Serikan Diri Di Aidilfitri Dengan Garnier - Berjaya Kumpul RM15,000 Untuk Memperkasakan Wanita Menerusi TechFoodGood

Serikan Diri Di Aidilfitri Dengan Garnier - Berjaya Kumpul RM15,000 Untuk  Memperkasakan Wanita Menerusi TechFoodGood | Garnier Malaysia membawakan makna sempena hari raya kali ini dengan kempen Serikan Diri Di Aidilfitri Dengan Garnier dengan kerjasama rakan peruncit MYDIN untuk membantu memperkasakan wanita.

Serikan Diri Di Aidilfitri Dengan Garnier - Berjaya Kumpul RM15,000 Untuk  Memperkasakan Wanita Menerusi TechFoodGood
Dengan kerjasama TechFoodGood dibawah program Global Entrepreneurship Movement Association (GEMA) yang mewujudkan komuniti mikro di Malaysia untuk memudahkan pembelajaran kemahiran baru nak juga mengkatkan pendapatan menerusi bantuan teknologi. Ia berjaya membantu 500 ahli sejak ia ditubuhkan tahun 2019. 

Gambar: www.umifuzy.com
Garnier Malaysia juga mengumumkan kolaborasi dengan MYDIN untuk bersama-sama memberikan manfaat kepada TechForGood dan membantu masyarakat terutama untuk para wanita dimajlis penutupan

Gambar: www.umifuzy.com
Ian Cheng, Pengurus Pemasaran Garnier Malaysia 
"Kami tidak melihat tanggungjawab sosial kami sebagai terpisah daripada aktiviti perniagaan - kami menggabungkan kedua-duanya secara lancar di bawah strategi kemapanan kami.  Sebagai program yang membantu masyarakat dengan meningkatkan kemahiran keusahawanan mereka, visi TechForGood adalah selaras dengan komitmen kami, iaitu membantu komuniti setempat yang memerlukan"

"Sepanjang kempen Serikan Diri Di Aidilfitri yang berlangsung pada bulan Ramdhan yang lalu,sebanyak 48,000 barangan hadiah yang dibuat sendiri oleh para wanita di bawah program ini telah diberikan secara percuma kepada pembeli. Dan kami berbesar hati mengumumkan telah berjaya mengumpulkan RM15,000 dengan kerjasama MYDIN untuk TechForGood dalam memajukan program dan membantu lebih ramai ahlinya " 

Deborah Melissa Bottreau, Presiden GEMA
"Untuk kerjasama Garnier Malaysia dengan TechForGood, kami telah meningkatkan kemahiran 50 ahli wanita program yang mempunyai minat atau latar belakang dalam menjahit.  Melalui pembelajaran digital dan bengkel, mereka dapat meningkatkan kemahiran menjahit yang diperlukan untuk membuat beg dan beg galas yang boleh diguna semula, pada masa yang sama mendapat pendapatan tambahan.  Kami sangat bersyukur diatas sokongan Garnier Malaysia, dan kami yakin ini akan mewujudkan momentum bagi syarikat-syarikat lain untuk menyertai kami dalam membawa perubahan kepada komuniti mikro lain di seluruh negara" 
Gambar: www.umifuzy.com
Sempena dengan kempen ini, ia mendapat sokongan beberapa artis popular seperti Amyra Rosli, Shafiq Kyle dan Azira Shafinaz yang juga akan uncul dalam drama mini bersiri di TV3 yang bertajuk Serikan Hatimu. Drama bersiri yang mendapat tajaan dari Garnier ini akan ditayangkan di TV3 dalam Youtube.
Serikan Diri Di Aidilfitri Dengan Garnier - Berjaya Kumpul RM15,000 Untuk  Memperkasakan Wanita Menerusi TechFoodGood
Nak tahu lebihlanjut tentang kempen ini dan mengetahui lebih lanjut tentang produk Garnier, korang boleh layari https://www.facebook.com/GarnierMalaysia

Post a Comment

5 Comments

  1. bagusnya dapat kumpul banyak macamtu. Tahniah Garnier!

    ReplyDelete
  2. Du lịch biển Sầm Sơn là một địa danh nổi tiếng ở khu vực miền Trung, là một trong những bãi tắm đẹp nhất nước, nằm ở Bắc miền Trung thuộc tỉnh Thanh Hóa.
    áo lớp
    http://ksvadl.com/khach-san-ha-noi
    http://anhngubingo.com/su-kien-bingo
    Sư trụ trì

    ReplyDelete