teguh setanding jenama hebat yang lain sebagai peneraju pasaran disebabkan jenama yang terhasil direka khusus dan diciptakan untuk pengguna Asia.

Post a Comment

15 Comments

  1. Dulu-dulu memang pakai sumber ayu ni. Tapi lama-lama macam susah nak cari di kawasan yang berdekatan dengan ai. Sekarang ni dah muncul balik. Hehehe!

    ReplyDelete
  2. Terbaru ni belum pernah guna lagi, yang lama tak habis lagi huhuuhu...

    ReplyDelete
  3. tak pernah dengar product yang ini. Tapi macam canggih la.

    ReplyDelete
  4. glad you sharing this range to use. I am looking to purchase some and glad to find your blog post of this. Gonna check out nearest hypermarket and supermarket for this.

    ReplyDelete
  5. Memang bagus ada penjagaan begini - biar cantik luar dalam kan. Taknak la nampak cantik luaran tapi terkejut sakan bila berduaan hahaha

    ReplyDelete
  6. I would say penjagaan dalaman sama penting dengan luaran. Kesihatan pun lebih terjamin kalau di jaga rapi.

    ReplyDelete
  7. Oh first time I heard about this, didn't know these are the way to look after these paticular areas.

    ReplyDelete
  8. ni satu lagi jenama lejen, dah pernah dengar bertahun-tahun sebelum ini. Rasanya ramai pengguna wanita yg berpuas hati dengan kualiti jenama ni kan

    ReplyDelete
  9. Sumber Ayu ni ruby pernah guna. Dia natural dan tidak membuat iritasi. Tak pedih mcm sabun di kawasan sensitif. Harga pun murah. Bagus kan kak

    ReplyDelete
  10. Nina pun pernah guna sumber ayu ni. Suka bau nya yang segar, tidak arlegic, lembut pada kawasan intim dan harga pun mampu beli. Mana-mana pasaraya pun senang didapati

    ReplyDelete
  11. produk ini memang best! dapat menjaga kawasan sulit wanita agar lebih bersih. yang menarik sekarang ianya boleh memberi kepada lebih pncerahan. not bad

    ReplyDelete
  12. Ana dah guna sumber ayu ni liez. Memang ana recommend pada semua. Rasa segar dan bersih je lepas guna. Yg penting halal dan selamat.

    ReplyDelete
  13. Saya pakai sumber ayu yang botol merah tuh memang best bau wangi. Harga pun murah dan berpatutan. Memang highly recommended

    ReplyDelete
  14. Hmm.. terlalu banyak whitening product in the market nowadays.. kenapa agaknya our community obses nak jadi putih yer???

    ReplyDelete
  15. Kalau product dia bagus pasti kak pun nk tray guna,lgpun harga dia berpatutan

    ReplyDelete