Tempahan Penginapan di Kota Bahru Menjadi Mudah Dengan Bagasi.my

Tempahan Penginapan di Kota Bahru Menjadi Mudah Dengan Bagasi.my | Dah lama tak habiskan masa dengan keluarga bercuti-cuti Malaysia. Tambahan bila dah beranak dua ni memang fikir banyak juga la sebab anak yang nombor 2 tu jenis lasak. Agak menduga juga kalau nak bercuti tanpa perancangan yang rapi. Kali terakhir bercuti ke Melaka tahun lepas dan macam-macam dugaan la sebab pergi tanpa dirancang. Bab mencari hotel yang sesuai dengan keluarga dan juga berhampiran dengan tempat-tempat menarik memang perlukan masa sebab nak belek satu-satu info dalam Mr Google ni. Kali ni kami rancang nak ke Kota Bahru, Kelantan

Tempahan Penginapan di Kota Bahru Menjadi Mudah Dengan Bagasi.my
Jangan gusar, klik Bagasi.my untuk info tentang  hotel dan homestay

Liez kalau nak pergi bercuti mesti google banyak info terutama sekali tentang hotel atau homestay yang hendak ditempah. Sebabnya?? Selalunya Liez nak pergi bercuti mesti bawa mak ayah sekali dan juga adik beradik yang lain. Sama juga kalau bercuti dengan keluarga mertua, lagi ramai lagi meriah.Jadi mesti nak cari tempah tidur yang sesuai untuk kami yang ramai anggota keluarga ni. Penat juga nak belek satu-satu website untuk cari informasi TAPI.... Liez dapat semua info-info tentang hotel atau homestay semuanya di Bagasi.my

Mencari hotel atau homestay yang best di sekitar Kota Bahru dah tidak sesusah dulu. Hanya korang klik Bagasi dan tadaaaa....semua tentang hotel dan homestay ada disitu. Informasi yang terdapat di Bagasi.my akan menunjukkan bukan sahaja kelas atau jumlah bintang tetapi akan menunjukkan  beberapa kemudahan, antaranya seperti perhiasan moden, ruang luas, kolam renang, gimnasium, parkir yang besar dan sebagainya. Mudahkan???


Ini 21 Hotel Di Kota Bahru Yang Menarik Untuk Percutian Anda!


Banyak juga hotel dan homestay yang menarik di Kota Bahru ni. Semuanya berada di lokasi yang memudahkan pelancong terutama macam keluarga Liez yang pertama kali sampai di Kelantan. Lagi menarik Bagasi.my akan menunjukan harga termurah dari laman website popular seperti Booking.com dan Agoda.com. Dari hotel kategori 5 bintang seperti The Grand Renai dan Hotel Perdana Kota Bahru hingga hotel 2 bintang yang sangat selesa dan bersih seperti Aam Hotel yang sangat cantik bak rumah sendiri tau. Korang refer >> Bagasi kalau korang rancang nak bercuti ke negeri Cik Siti Wan Kembang ni.





Hotel Perdana di Bagasi.my
 
Aam Hotel di Bagasi.my

Tempahan juga boleh dibuat terus dengan menekan link di setiap informasi hotel yang diberi. Harga yang tertera adalah yang termurah dalam talian.


Tempahan Penginapan di Kota Bahru Menjadi Mudah Dengan Bagasi.my




Selain korang boleh dapatkan pengetahuan tentang hotel atau homestay, di Bagasi.my juga menyediakan informasi tentang tempat-tempat menarik berhampiran dengan tempat penginapan korang. Antara tempat menarik di Kota Bahru:

1. Pasar Siti Khadijah
2. Kelantan River Cruise
3. Muzium DiRaja Istana Batu
4. Kedai Nasi Kak Wok
5. Kopitiam Kita
6. Menara Jam
7. Menara Rehal
8. Pasar Wakaf Che Yeh
9. Bazaar Tok Guru
10. Pantai Cahaya Bulan
11. Muzium Islam
12. Masjid Sultan Ismail Petra
13. Istana Balai Besar dan banyak lagi...

