Saturday, January 23, 2021

Tonton Online Drama Melastik Ke Hatimu Episod 01 hingga Episod 13 (Full Episod)

Saturday, January 23, 2021 0

Tonton Online Drama Melastik Ke Hatimu Episod 01 hingga Episod 13 (Full Episod) | Drama terbaru di slot Lestari TV3 yang menggantikan drama ' Hadiah Dari Tuhan' sebanyak 13 episod yang disiarkan setiap hari Rabu hingga Sabtu jam 9 malam bermula 21 Januari 2021.

Kisah mengenai seorang gadis dengan personaliti gangster yang memiliki teman lelaki seorang posmen. Hubungan mereka ditentang oleh ibu Haura yang mahukan dia menikahi seorang yang kaya.

Kredit : Instagram Drama Sangat

Drama komedi romantik arahan Sutradara Azmi Hatta daripada produksi Orangetree Production Sdn Bhd yang diadaptasi dari novel 'Melastik Ke Hatimu' karya Aqma Dee.

Kredit: Google

Pelakon / Watak

Andi Bernadee (Ziyyad), Janna Nick (Haura), Norman Hakim (Jeffry), Puteri Sarah (Fatin), Azrel Ismail, Ahmad Ezzerin Loy, Nonis, Datuk Jalaluddin Hassan, Wani Kayrie, Ridzuan Hashim, Azizah Mahzan dan ramai lagi.

Sinopsis

Kisah mengenai Haura (Janna Nick) dengan personaliti gangster yang memiliki teman lelaki seorang posmen. Hubungan mereka ditentang oleh ibu Haura yang mahukan dia menikahi seorang yang kaya. Akhirnya, Haura terpaksa berkahwin dengan Ziyyad (Andi Bernadee) yang merupakan seorang penyelia kilang tempat kakaknya (Puteri Sarah) bekerja.

Kerana Haura masih mencintai Naim, dia berusaha memcari jalan untuk buat Ziyyad menceraikannya. Ziyyad pula, dalam diam mencintai Haura dan berusaha mengambil hati Haura. Akhirnya, Haura jatuh hati dan mereka bahagia.

Namun, malang menimpa keluarga Ziyyad yang diisytiharkan muflis. Masalah makin meruncing bila terbongkar satu rahsia yang selama ini diselindungi. Dan ibu Haura mendesak Ziyyad untuk menceraikan Haura. Bagimanakah hubungan Ziyyad dan Haura seterusnya?

Kredit : Instagram Drama Sangat

Tonton Online Drama Melastik ke Hatimu Hingga Ep 13 (Akhir)

Drama Melastik Ke Hatimu Ep 1

Drama Melastik Ke Hatimu Ep 2

Drama Melastik Ke Hatimu Ep 3

Drama Melastik Ke Hatimu Ep 4

Drama Melastik Ke Hatimu Ep 5

Drama Melastik Ke Hatimu Ep 6

Drama Melastik Ke Hatimu Ep 7

Drama Melastik Ke Hatimu Ep 8

Drama Melastik Ke Hatimu Ep 9

Drama Melastik Ke Hatimu Ep 10

Drama Melastik Ke Hatimu Ep 11

Drama Melastik Ke Hatimu Ep 12

Drama Melastik Ke Hatimu Ep 13

Drama ini juga boleh ditonton di http://v3.kepalabergetar.xyz/


Thursday, January 7, 2021

Jom Makan Menu Terbaik Malaysia, Memang Best!

Thursday, January 07, 2021 9

Jom Makan Menu Terbaik Malaysia, Memang Best! | Assalamualaikum korang. Selamat tahun baru 2021. Cuti-cuti sebelum anak-anak masuk sekolah, mesti ramai yang merancang untuk bercuti, habiskan masa di kampung atau pun jalan-jalan cari makan kan? Bab makan memang Malaysia kaya dengan pelbagai jenis makanan dari pelbagai kaum yang boleh di nikmati bersama. Dan nak cari semua jenis makanan ni pun mudah, boleh kata di setiap negeri boleh dapatkan pelbagai jenis makanan dari semua etnik di negara kita.

