Kitsui Royal Lpo dan Kitsui Belloss Fiber Bantu Menurunkan berat Badan Secara Sihat Dan Mudah

Kitsui  Belloss Fiber dan Kitsui Royal Lpo Bantu Menurunkan berat Badan Secara Sihat Dan Mudah | Assalamaulaikum semua.Hai korang! Kalau baca tajuk post nimesti ramai yang tak sabar nak tahu kan? Dah namanya perempuan, bab kecantikan dari kulit sampai ke berat badan memang nak dijaga sehabis boleh. Tapi lumrah bila dah berkahwin dan beranak pinak, memang berat tu naik bagai dipam-pam. Betul tak? 
Kitsui Royal Lpo dan Kitsui Belloss Fiber Bantu Menurunkan berat Badan Secara Sihat Dan Mudah
Masalah yang sama Liez lalui iaitu susah nak kawal pemakanan. Kalau ada anak-anak lagi lah, baki makanan yang anak-anak tak nak makan Liez yang habiskan... huhuhuhu~ dan satu lagi masalah utama adalah tentang pembuangan air besar. Dua masalah utama yang membuatkan badan Liez agak susah turun. Baru-baru ini Liez telah mencuba 2 produk dari Kitsui yang membantu untuk orang-orang yang mempunyai masalah berat badan seperti Liez. Malu nak mengaku tapi memang betul pun~ ahak!! Jadi tak salah kalau Liez mencubanya terlebih dahulukan??

Produk dari Kitusi Malaysia ini adalah produk makanan tambahan yang sesuai untuk diambil setiap hari. Ia dihasilkan dari sayur-sayuran,buah-buahan dan koIagen dari ikan. juga membantu mengimbangi nutrisi yang berkurangan dalam tubuh badan kita dari permakanan yang kita ambil seharian. Boleh dikatakan produk Kitsui ini adalah sejenis SUPERFOOD!
Kitsui Royal Lpo dan Kitsui Belloss Fiber Bantu Menurunkan berat Badan Secara Sihat Dan Mudah

KITSUI ROYAL LPO
Seorang Liez yang kaki makan memang susah nak kawal permakanan. Setiap hari masak untuk anak-anak tapi akhirnya Liez yang makan dengan banyaknya. Kalau pergi food review lagi suka, dengan pelbagai jenis makanan ada depan mata kan? Bila naik atas penimbang, pergghhhhh terkejut tengok angka yang meningkat berkilo-kilo. Mulalah stress!

Dengan Kitsui Royal Lpo, selera makan korang akan berkurangan. Liez telah mencubanya selama seminggu dan boleh rasa perbezaannya. Selera makan makin berkurangan, bukan tak makan langsung tau. Cuma pengambilan makanan berkurang. Ia penyelesaian kepada masalah berlebihan lemak, kolesterol tinggi dan peningkatan metabolisme. Bagi yang susah nak kawal pengambilan makanan, korang boleh cuba tau. 

KELEBIHAN KITSUI ROYAL LPO
  • Melambatkan proses pertukaran karbohidrat kepada lemak
  • Mengurangkan selera makan
  • Mempercepatkan rasa kenyang
  • Membakar lemak berlebihan
  • Sihat selepas mengambilnya kerana ia mengandungi anti-oksidan
KANDUNGAN BAHAN KITSUI ROYAL LPO
Crystalline Fructose, Maltodextrin, Green Coffee Bean extract, Citrid Asid, Tricalcium Phosphate,African Mango, Hoodia Gordonii, Mango Flavour powder, Gum Arabic powder, Ascorbic Acid, Mango Colouring (Lake Tartrazine & Lake Ponceau 4R) Mango juice powder.

CARA PENGAMBILAN: Campurkan 1 paket ke dalam 150ml air suam, kacau sehingga larut dan minum serta merta. Minum air secukupnya untuk kesan yang terbaik. 

