Pakej Kembara Halal Eropah Diperkenalkan Oleh Mood Travel Dan Juara Travel

Pakej Kembara Halal Eropah Diperkenalkan Oleh Mood Travel Dan Juara Travel | Baru-baru ini, Liez telah menghadiri Majlis Hi-Tea Kembara Halal Eropah yang dianjurkan oleh MoodExpert Travel & Tours Sdn Bhd dan Juara Travel di Restoran D'Saji Titiwangsa, Kuala Lumpur. Majlis yang dirasmikan oleh Ketua Pengarah Tourism Malaysia Datuk Musa Yusuf adalah untuk memperkenalkan dan melancarkan program Kembara Halal Eropah (KHE 2019) kepada agensi-agensi perlancongan yang berdaftar dengan BUMITRA MALAYSIA.
Pakej Kembara Halal Eropah Diperkenalkan Oleh Mood Travel Dan Juara Travel
Program Kembara Halal Eropah (KHE2019) adalah sebuah inisiatif dari Mood Travel untuk memberi peluang kepada agensi-agensi perlancongan yang berdaftar dengan BUMITRA MALAYSIA boleh mengambil peluang keemasan ini untuk meluaskan perkhidmatan perlancongan sedia ada dan meningkatkan jualan syarikat. Komisen boleh mencecah sehingga RM6,000 dan yang penting agensi perlancongan yang menyertainya akan diberikan sokongan dari segi teknikal.

Pakej Kembara Halal Eropah Diperkenalkan Oleh Mood Travel Dan Juara Travel
Pakej Kembara Halal Eropah Diperkenalkan Oleh Mood Travel Dan Juara Travel
Apa istimewanya Program Kembara Halal Eropah oleh Mood Travel ini?

Mood Travel bukan sahaja memperkenalkan pakej SIC (Seat-in-Coach 2pax to go) tetapi telah menyediakan perkhidmatan perlancongan selesa dengan slogan " Travel With Peace Of Mind " sesuai untuk pelancong Malaysia yang risau untuk bercuti ke negara-negara Eropah. Selain itu, harga yang ditawrakan adalah sangat berpatutan dan juga mengikut citarasa pelancong Malaysia.

Antara 6 perkara yang diambil berat oleh Mood Travel dalam program KHE2109 ini ialah:

1. Pengangkutan
Semua bas pengangkutan yang digunakan adalah selesa, bersih, luas dan dilengkapi dengan tandas. Menggunakan pemandu Eropah yang berlesan dan mesra pelanggan.

2. Tempat Penginapan
Hotel yang ditawarkan adalah bertaraf 3 bintang ke atas, mesra pelanggan, selesa, luas dan berada di lokasi yang strategik. Tidak lupa juga, hotel menyediakan wifi dan beberapa kemudahan yang lain.

3. Makanan Halal
Tak perlu risau kerana pelancong akan dibawa ke restoran atau kedai yang menghidangkan makananmengikut citarasa Melayu seperti Nasi Lemak, Nasi Kerabu, Nasi Dagang dan pelbagai makanan yang dijamin halal.

4. Tempat Solat
Akan pastikan setiap pelancong dapat memunaikan solat di awal waktu dan tempat solat yang selesa. Juga ada tazkirah untuk mengisi masa lapang.

5. Pemandu Pelancong (Tour Guide)
Pemandu pelancong yang diberikan adalah rakyat Malaysia yang telah menetap di United Kingdom lebih dari 10 tahun, berpengalaman mengendalikan lebih 40 perjalanan ke Eropah, mesra dan ramah. Yang penting, komunikasi dan berinteraksi dalam Bahasa Malaysia~ yeayyyyyyy!!!

6. Membeli Belah
Tak sah kalau tidak pergi membeli belah cenderahati untuk di bawa pulang ke tanah air kan? Pelancong akan diberi masa untuk membeli belah sehingga berpuas hati. 

Puas hati kan?? Jadi tak perlu pening kepala atau risau ketika bercuti ke Eropah kerana pakej KHE2019 akan memastikan pelancong Malaysia mendapat kemudahan atau perkhidmatan yang TIP TOP!!!
Pakej Kembara Halal Eropah Diperkenalkan Oleh Mood Travel Dan Juara Travel
Pakej Kembara Halal Eropah Diperkenalkan Oleh Mood Travel Dan Juara Travel
Nak ke mana tuuu?  6 Pakej Kembara Halal Eropah yang ditawarkan~

1. Western Europe (England,France, Belgium, Jerman, Netherland dan Switzerland)
2. Northern Europe (Sweden, Norway, Denmark, Finland dan Iceland)
3. Southern Europe (Sepanyol, Itali,Bosnia Herzogovina dan Greece)
4. Central Europe (Jerman, Republik Czech, Hungary, Slovakia dan Austria)
5. Eastern Europe ( Rusia, Belarus, Romania dan Moldova)
6. Lain-lain destinasi termasuk New Zealand, Australia, Turkey, China dan tidak lupa juga destinasi-destinasi dalam Malaysia dan Umrah.

