SHOPEE LANCAR SHOPEE MALL BUAT KAKI SHOPPING


Dia datang lagi, datang lagiiiiii.....
Dia buat hal lagi..... Hmmmm
Baru-baru ini, Shopee Malaysia melancarkan satu portal khas yang memperkenalkan lebih 100,000 produk eksklusif dari lebih 300 jenama dan pengedar yang mendapat sambutan hangat di dalam portal mereka dan lebih 4 juta pengguna telah memuatnaik aplikasi Shopee sejak diperkenalkan di Malaysia.


Kali ini, Shopee Malaysia melancarkan kempen eksklusif dengan beberapajenama terkenal Malaysia antaranya Nestle, Petronas, Watsons, Senheng, Digi, Coca Cola, Huawei, L'Oreal, Xixilli dan banyak lagi. 

Istimewanya Shopee Mall ini korang akan mendapat jaminan 100% barangan tulen (atau wang korang dikembalikan dua kali ganda), best kan?? Maknanya korang tak perlu takut barangan pesanan korang itu tulen atau tidak.
Juga menawarkan polisi pemulangan barangan selama 15 hari. Jadi kalau barangan yang korang terima rosak atau salah, korang boleh memulangkan semula secara PERCUMA

Dan yang lagi best, penghantaran adalah PERCUMA ke seluruh negara. So korang dah jimat untuk membayar kos penghantaran. Lagi dengan Jaminan Harga Terendah Shopee yang akan buat korang rugi kalau tidak membeli belah di Shopee Mall

Dengan potongan hampir 90% keatas barangan yang ditawarkan, korang pasti tidak mahu lepaskan peluang membeli belah di Shopee Mall. Menyesal korang kalau korang miss tau..
Macam- macam yang Shopee Mall tawarkan selain harga terendah daripada e-commerce yang lain.

Post a Comment

0 Comments