Sebagai seorang yang suka jalan-jalan dan mencari makan, Liez memang teruja kalau pergi ke sesuatu tempat dan tahu ada menu yang sedap atau viral. Sedia maklum disebabkan Covid-19, Liez batalkan percutian yang dirancang. Frust juga sebab trip kali ni nak jalan-jalan cari makan viral sebenarnya. Tetapi Liez tak risau sebab sekarang boleh order food viral dengan menggunakan khidmat Foodpanda. Jom makan menu terbaik Malaysia, memang best!! Liez akan sharekan 5 menu yang menjadi pilihan rakyat Malaysia.

#1 Nasi Lemak

Ini adalah menu yang menjadi pilihan seluruh rakyat Malaysia. Nasi lemak adalah sejenis makanan berasaskan nasi yang dimasak dengan santan. Aroma dan rasanya yang berlemak digandingkan dengan sambal yang pedas, potongan timun, telur rebus atau telur goreng mata kerbau dan kacang tanah goreng.

Pic: Google

Kalau dulu nasi lemak dimasak dan dimakan oleh kaum melayu tetapi kini nasi lemak telah menjadi pilihan pelbagai bangsa terutama kaum cina, india dan banak lagi. Nasi lemak juga yang dahulunya menjadi salah satu menu untuk sarapan dan kini menjadi pilihan tidak kira untuk makan tengahari, makan malam ataupun supper.

Di Kuala Lumpur, terdapat banyak gerai yang menjual nasi lemak yang viral seperti Nasi Lemak Wanjo, Nasi Lemak Antarabangsa, Nasi Lemak Tanglin dan banyak lagi.

#2 Roti Canai

Pilihan hidangan terkenal bila berkunjung ke kedai mamak dan merupakan hidangan asal kaum india. Roti canai yang dihasilkan dari campuran tepung, majerin dan air ini dimasak di atas kuali rata dan dibiar masak sehingga garing. Dihidangkan bersama dengan kuah kari, kuah dhal dan sambal.

Pic: Google

Roti canai juga diolah menjadi pelbagai jenis roti seperti roti telur, roti boom, roti susu, roti tidu dan pelbagai lagi. Roti canai menjadi menu pilihan rakyat Malaysia dan juga pilihan pelancong yang ddatang melawat negara kita.

#3 Nasi Ayam Hainan

Menu istimewa kaum cina yang menjadi kesukaan rakyat Malaysia tidak kira dimana sahaja. Hidangan nasi yang cukup lengkap dan memiliki rasa yang sedap. Anak-anak Liez suka makan nasi ayam hainan ni sebab nasinya berperisa dan dihidangkan dengan ayam yang distim atau di goreng garing. Selain itu, ia dihidangkan dengan sayuran seperti timun, tomato dan salad dan dimakan dengan sos cili dan kuah kicap yang menyempurnakan rasa.

Pic: Google

Nasi ayam Hainam banyak di jual di medan selera dan pusat penjaja dan popular dijual di dalam bangunan pusat membeli belah. Antara nasi ayam hainan popular ialah Ee Ji Ban Melaka, The Chicken Rice Shop, Nasi Ayam Hainan Taman Melawati dan banyak lagi.

#4 Satay

Kegemaran rakyat Malaysia! Liez pun suka. Anak-anak jangan cakap la berenut suka satay. Satay adalah makanan dari daging tidak kira ayam atau daging, hati atau perut yang telah diperap dengan rempah dan dibakar di atas arang. Fuhh!!! sedap dimakan dengan sos kacang yang pedas manis.

Pic: Google

Dihidangkan sekali dengan hirisan timun, bawang dan juga nasi impit. Banyak kedai yang menjual satay dan menjadi viral untuk dicuba antaranya Satay Kajang, Satay Melaka dan banyak.


