Johnson's Perkenalkan Johnson's Baharu Cottontouch Ultra Gentle

Johnson's Perkenalkan Johnson's Baharu Cottontouch Ultra Gentle | Menjadi pilihan No.1 para ibu di Malaysia, JOHNSON'S telah memperkenalkan JOHNSON'S Baharu iaitu rangkaian produk penjagaan bagi yang diformulasikan Ultra Gentle yang tidak mengandungi paraben, ftalat, sulfat dan pewarna. Sangat sesuai untuk bayi yang baru lahir tanpa memebrikan sebarang kerengsaan. Liez berpeluang untuk menghadiri majlis pelancaran rangkaian produk ini baru-baru ini di Grand Hyatt Hotel Kuala Lumpur yang turut sama dijayakan oleh Watsons.
Johnson's Perkenalkan Johnson's Baharu Cottontouch Ultra Gentle 
Pengarah Pengguna Johnson & Johnson Malaysia, Encik Prashant Mahalingam berkata "Johnson's baharu ini adalah bukan sekadar proses formulasi semula tetapi ia merupakan proses menghasilkan semula rangkaian penjagaan bayi Johnson's secara kesuluruhan dari perspektif pengguna. Proses ini turut dihasilkan oleh pengalaman dan pengetahuan mendalam jenama ini. Produk Johnson's baharu ini telah melalui proses penghasilan yang menyeluruh dan juga menitik beratkan pendapat 26,000 ibu bapa di seluruh dunia. Johnson'  baharu ini telah menetapkan piawaian kelembutan menerusi pemilihan bahan bermanafaat. Selain itu keselamatan juga diutamakan dalam setiap produk Johnson's dan memenuhi piawaian yang diiktiraf di peringkat antarabangsa."
Johnson's Perkenalkan Johnson's Baharu Cottontouch Ultra Gentle 
Perubahan pada Johnson's Baharu
Pilihan bahan yang bermanafaat: setiap bahan di uji dan telah menolak lebih 400 bahan ketika proses formulasi. 50% bahan dikurangkan dengan minyak yang diperoleh dari minyak kelapa dan biji kapas untuk menggantikan minyak mineral. mengandungi 0% paraben ftalat, sulfat dan bahan pewarna.

Wangian yang direka untuk ibu dan bayi: Johnson'sbukan sahajamengekalkan bau haruman ikoniknya tetapi mencipta wangian supaya bebas alergen dn mematuhi standard global Persatuan Pewangi Antarabangsa (IFRA) dan Institut Penyelidikan Bahan Pewangi (RIFM)

Bungkusan mesra ibu bapa: botol Johnson's Baharu dilengkapi dengan pam yang direka untuk memudahkan dengan menggunakan satu tangan.

Produk direka untuk setiap peringkat dan umur bayi: Johnson's bukan sahajamembersihkan dan melembapkan tetapi setiap formulasi yang khusus untuk anak yang baru lahir hingga usia 6 tahun. Rangkaian yang menampilkan 4 Umur & peringkat bagi membantu ibu bapa memilih produk untuk anak mereka.


Terdapat 3 rangkaian JOHNSON'S BAHARU

JOHNSON'S CottonTouch" top-to-toe"Bath for hair and Body & Face and Lotion 
(untuk bayi baru lahir)
Johnson's Perkenalkan Johnson's Baharu Cottontouch Ultra Gentle 
JOHNSON'S Milk + Rice dan Milk + Oats Wash & Lotion 
(untuk anak-anak kecil)
Johnson's Perkenalkan Johnson's Baharu Cottontouch Ultra Gentle 
JOHNSON'S Active Kids Shampoo 
(untuk kanak-kanak 3 tahun ke atas)
Johnson's Perkenalkan Johnson's Baharu Cottontouch Ultra Gentle 
Sebab-sebab bayi perlukan produk yang lembut
Robert Kwon,Pengarah Bersekutu,Keterlibatan Saintifik bagi Johnson & Johnson Asia Pasifik berkata " kulit bayi berbeza dari kulit dewasa dan memerlukan pembersihan dan penjagaan yang rapi dan produk yang lembut. Kerana kulit bayi mudah hilang kelembapan dua kali atau lebih cepat berbanding orang dewasa. Di Johnson's,kami komited untuk memberikan hanya yang terbaik untuk bayi dan tetap bersemangat menyokong ibu bapa untuk CHOOSE GENTLE iaitu memberikan produk penjagaan bayi paling lembut untuk si manja"