Rakan kerjasama KHE2019:~
Juara Travel
BUMITRA MALAYSIA
Etihad Airways
Oman Air

Antara penaja - penaja untuk KHE 2019 :
Penaja Hadiah : Etihad Airways 
Penaja Perak : Kembara Meals 
Penaja Umum : Klinik TTDI Medical & Surgery 

Nak tahu lebih lanjut mengenai program KHE2019 atau pakej-pakej perlancongan menarik, boleh hubungi maklumat dibawah:

Pakej Kembara Halal Eropah Diperkenalkan Oleh Mood Travel Dan Juara Travel
Website

Facebook 

Instagram 

Hubungi  : 03 - 89229376
                018 -3807828

Post a Comment

24 Comments

  1. best kalau travel dgn agensi mcm ni, tp payah nk pening bab halal dan solat...

    ReplyDelete
  2. lagi mudah travel dengan agensi yang provide halal food dan yang kena dengan selera tekak orang malaysia ni

    ReplyDelete
  3. Bestnye pegi travel luar negara. Ada rezeki lebih boleh bawak satu family pegi melancong. Ada kembara halal macam ni pon memudahkan yg first timer nak ke luar negara. Ada guide yg boleh bawa ke tmpt makan yg halal

    ReplyDelete
  4. Baru pakej sebegini, meletakkan HALAL dalam perkara utama. Bukan calang-calang benda mencari Halal, Jadi kewajipan bagi umat Islam amnya. :)

    ReplyDelete
  5. Sy dh take note tempat dorg cover tu.. sbb plan nk ke europe kalau ada rezeki

    ReplyDelete
  6. bagus betul ada pakej mesra muslim ni..yelah negara barat mesti kita rasa gusar nak cari tempat makan halal kan. bila pergi dengan travel agensi ni lagi mudah nak cari restoren atau kawasan yang offer makanan halal. bila la dapat travel ke negara eropah sana ye

    ReplyDelete
  7. seonoknya bila dapat travel dengan hati tenang..x perlu risau semua diuruskan dengan sebaiknya oleh agent berdaftar mcm Mood Travel ni

    ReplyDelete
  8. omg bestnya pakej macam ni... nak pergi nak pergi tunggu bonus la kalau lebih.. sebab nak cover 4 kepala oo... hopefully travel agent macam ni okey.. nak kembara eropah.. wehoooo

    ReplyDelete
  9. yelah, bagus ada travel agent halal seperti ini. senang utk muslim melawat negara bukan islam tanpa was2 akan makanan dan sering peka dengan waktu solat

    ReplyDelete
  10. Hermmm kita harapkan kompeni je support untuk dapat ke luar negara ni...kalau tak memang tak akan merasa la jawabnya...tapi faham la kalau trip kompeni, nak bawa anak bini kena la kos sendiri tanggung..huhu..

    ReplyDelete
  11. Baguslah ada travel agent macam ni. Rasa terjaga dan selamat dengan faedah yang disediakan untuk pelanggan. Mudahlah nak travel ke negara-negara bukan Islam macam ni

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  12. Pendapat saya mudah kalau nak travel pakai travel agensi je . Sebab nya kita tak payah fikir banyak semua travel agency yanh uruskan. Kita bagi duit jahehe

    ReplyDelete
  13. Syukur ada pakej sebegini - memudahkan semua pihak yang nak melihat dunia tanpa mengabaikan keperluan halal dalam kehidupan harian kan

    ReplyDelete
  14. bagus sangat ada pihak buat benda yang macam gini. senang la sikit nak travel tu. suka suka juga.. cuti happy happy tapi makanan halal tetap kena amik berat

    ReplyDelete
  15. Memang pun kan. Selalu dengar kawan kawan yang kaki travel mengeluh pasal bab makan kalau nak gi melawat negara europe.

    ReplyDelete
  16. Hi sis, tq so much for sharing. I am currently learning everything about Islam, and this article is really helping with the transition :)

    ReplyDelete
  17. Wah menarik ni. Kalau ke eropah amik jer pakej macam ni jadi xde rasa ragu nak dapatkan makanan halal

    ReplyDelete
  18. Bestnya lepas ni pergi Eropah lah hehehe kat sana halal kita rasa nak pergi juga satu kali dalam hidup ni ker sana kena simpan duit sekarang ni.... Boleh ambil pakej ni hehehe kalau ada nak bawa kita sekali ker...

    ReplyDelete
  19. Biasanya kalau saya travel ke luar negara pakej seperti ni memang bagus dan memudahkan pergerakan kita. Kalau ada rakan Muslim nak join sama, I think this is the best choice.

    ReplyDelete
  20. Wah lepas ni nak ke Eropah boleh lah ambik Pakej Kembara Halal Eropah. Ada banyak kemudahan disediakan nak solat semua kan. lepas ni tak payah risau bab makan Halal mana nak cari.

    ReplyDelete
  21. belum pernah travel luar negara...dah boleh mula rangka strategi nampaknya ni

    ReplyDelete
  22. Wahh menarik juga ye. Dah senang kalau nak kr Eropah. Ni pun salah satu destinasi percutian idaman Qiss

    ReplyDelete