DOS YANG DISYORKAN: 1 paket sekali setiap hari selepas sarapan

APA KATA LIEZ ?
Kali pertama nak minum Royal Lpo Liez rasa macam boleh ke Liez telan semuanya? Tapi bila dah minum, rasanya sangat sedap sebab ia berperisa mangga. Lagi best, lepas beberapa jam, bila Liez buat kerja rumah peluh yang keluar bagaikan air terjun. Serius!! basah baju. Lagi rancak la Liez ke hulu ke hilir. Badan pun rasa ringan. Balik Ipoh masa cuti tahun baru cina, Liez berhenti minum Royal Lpo. Faham-faham je lah, mama mertua masak sedap-sedap takkan nak tolak. Balik KL seminggu lepas tu, terkejut berat naik 200gm je.. hahahah.. sebenarnya takut gak berat naik dengan banyaknya tapi lega sangat. So Liez boleh repeat beli lagi. 
Kitsui Royal Lpo dan Kitsui Belloss Fiber Bantu Menurunkan berat Badan Secara Sihat Dan Mudah

KITSUI BELLOSS FIBER
Rasanya ramai tahu bila kita nak menurunkan berat badan, detox adalah satu proses yang wajib dibuat untuk membuang segala toksin-toksin dalam sistem pencernaan badan kita. Ia sangat membantu dalam menyerap segala nutrisi dari pemakanan dan minuman kita. Pada yang pernah mencubanya mengatakan bahawa menghalang dan mengubati keadaan kesihatan tertentu.

Liez telah mengamalkan pengambilan Kitsui Belloss Fiber selama 5 hari berturut-turut dan Liez dapat rasakan keberkesanannya. Liez yang mengalami masalah susah untuk membuat pembuangan air besar sangat mengesyorkan korang untuk cuba produk ini. 

KELEBIHAN KITSUI BELLOSS FIBER
  • menyerap minyak berlebihan
  • meningkatkan kadar metabolisma
  • mengelak dari sembelit
  • meningkatkan peredaran darah
  • membuang toksin dari badan melalui sistem pemcernaan
  • Badan akan lebih ringan dan bertenaga
  • melancarkan dan membersihkan usus
  • meningkatkan kualiti tidur
Kandungan Bahan Kitsui Belloss Fiber
Fruktos, Serbuk epal, Maltodekstrin, Serbuk senna, Asid sitrik, Campuran buah dan sayur, Guar gum, Perisa nenas, Serbuk oren, Trikalsium fostat dan pewarna dibenarkan.

CARA PENGAMBILAN: Campurkan 1 paket ke dalam 150ml air suam, kacau sehingga larut dan minum serta merta. Minum air secukupnya sekurang-kurang 3 liter untuk kesan yang terbaik. 

DOS YANG DISYORKAN: 
Untuk Detox atau kesihatan badan
1 paket sekali setiap 2 hari selepas makan

Untuk menurunkan berat badan dan sembelit
1 paket sekali setiap hari sebelum makan atau sebelum tidur

APA KATA LIEZ ?
Tengok warna airnya mesti seram kan? Tapi rasa dia masam-masam manis je. Macam minum jus sayur dan buahan tau. Tak meloyakan. Kesan pada badan Liez berlaku selepas 2 hari minum. Setiap pagi ke tandas untuk pembuangan air besar. Tiada sembelit dan perut pun kurang buncit. Tu yang penting. Kosongkan isi perut secukupnya. Sangat recomended!

Kitsui Royal Lpo dan Kitsui Belloss Fiber Bantu Menurunkan berat Badan Secara Sihat Dan Mudah
Setiap produck berharga RM 30.80 sekotak dan mempunyai 15 sachet. Produk Kitsui ni korang boleh dapatkan di Watson dan Guardian sahaja. If korang nampak ada dijual selain tempat tersebut, jangan beli sebab ia adalah tiruan. Juga boleh didapati di www.shopee.com.my

Untuk pengetahuan korang, produk KITSUI dikategorikan sebagai produk makanan dan ia tidak memerlukan No. MAL sebab No. MAL hanya untuk produk yg di perbuat dari ubat / dikelaskan sebagai ubat . 