Rangkaian produk penjagaan bayi Johnson's baharu boleh didapati di kedai-kedai jualan utama mulai Jun 2019. Untuk maklumat lanjut tentang mengenai produk Johnson's CottonTouch ini, , sila layari www.johnsonsbaby.com.my atau di laman Facebook Johnson's Malaysiadi www.facebook.com/JohnsonsbabyMY

Post a Comment

16 Comments

  1. wow good to know of this, can try them out. My kids love using their products when they were young, even for adults my sis in law likes to use it too.

    ReplyDelete
  2. bestkan product johnson's yang di perbaharu nie. k mid dah cuba mandian dan lotion dia..best sangat.

    ReplyDelete
  3. My kids are still using Johnsons products as they have used them since they were young. Glad to know that they have released new products which are even more gentle on the skin.

    ReplyDelete
  4. waaa congrats Johnson, finally dh ada inovasi dari segi ingredients product! bagusla bila dh takde gunakan paraben dan sebagainya yg berbahaya tu kn. bolehla tgk2 nnt produk baru mereka ni hehe

    ReplyDelete
  5. Yang kuning Tu memang classic. Since I small dah Ada.Brand Johnson sapa kat Malaysia tak tau. Trusted good brand. They launch new collection? Awesome!

    ReplyDelete
  6. Johnsons & Johnsons ini memang jenama yang cukup lama kat pasaran dah kita sendiri pun ada guna untuk mandian sendiri sebab lembut dan wangi sekarang ada botol baru lagi cantik....

    ReplyDelete
  7. Saya suka bau yang baru ni. Soft aje. Anak pun bleh pakai dari rambut sampai seluruh badan. Senang kak. Wangi, lembut, helok utk kulit kita.

    ReplyDelete
  8. Wah johnson johnson dah ada produk terbaru pulak. Packaging botol tu nampak vomel dan menarik pulak .Mesti wangi kan .Memang suka produk johnson and johnson ni sebab wangi dan kulit lembut je bila pakai

    ReplyDelete
  9. Wah ada produk baru ye. Produk Johnson memang syira gunakan untuk anak. Terkenal sejak dulu lagi kan

    ReplyDelete
  10. Johnson products are my favourite. I have been using them since i was a small girl until now.

    ReplyDelete
  11. wah produk baharu johnsons..menarik sanagt ni..boleh cari..anak-anak pakai johnsons ni..maknya pun pakai..ehhee..

    ReplyDelete
  12. new formulation of Johnson's baby care range, mouse mommy loves the sort of aqua base type cream that easy and fast in absorption. Non-sticky at all! Love it!

    ReplyDelete
  13. Dulu zaman kecik kecik, mak selalu belikan shampoo yang kaler kuning tu. Suka bau dia. Sekarang ni kalau beli tuk anak suka yang milk. Kalau ada produk lain yang baru, tak try lagi..

    ReplyDelete
  14. Suka baby johnson dari kecik mmg mak iza pun guna produk baby johnson jugak. Ni packaging baru pulak. Alaaa. Nape comel sangat ni.

    ReplyDelete
  15. kite memang guna produk nie dari kecil sampai skrg bawa ke anak-anak

    ReplyDelete
  16. whoa new product.dulu kekecik memang selalu la guna produk ni.sekarang dah ada baby nak belikan untuk anak pulak

    ReplyDelete