#5 Nasi Kandar

Sinonim dengan makanan yang popular negeri Pulau Pinang. Tetapi, korang boleh dapat juga nasi kandar yang sedap dan terangkat di banyak lokasi seluruh negara. Nasi kandar yang sedap adalah terletak pada campuran pelbagai jenis kari dan kuah. Kalau nak sebut tentang kari, ada kari ayam, kambing, ikan, sotong ketam dan macam-macam lagi. Ditambah pula dengan himpunan lauk pauk seperti ayam goreng berempah, udang salut tepung, bendi rebus, kobis goreng dan macam-macam lagi. Kalau nak disenaraikan memang berjela guys!!

Pic: Google

Ramai juga yang jatuh cinta dengan nasi kandar selepas kali pertama menikmatinya. Kalau nak cari lokasi nasi kandar yang terbaik, korang boleh je google. Confirm jumpa!!


Nak Order Food, Ingat FoodPanda

Semua menu-menu yang Liez bagitahu diatas tu adalah yang popular dikalangan rakyat Malaysia tidak kira umur dan bangsa. Belum lagi diambil kira pelancong-pelancong yang mula jatuh hati dengan makanan tempatan kita. Bila dah viral, memang berpusu-pusa orang pergi dan beratur panjang. Korang tak perlu gusar, sebabnya FoodPanda kan ada! Buat tempahan melalui aplikasi, bayar secara online dan makanan akan sampai depan pintu rumah atau pejabat korang. Mudah kan?! 

Thursday, December 31, 2020

5 Trend Pemasaran Digital 2021 untuk Perniagaan Kecil

Thursday, December 31, 2020 18
5 Trend Pemasaran Digital 2021 untuk Perniagaan Kecil | Perasan tak, sejak kita memiliki teknologi terkini terutama sekali penggunaan jalur lebar makin ramai perniaga yang mula mengorak langkah dengan memperkenalkan produk melalui sosial media. Sebabnya adalah bahawa kebanyakan trend pemasaran digital muncul sebagai reaksi terhadap teknologi baru atau tingkah laku pengguna baru, yang bermaksud memenuhi keperluan yang sudah mulai muncul.

Sebagai contoh, peningkatan pemasaran mudah alih adalah reaksi langsung terhadap peningkatan penggunaan telefon pintar yang drastik sejak beberapa tahun kebelakangan ini, terutama di kalangan pengguna yang menggunakan peranti mereka untuk membeli-belah atau melakukan penyelidikan produk. Oleh itu, penting untuk terus mengetahui trend yang berlaku di industri ini. Dalam artikel ini, Liez nak share 5 trend pemasaran digital popular yang berlaku dalam dunia perniagaan kecil.

1. Pemasaran Melalui Media Sosial

Pada zaman sekarang, media sosial menjadi salah satu cara pemasaran yang sangat penting untuk pemasar digital, dan ini kerana prospek, pelanggan, dan penonton menghabiskan banyak masa mereka di rangkaian ini. Memngikut kajian, pengguna media sosial akan menghabiskan lebih kurang 135 minit sehari di rangkaian sosial dan akan meningkat setiap tahun. Ini kerana media sosial bukan sahaja untuk berhubung dengan keluarga dan rakan-rakan tetapi menjadi platform untuk meneliti produk atau perkhidmatan yang dikehendaki.

Peniaga juga berpeluang untuk melariskan produk mereka dan berhubung dengan prospek anda di media sosial dan lebih daripada 70% memperoleh pelanggan baru dengan pemasaran sebegini termasuk 75% yang merancang untuk menggunakan Facebook. Terdapat beberapa cara perniagaan kecil menggunakan pemasaran melalui sosial media seperti:

• Berkongsi kandungan produk atau perkhidmatan yang menarik dan relevan
• Melibatkan khalayak dalam perbualan
• Menggunakan media sosial untuk perkhidmatan pelanggan, termasuk menjawab pertanyaan dan menangani aduan
• Menggunakan iklan media sosial untuk menjangkau prospek baru
• Membangun pengiktirafan dan kesetiaan jenama melalui penglibatan, komen dan perkongsian
• Bekerjasama dengan Influencer untuk menarik perhatian pasaran baru
• Menganalisis data untuk lebih memahami keperluan, kehendak, dan tingkah laku pelanggan dan prospek
• Mengumpulkan maklumat bermanfaat untuk dikongsi
• Berhubungan dengan prospek pada tahap yang lebih peribadi dan membina hubungan
Google Ads Malaysia memudahkan anda menunjukkan keunikan perniagaan anda kepada seluruh dunia, supaya anda dapat menjangkau pelanggan yang mencari perkara yang anda tawarkan.

