BiO-LiFE MaxX Fish Oil Double Strength Untuk Dua Kali Ganda Kebaikan

BiO-LiFE MaxX Fish Oil Double Strength Untuk Dua Kali Ganda Kebaikan | Kalau sebut pasal makanan, memang Liez makan semua jenis makanan. Tidak kira jenis makanan tetapi Liez tidak berapa gemar untuk makan ikan. Liez tidak suka akan baunya lepas makan itu menjadi sebab terus malas nak makan ikan. 

BiO-LiFE MaxX Fish Oil Double Strength Untuk Dua Kali Ganda Kebaikan

Tapi korang tahu tak, sebenarnya bagus memakan ikan kerana ada Omega-3 dan DHA yang diperlukan tubuh badan kita. Jadi Liez mengambil Bio-LiFE MaxX Fish Oil Double Strength untuk dua kali kebaikan.

BiO-LiFE MaxX Fish Oil Double Strength Untuk Dua Kali Ganda Kebaikan

Omega-3 sangat diperlukan untuk kesihatan tubuh badan manusia kerana ia membantu membantu mengurangkan risiko sakit jantung, kanser dan sakit kemurungan kerana terdapat 3 asid utama didalamnya seperti Alpha-linolenic acid (ALA), Eicosapentanoic acid (EPA) dan Docosahexanoic acid (DHA). Sumber utama Omega-3 yang tinggi adalah dari ikan laut dalam seperti ikan tuna, ikan parang, ikan sardin, ikan bilis dan ikan kembung.

BiO-LiFE MaxX Fish Oil Double Strength Untuk Dua Kali Ganda Kebaikan

Kepentingan Omega-3 Kepada Kesihatan

Omega-3 sangat digalakkan dalam diet seharian kita kerana ianya tidak dihasilkan oleh tubuh badan manusia. Pengambilan yang cukup untuk keperluan tubuh badan sangat penting untuk mengelak dari terkena beberapa penyakit seperti:

1. Kesihatan Jantung
Kandungan Omega-3 dapat mengurangkan risiko penyakit jantung antaranya mengurangkan tahap kolesterol dalam darah dan tekanan darah tinggi.

2. Tekanan Darah Tinggi
Omega-3 boleh menurunkan tekanan darah tinggi dengan mengantikkan penggambilan daging kepada hidangan ikan atau supplemen. Ia juga 

3. Menurunkan Tahap Kolesterol Dalam Darah
Dapat menurunkan tahap trigliserida dan juga mampu meningkatkan tahap kolesterol HDL (kolesterol baik) di dalam darah.

4. Cancer
Antara penyakit yang banyak dihidap rakyat Malaysia.Omega-3 dikatakan boleh mencegah Cancer usus, Cancer payudara dan Canser prostat.

5. Perkembangan Otak Kanak-Kanak
3 asid baik dalam minyak ikan dapat mambantu perkembangan otak kanak-kanak, membantu sel otak untuk berhubung dan pembelajaran kanak-kanak.

BiO-LiFE MaxX Fish Oil Double Strength Untuk Dua Kali Ganda Kebaikan

Keistimewaan BiO-LiFE MaxX Fish Oil Double Strength 

Liez memang mengamalkan pengambilan Fish Oil dari zaman anak dara lagi sebab Liez tidak suka makan ikan. Memang boleh kira sangat hidangan ikan yang Liez makan dalam sebulan. Jadi selepas mencari info, Liez terus amalkan sehingga sekarang. Banyak jenama fish oil di pasaran tetapi Liez suka dengan Fish Oil dari BiO-LiFE. Dan yang terbaru BiO-LiFE mengeluarkan BiO-LiFE MaxX Fish Oil Double Strenght.

Istimewanya Bi0-LiFE MaxX Fish Oil 1000mg Double Strength kerana ia adalah minyak ikan dos berganda yang membekalkan asid lemak poli tak tepu omega-3, iaitu 360mg Asid Eikosapentaenoik (EPA) dan 240mg Asid Dokosaheksaenoik (DHA) untuk menyokong fungsi-fungsi badan yang sihat. Asid lemak omega-3 ini telah diekstrak daripada ikan kecil laut dalam iaitu ikan bilis dan ditapis dengan proses penyulingan molekul. EPA dan DHA membentuk struktur penting dalam membran sel yang membantu fungsi-fungsi badan

Setiap kapsul BiO-LiFE MaxX Fish Oil 1000mg Double Strength membekalkan asid lemak poli tak tepu omega-3 berkonsentrasi tinggi, 360mg EPA dan 240mg DHA yang sesuai diambil oleh orang yang kurang pengambilan ikan dalam diet harian dan juga untuk yang ingin menjaga kesihatan pada tahap yang optimum.

BiO-LiFE MaxX Fish Oil Double Strength Untuk Dua Kali Ganda Kebaikan

Cara Pengambilan BiO-LiFE MaxX Fish Oil 1000mg Double Strength

2 kapsul sehari, 1 diambil di waktu pagi dan 1 kapsul di waktu malam cukup untuk khasiat dan nutrisi Omega-3 yang diperlukan tubuh badan.

Dapatkan BiO-LiFE MaxX Fish Oil 1000mg Double Strength

Liez sangat galakkan korang untuk dapatkan BiO-LiFE MaxX Fish Oil 1000mg Double Strength kerana ia bukan sahaja meningkatkan kualiti kesihatan tetapi dapat mengelak dan mencegah dari penyakit-penyakit. Perlu diamalkan sebelum terlambat tau.

Korang boleh dapatkan BiO-LiFE MaxX Fish Oil 1000mg Double Strength dan produk BiO-LiFE yang lain secara online atau di farmasi berhampiran. Rebut peluang beli dengan harga RM190 untuk 3 botol BiO-LiFE MaxX Fish Oil 1000mg Double Strength untuk penjimatan.

Website : https://biolife.com.my/

Facebook : https://www.facebook.com/biolifemarketing

Post a Comment

1 Comments