Korang boleh tengok hotel atau homestay seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak tetapi juga informasi tentang hotel di Haytai yang menjadi tumpuan rakyat Malaysia untuk bercuti. Liez pun tengah merancang nak ke Hatyai, so just baca di Bagasi.my sebab ada 20 hotel yang boleh usha sebelum membuat tempahan.
  • Website:

Facebook:


Youtube:

Post a Comment

21 Comments

  1. Bagusnya. Semua dlm satu web. Senang nk compare kan. Info lain pun ada juga.

    ReplyDelete
  2. Aisyah pernah tinggal kat Hotel Perdanda tu. Memang best. Kolam renang tu sgt besar. Berbaloi kalau travel dng keluarga.

    ReplyDelete
  3. lamanya tak berkunjung ke kelantan.. tq share info ni ya.. bebila senang boleh jenguk web ni..

    ReplyDelete
  4. ohh good to know this! actually ni first time dgr nama website bagasi ni..daripada details sharing tu nampak bagus dan mcm lengkap jugak yea info yg diorang bagi kat situ..senang la kita nk semak dan buat perbandingan and everything nnt kan before confirm nk tempah..nnt boleh tgk2 jugak laa website tu bila nk ke mana2 hehe

    ReplyDelete
  5. senang la kalu jalan-jalan ke kota bharu lepas nie. tak payah tak tanya orang sana sini homestay yang murah, besar & selesa. teringat waktu study kat kelantan dulu memang susah nak cari homestay bila musim cuti sekolah.

    ReplyDelete
  6. first time dengar bagasi.my. mmg mudahlah lepas ni kalau nak bercuti ke mana-mana. tak pernah lagi singgah kota bharu walaupun dah lama rancang. asyik2 tak jadi je. inshaa Allah akan rancang lagi. terima kasih share ya :)

    ReplyDelete
  7. makin banyak paltform untuk kita buat tempahan hotel sekarang. bagus lah kan...
    bagasi.my ni pun bagus sebab banyak share info-info tempat nak bercuti

    ReplyDelete
  8. Pertama kali dengar website Bagasi.my ni. Sekarang dah banyak juga website untuk carian hotel dan bandingkan harga termurah. Yang penting kena baca juga rating dan review. Kadang2 ada paltform yng hampeh, booking tetibe full la dan lain2 hal. Nanti boleh try sini pula.

    ReplyDelete
  9. Bnayak juga hotel hitel yang ada di Kelantan. Semua nampak cantik, kemas dan selesa. Selalu kalau nak travel mana mana saya buka web trivago. Erm bagasi.my ni tak pernah dengar tapi nampak bagus dan menarik juga info yang diberikan. Mudhakan kita nak cari hotel dan buat perbandingan

    ReplyDelete
  10. Ainy baru tahu pasal apps ni. Senanglah lepasni nak book hotel. Btw kat KB ada banyak tempat JJCM tau. Ainy pun suka pergi sana sebab dapat JJCM banyak2 tempat.

    ReplyDelete
  11. Yes Hotel Perdana Kota Baharu tu kita pernah duduk memang cantik dan selesa hehehe sekarang lagi mudah dengan adanya Bagasi.my hurmmmm lama dah tak ke Kelantan ni boleh lah star booking sekarang hehehehe....

    ReplyDelete
  12. Bagusnya ada alternatif Bagasi.my ni, senang untuk kita buat pilihan nak book hotel mana. Baru hari ni tahu Kelantan ada River Cruise jugak.

    ReplyDelete
  13. wah ada website baru cari hotel, nt boleh la guna ni

    ReplyDelete
  14. Nice didn't know about this website next time when I do a booking I'll use Bagasi

    ReplyDelete
  15. Easy access and convenient juga dapat tinggal until keluarga yang besar! Next time I'll know and will check out bagasi.my.

    ReplyDelete
  16. Jujurnya ini kali pertama emi baca tentang bagasi.my . Sebelum ni memang tak tahu akan kewujudan website yg memudahkan ni. Nanti boleh la cuba guna juga.

    ReplyDelete
  17. I haven't tried before using this platform to find places to stay in.. Maybe for my next staycation I could try it out.

    ReplyDelete
  18. Good to know that there is another alternative platform for us to choose our ideal accommodation. Will be trying this out during my next staycation :D

    ReplyDelete
  19. Wah. Bagasi.my. Aam Hotel tu cantik jugak.Boleh lah one day kami jalan-jalan ke sana. Jalan-jalan cari makan.

    ReplyDelete
  20. kereen kak artikelnya, mampir2 ke blog saya juga yaa

    ReplyDelete