2. Strategi Suara

Komunikasi vokal adalah salah satu bentuk interaksi manusia yang paling mudah dan paling umum, jadi tidak mengejutkan bahawa orang juga ingin menggunakan suara ketika berinteraksi dengan teknologi dan peranti kegemaran mereka. Separuh pengguna sudah menggunakan pembantu suara, dan 81% orang menggunakannya menggunakannya bersama dengan telefon pintar mereka. Organisasi yang ingin tetap relevan harus menyesuaikan diri dengan cara baru dalam pencarian internet tradisional, itulah sebabnya membuat strategi pencarian suara menjadi keutamaan bagi perniagaan kecil.

Salah satu elemen penting dalam strategi suara yang menyeluruh adalah mengoptimumkan kandungan anda dengan jenis kata kunci yang biasanya muncul dalam carian suara, termasuk kata kunci ekor panjang yang relevan dengan anda, kata-kata seperti harga terbaik dan harga, kata kunci dalam format perintah dan soalan, dan kata kunci yang menjawab jenis soalan yang ditanyakan oleh pelanggan anda.

Perkara penting yang harus diingat adalah bahawa kebanyakan carian suara adalah soalan, jadi kandungan harus diarahkan untuk memberikan jawapan ringkas. Strategi suara hebat lain yang boleh anda gunakan ialah mencipta kemahiran Alexa atau Google, yang dapat membantu anda menarik pelanggan yang menggunakan suara Alexa atau Google.

3. Pelaburan Video secara langsung

Video telah menjadi kekuatan pendorong dalam pemasaran digital sejak sekian lama kerana sangat menarik, dan dianggarkan bahawa video akan merangkumi 82% lalu lintas internet pengguna pada tahun 2021. Tetapi itu tidak bermaksud pemasaran video adalah statik, dan orang selalu mencari cara baru untuk menarik khalayak dengan video. Dua trend popular yang sedang meningkat kini adalah video berjenama dan langsung.

Dengan kandungan berjenama, perniagaan dapat memanfaatkan semua faedah yang ditawarkan video — sangat menarik, menyampaikan banyak maklumat dalam masa yang singkat, meningkatkan penukaran, dan lebih menarik daripada teks asas — sambil juga membina kepercayaan dan menjalin hubungan dengan mereka khalayak.

Video secara langsung agak baru, tetapi dengan cepat menjadi bentuk kandungan yang sangat popular di kalangan pengguna dan dijangka menyumbang 13% lalu lintas video pada tahun 2021. Salah satu sebab video langsung begitu menarik adalah kerana ia interaktif, dan penonton sebenarnya boleh dijemput untuk berkomunikasi, mengemukakan soalan, dan menjadi sebahagian daripada perbualan, yang sangat baik untuk membina hubungan.

4. Kandungan Novel

Trend yang semakin meningkat sekarang adalah kandungan interaktif yang membolehkan prospek tertarik untuk terlibat dengan jenama. Terdapat banyak jenis kandungan yang boleh di eksperimen termasuk:

• Undian
• Infografik animasi
• Kuiz
• Peraduan
• Penilaian
• Pengundian dalam talian

5. Secara Digital dengan Secara Fizikal

Digital mungkin menjadi cara masa kini dan masa depan, tetapi itu tidak bermakna ia akan mengambil alih sepenuhnya — orang masih gemar berbelanja terus ke lokasi, itulah sebabnya begitu banyak perniagaan masih mempunyai lokasi fizikal.

