Drama Bersiri i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 1 - 12 (Akhir)

Drama Bersiri i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 1 - 12 (Akhir) | drama bersiri terbaru di Astro Citra bermula 13 September 2021. Ini adalah drama pertama di Malaysia yang menceritakan tentang isu penderaan mental penyakit Munchausen Syndrome by Proxy yang jarang kita dengar.

Gambar: Google

Drama arahan arahan bersama Wan Hasliza Wan Zainuddin, Wan Alauddin Wan Zainuddin dan Rashidi Ishak dibawah produksi KL Motion Pictures sebanyak 12 episod.

Gambar: Google

Pelakon dan watak:
Sherie Merlis sebagai Erma, Faizal Hussein sebagai Rahmat, Danish Hazriq sebagai Khalil Rayyan (Khay), Nadhir Nasar sebagai Syafiq, Emma Sofea sebagai Esra, Sofia Jane sebagai Dr Nini, Andy Teh sebagai Dr Norman Arif dan ramai lagi.

Gambar: www.gempak.com

Sinopsis:
Mengisahkan tentang Khalil Rayyan atau Khay penghidap kanser yang dijaga ibunya Erma, ibu tunggal seorang influencer media sosial, penulis buku dan penjual minyak aromaterapi. yang berjaya. Dia telah mengeluarkan kenyataan yang Khay hanya ada masa enam bulan untuk hidup dan mengejutkan bekas suaminya, Rahmat dan Doktor Nini yang meragui tentang kesahihan berita itu. Rahmat menghadiahkan sebuah telefon bimbit kepada Khay tanpa pengetahuan Erma dan Khay berjumpa dengan dua rakan dalam talian, Royal E (Esra) dan CapeqRyder (Syafiq) dan menubuhkan kumpula bernama i-Tanggang.

Ada 2 konflik lain iaitu, kehidupan Syafiq yang terpaksa mengambil alih tugas ibu bapanya untuk menjadi ketua keluarga dan mula membenci ibu bapanya yang tidak bertanggungjawab. Sementara itu, Esra pula terlalu dimanjakan sehingga tidak mempunyai sifat kemanusiaan dan sanggup memaki hanum dan memukul ibunya sendiri. 

Bila Esra dan Syafiq mendapat tahu Erma memalsukan dokuman tentang penyakit Khay dan cuba membunuhnya, mereka cuba untuk membantu Khay. Tetapi berlaku tragedi.

Drama Bersiri i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 1 - 12 (Akhir)

i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 01

i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 02

i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 03

i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 04

i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 05

i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 06

i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 07

i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 08

i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 09

i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 10

i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 11

i-Tanggang: Mother Of All Lies Tonton Online Episod 12

Post a Comment

0 Comments