Website: www.kitsui.com.my
Facebook: kitsuimy
Instagram: @kitsuimalaysia
#1 Jenama Terunggul Di Hati Pengguna
  

Post a Comment

27 Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh minum dua sekali ke pada msa 1 hri? Lpo dan belllos

      Delete
    2. Boleh minum dua sekali ke pada msa 1 hri? Lpo dan belllos

      Delete
    3. boleh.. Liez mmg minum both dalam sehari tapi just buat 3 hari utk LPO dan bellos setiap hari..

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. I nak kurus gak. Berkesan ye yang ni? I nak try jugak la. Harga pun tak mahal boleh la beli next week. Shopping mood on.

    ReplyDelete
  6. dua-dua produk kitsui ni kita dah cuba ...memang melawas tapi tak menyakitkan pun..mmg bagus and recommended

    ReplyDelete
  7. Nampak menarik. Boleh try ini sebab berat saya pun semakin meningkat

    ReplyDelete
  8. Best kalau try sesuatu produk tu, nampak hasilnya kan.
    Maknanya ianya serasi.
    Harga pun mampu milik. Ingtkan mahal, rupanya tak pun.

    ReplyDelete
  9. untunglah naik 200gram je. Konpem penimbang tak rosak kan kak? Gurau tau. Bella teringin nak try yg detox tu lah. Karang makan yg 1 lagi tu bertambah tinggal tulang pulak nanti.

    ReplyDelete
  10. Boleh try ni. Berat badan dah makin naik ni. Asyik makan je kerja hehe

    ReplyDelete
  11. Bagus produk kitsui ni.. Ada macam-macam jenis. .Nad pernah ambil juga. .Memangbberkesan.. Lagipun murah dan mudah didapati

    ReplyDelete
  12. Wahh kitsui dh de utk kuruskan bdnlah..senanglah nk amalkan nnti ea... Ramai kata kitsui ni bagus.. Klo ke watsons selalu juga sold out..

    ReplyDelete
  13. Ni kalau makan secara konsisten mmg boleh kurus. Tengok ingredients dia pun not bad. Mmg boleh bakar kalori

    ReplyDelete
  14. Rasa rasa nyer macam i need these Kitsui Royal Lpo dan Kitsui Belloss Fiber to help me to lose some weight after my CNY feasting.

    ReplyDelete
  15. Wahhhhhhh! Agak well known this product kan! Dekat drugstore pun ada perasan penjualan produk ni. Sesuai untuk mereka yang nak jaga badan dari segi pengurusan berat badankan. Moga berhasil ya :D

    ReplyDelete
  16. tang senang nak membuang tu memang best for me, tapi kurangkan berat badan tu alamak, tinggal kulit ngan tulang aja lah akak nanti hihi
    Cara Nak Mulakan Bisnes Homestay

    ReplyDelete
  17. harga pun ok... insya allah nak cuba la juga nnt.

    ReplyDelete
  18. Macam menarik ni. Especially bab muncit tu. Kita pun tak nak muncit2 ni. Boleh ushar nanti.

    ReplyDelete
  19. products Kitsui tak penah cuba lagi.. tapi brand tu penah juga dengar..

    ReplyDelete
  20. Sis kalau bf baby blh ke amalkan ....asyik makn je sebaik lepas menyusu.....dan susah hati x berpeluh langsung walaupun aktif buat kerja umah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak digalakkan klau bf atau preggy..takut bahaya pada baby nnt

      Delete
  21. Sya nk ambil fiber n lpo tpi yg brust up pon nk jg..blh ke ambil bnyak2 jnis dlm msa 1 hari

    ReplyDelete
  22. Saya nk tny kalau sy breakfast amek meal replacement kitsui kan lps tu bole ke minum lpo ni?

    ReplyDelete