Walau bagaimanapun, pengguna moden menuntut lebih banyak daripada membeli-belah di kedai, dan itu termasuk menginginkan elemen digital digabungkan dengan lancar ke dalam pengalaman membeli-belah. Oleh itu, banyak perniagaan telah mulai mengambil teknologi yang memungkinkan mereka berinteraksi secara digital dengan pengguna yang hadir secara fizikal dengan menggunakan sistem beacons

Apabila perniagaan menggunakan beacons, signal dapat mengirim isyarat ke peranti mudah alih dalam kawasan geofencing yang telah ditentukan, seperti dengan mengirim notifikasi tertentu kepada pengguna terdekat. Walau bagaimanapun, beacon dapat digunakan lebih dari sekadar itu, dan berikut adalah beberapa cara baru bahawa perniagaan dan organisasi kecil dan besar telah menggunakan teknologi suar untuk mendorong hasil:

• Pameran dagang memasang suar di lanyard yang dipakai oleh para peserta supaya peserta pameran dapat berkomunikasi dengan lebih mudah
• Peruncit menggunakannya untuk membolehkan pengguna memeriksa stok dan mengimbas produk di kedai
• Hotel yang menggunakannya menggantikan kunci bilik
• Persatuan sukan yang berhubung dengan peminat di stadium
• Syarikat penerbangan menggunakannya untuk mengemaskini maklumat mengenai waktu penerbangan, kelewatan, dan maklumat penting yang lain

Pemasaran digital adalah bidang yang dinamik dan terus berkembang, dan ini sebahagian besarnya kerana teknologi dan kebiasaan pengguna akan berubah dari masa ke semasa. Oleh itu, untuk pemasar digital dan perniagaan kecil, penting untuk mereka terus mengetahui perubahan dan trend yang berlaku dalam industri ini. Berita baiknya adalah bahawa kebanyakan trend yang berlaku dalam pemasaran digital adalah perkembangan dan bukannya perubahan menyeluruh dan ini bermaksud untuk terus maju tidak memerlukan perbaikan sepenuhnya.

Bagi yang tidak mahir atau memerlukan bantuan, boleh dapatkan perkhidmatan dari Digital Marketing Malaysia yang menyediakan pelbagai khidmat mengenai pemasaran digital.


WebMechanic.my adalah salah satu syarikat pemasaran digital yang mempunyai pengalaman selama lebih dari 14 tahun dan merupakan pakar dalam SEO, PPC, SMM. Mereka banyak membantu perniagaan untuk menarik lebih banyak pelanggan, membina jenama atau Personal Branding dan banyak lagi. Mereka mempunyai kepakaran dalam mewujudkan laman sesawang dan hasil kerja mereka telah menarik beberapa jenama terkenal untuk menggunakan perkhidmatan antaranya ialah Foodpanda dan Ikea.

Tuesday, December 15, 2020

Tonton Drama Sha & Shah ep1 hingga ep 16 akhir

Tuesday, December 15, 2020 2

Tonton Drama Sha & Shah Ep 1 hingga Ep 16 akhir | Pasti ramai yang rindu nak tengok Kamal Adli dalam drama lagi selepas tamatnya Drama Perempuan Tanpa Dosa tu kan.  Kita memang geng dan sebagai peminat Kamal Adli, memang tak pernah jemu menonton lakonan dia yang lawak tu jadinya saya kongsi antara drama dia yang cukup menarik dan diingati.

Drama Sha & Shah ialah sebuah Drama televisyen yang ditayangkan di Astro Ria & Astro Ria HD. Dibintangi oleh Kamal Adli, Syatilla Melvin, Azwan Kombos, Shima Anuar & ramai lagi.


Tonton Drama Sha & Shah ep1 hingga ep 16 akhir

Pelakon

Kamal Adli sebagai Faris Amerul Shah, Syatilla Melvin sebagai Sha, Shima Anuar sebagai Atilia, Azwan Kombos sebagai Iskandar, Nina Iskandar sebagai Mariatie, Aizat Hassan sebagai Syed Adif, Kartina Aziz sebagai Puan Sri Marina, Rahim Jailani sebagai Tan Sri Borhan, Fathil Dani sebagai Datuk Shukri, Raja Azmi sebagai Datin Latifah, zhan Rani sebagai Dato' Mustafa


Mengisahkan tentang 2 sahabat baik iaitu Shah (Kamal Adli) & Sha (Syatilla Melvin) yang telah berkawan sejak kecil lagi.Mereka terpisah bila Shah ke luar negara untuk melanjutkan pelajaran. Manakala Sha pula membuat keputusan untuk belajar di Malaysia saja.

Bila Shah kembali ke Malaysia, dia mendapat tahu bahawa dia & Sha telah pun dijodohkan. Shah menolak cadangan ibunya itu kerana dia tidak mahukan komitmen & lebih gemar berkawan dengan ramai wanita. Malah dia menganggap Sha hanya sekadar sahabat baik. Namun ibunya (Kartina Aziz) pula mengugut untuk menjodohkannya dengan gadis lain.

Kerana tiada pilihan lain, Shah lebih rela berkahwin dengan Sha berbanding dengan wanita yang langsung tidak dikenalinya. Pada awalnya Sha tidak bersetuju dengan cadangan yang dianggap tidak masuk akal. Tetapi biarpun tidak memiliki perasaan cinta terhadap Shah, perasaan simpati pula menguasai & akhirnya Sha bersetuju.

Apakah yang bakal terjadi kepada mereka berdua setelah memulakan kehidupan sebagai suami isteri? Dapatkah Sha belajar untuk mencintai Shah? Sanggupkah Shah curang kepada isteri yang selama ini menjadi sahabat baiknya?


Tonton Drama Sha & Shah ep1 hingga ep 16 akhir

Drama Sha & Shah ep 1

Drama Sha & Shah ep 2

Drama Sha & Shah ep 3

Drama Sha & Shah ep 4

Drama Sha & Shah ep 5






Drama Sha & Shah ep 12





Nota:

Drama Sha & Shah ini dapat ditonton di gempak.com sekiranya anda menghadapi kesukaran menonton dari sini.

Saturday, December 12, 2020

Jus Dara Vogue, Jamu Moden Menarik Dengan Rasa Sedap Delima

Saturday, December 12, 2020 25

Jus Dara Vogue, Jamu Moden Menarik Dengan Rasa Sedap Delima | Sejak ada anak kecil, memang badan cepat letih dan tak bermaya. Rasanya bukan Liez sorang je macam ni kan? Mana tidaknya, urusan seorang surirumah memang tak pernah habis kan? Dari pagi hingga ke malam, mengemas rumah, memasak, mengajar anak-anak dan menguruskan anak kecil lagi. Ada masa, memang rasa badan tu makin lesu dan tidak bertenaga. Dan pendek kata, memang tak terjaga diri sendiri.

Jus Dara Vogue, Jamu Moden Menarik Dengan Rasa Sedap Delima

Tapi dalam masa yang sama Liez akui, diri kita semakin lama semakin berusia jadi tak mustahil kenapa makin penat berbanding dulu. Lagi-lagi jika tak jaga kesihatan tubuh badan dengan baik. Patutlah mak dan nenek moyang kita sejak dulu memang suka makan jamu. Untuk panaskan dalaman badan katanya. Tak nak badan jadi sejuk, sakit-sakit dan lemah bila semakin berusia kelak.

Jus Dara Vogue, Jamu Moden Menarik Dengan Rasa Sedap Delima

Bercakap tentang jamu, masa lepas bersalin, memang Liez akan amalkan makan jamu untuk membaiki aset dalaman dan juga untuk bantu memberi tenaga selepas berjuang melahirkan seorang hamba Allah. Tetapi masalahnya, tak lama lepas tu Liez dah jadi malas nak amalkan selepas habis berpantang. Faham-faham je la jamu tu kan pahit!

Tak berdaya rasanya nak ditelan selalu. Sihat nak tapi amalkan makan jamu yang rasa pahit tak nak. Macam mana nak dapat tubuh yang bagus. Mujurlah, secara kebetulan  Liez diperkenalkan dengan jamu moden Jus Dara Vogue keluaran Tejja Herbs. Alhamdulillah, ada lah juga perubahan positif untuk tubuh Liez ni.

Jus Dara Vogue Jamu Moden Rasa Sedap Dengan Masam Manis Buah Delima

Jamu Dara Vogue yang dikeluarkan oleh Syarikat Tejja Herbs, milik Bumiputera yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) 002215435-D. Syarikat ini aktif dalam menghasilkan produk yang berasaskan herba dan bahan semulajadi. Jus Dara Vogue ini bukan sahaja menggunakan 100% bahan asli yang sesuai diamalkan bukan sahaja untuk kaum hawa tetapi boleh diamalkan oleh kaum adam juga.

Paling best, jamu moden Jus Dara Vogue ini sangat sedap dengan rasa masam manis buah delima. Jika jamu tradisional tu pahit hingga Liez susah nak telan selalu tapi Jus Dara Vogue ni sangat sedap sampaikan rasa tak cukup setakat 1 sachet sekali minum.

Antara Bahan Yang Terdapat Di Dalam Jus Dara Vogue

Jus Dara Vogue adalah pati asli dari penghasilan 12 jenis ramuan herba antaranya:


  • Delima
  • Kunyit Hitam
  • Madu
  • Kurma
  • Kacip Fatimah
  • Epal
  • Manjakani
  • Vitamin C
  • Akar serapat
  • Sireh
  • Pegaga
  • Lobata

Keistimewaan Jus Dara Vogue Yang Sesuai Diamalkan Oleh Wanita & Lelaki

Unik kan? Siapa sangka Jus Dara Vogue ini sangat sesuai diamalkan oleh golongan wanita dan juga lelaki. Sekali beli dah boleh makan bersama suami isteri. Barulah dua-dua sihat dan makin happy lepas ni. Terdapat banyak juga keistimewaan dan khasiat Jus Dara Vogue ini. Antaranya adalah seperti yang Liez senaraikan kat bawah ni. 

Kelebihan Jus Dara Vogue Buat Golongan Wanita

  • Memberikan tenaga kepada tubuh badan
  • Mengawal paras kolestrol dan gula dlama badan
  • Sesuai diminum ketika dalam pantang lepas bersalin dan menyusukan bayi.
  • Sesuai diamalkan oleh remaja, wanita berkahwin dan wanita sudah menopause
  • yang mempunyai masalah faraj berair dan kentut faraj
  • Menghadapi masalah keputihan dan vagina longgar
  • mengalami haid yang tidak teratur
  • Bagus diamalkan oleh wanita yang sukar mendapat zuriat (dengan izin ALLAH SWT)
  • menyuburkan rahim dan peranakan.
  • mengurangkan kelesuan badan, kebas, sakit sendi tumit dan sakit kepala 
  • membantu banyakkan penghasilan susu badan
  • memberi rasa kenyang untuk kurangkan nafsu makan
  • menegangkan semula punggung dan payu dara yang kecut dan kendur 
  • Membuang lemak dan menyingkir angin serta toksik dalam badan 
  • Menegangkan dan mencerahkan kulit
  • memancarkan seri wajah

Kelebihan Jus Dara Vogue Buat Golongan Lelaki :

  • memberi tenaga pada tubuh badan
  • Kurangkan rasa penat dan lesu
  • Membantu mengawal paras kolestrol dan gula di dalam darah
  • Bantu masalah kebas, sakit sendi tumit dan kerap sakit kepala
  • Beri rasa kenyang untuk kurangkan nafsu makan
  • Membuang lemak dan menyingkir angin serta toksik dalam badan
  • Bantu Kempiskan perut yang boroi
  • Boleh bantu turunkan berat dengan amalan pengambilan yang betul
  • Menegangkan dan mencerahkan kulit
  • memancarkan seri wajah 

Packaging Lama Ditukar Baru

Mungkin ada yangdah pernah cuba produk jamu moden dengan nama Jus Dara Vogue ini tetapi lepas tu dah kurang nampak lagi. Sebenarnya, jamu moden ini masih lagi ada di pasaran sejak dulu hingga kini cuma packaging Jus Dara Vogue ini telah ditukar ke arah yang lebih baik. Jadi jangan keliru tau.

Packaging lama Jus Dara Vogue yang dalam bentuk botol kini telah ditukar dengan packaging baru dalam bentuk sachet yang lebih mudah dibawa dan disimpan.

Dan yang paling penting Jus Dara Vogue telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan ada sijil HALAL dari JAKIM. 

Antara Testimoni Jus Dara Vogue Yang Membuatkan Liez Rasa Tertarik

Jus Dara Vogue, Jamu Moden Menarik Dengan Rasa Sedap Delima

Pengalaman Liez Setelah Mengamalkan Jus Dara Vogue Untuk Diri Sendiri

Selalunya kena telan biji-biji jamu dari kapsul atau pun yang gentel-gentel tu. Itu yang buat Liez jadi malas sangat nak makan jamu. Tetapi ini kali pertama Liez mencuba jamu moden yang disiapkan didalam bentuk jus dan dalam sachet. Memang mudah sangat, hanya perlu koyak kan sedikit dan terus minum. Kalau disimpan didalam peti sejuk dan minum, lagi sedap. Nak bawa travel pun senang, selit je dalam handbag.

Suprisingly, rasanya bukan pahit tetapi masam-masam manis. Memang boleh diterima tekak Liez ni. Campuran jus masam dari buah delima, manis dari madu dan kurma serta gabungan bahan lain buatkan rasa herba yang azalinya pahit menjadi sedap. Minum satu macam tak cukup pula.

Selepas mengambil Jus Dara Vogue dalam beberapa hari, Liez memang dapat rasakan yang badan bertenaga untuk menguruskan rumah. Lagi best,badan kurang lesu, badan rasa segar dan ringan tiap kali bangun tidur. Kalau tidak, memang rasa lenguh sana-sini. Dan Liez boleh tidak ambil sarapan selepas ambil 1 sachet Jus Dara Vogue ni setiap pagi. Memang rasa kenyang.

Dan sebagai ibu yang menyusukan anak dengan susu badan sepenuhnya, Liez suka amalkan minuman yang mengandungi kurma sebab ia adalah milkbooster untuk Liez. Alhamdulillah, production susu badan Liez bertambah dan baby cepat kenyang. Bukan sahaja boleh bagi anak susu minum secara terus tetapi Liez boleh pam dan simpan untuk dijadikan stock sejuk beku.

Liez memang RECOMMENDED sangat Jus Dara Vogue dan amalkan seawal yang mungkin untuk memberikan kebaikan dari segi fungsi luaran dan dalaman. Bukan saja boleh beli untuk diri sendiri, tetapi boleh dijadikan hadiah untuk suami, sebagai hadiah untuk pengantin, berikan kepada ibu dan bapa.

Kaedah Pengambilan : Cara Makan Jus Dara Vogue Yang Disyorkan

1 sachet setiap pagi dan 1 sachet setiap malam. Kalau nak nampak keberkesanan, kena la amalkan mengikut dos yang syorkan. Baru la mantap.

Jus Dara Vogue, Jamu Moden Menarik Dengan Rasa Sedap Delima

Untuk yang ingin mencuba Jus Dara Vogue, boleh hubungi mereka seperti maklumat yang akan Liez sertakan dibawah. Selain itu, jika ada yang ingin menjana pendapatan untuk menjadi agen atau dropship juga amat dialu-alukan. Mana tahu korang boleh jana pendapatan tambahan di masa kita sedang diduga dengan musibah Covid-19 ini.

Harga sekotak (15 sachets)
RM49/sekotak (Semenanjung Malaysia)
RM59/sekotak (Sabah dan Sarawak)

Website : 
https://tejjaherbs.com/

Facebook : 
https://www.facebook.com/jusdaravogue/
Instagram : 
https://www.instagram.com/jusdaravogue_hq/