LAZADA MALAYSIA BIG BABY FAIR

1st of all, Tahniah pada pemenang-pemenang LAZADA BIRTHDAY BLOGGER CONTEST... Waaaa jeles Liez tau... Alhamdulillah happy for my blogger friends... 




(27 MARCH - 2 APRIL 2017)

Aduh aduh aduh.... Dia datang lagi!!! Dia datang lagi !!! Kali ini dengan harga yang memang tak boleh Liez nak elak dari klik, klik dan klik... Bila dapat tahu ada LAZADA MALAYSIA BIG BABY FAIR je, terus bagitahu Dearie dari stop beli dekat kedai barang-barang keperluan anak-anak dulu. Sebab LAZADA MALAYSIA akan mengadakan LAZADA MALAYSIA BIG BABY FAIR yang menawarkan penjimatan harga sampai 85%. Dearie pun excited dan dia pun sibuk usha barang-barang dekat http://www.lazada.com.my/big-baby-fair/


LAZADA MALAYSIA BIG BABY FAIR akan bermula dari 27 March sehingga 2 April dan menawarkan penjimatan dari produk-produk lampin pakai buang seperti HUGGIES, MAMYPOKO dan GOON, product susu fomula seperti LACTOGEN, PEDIASURE dan S26 Wyeth D, pakaian bayi dan kanak-kanak seperti ANAKKU, PONEY dan barangan pendidikan dan mainan kanak-kanak dari FISHER-PRICE dan banyak lagi yang Liez tak habis nak sebut sini.
Senang je korang klik je http://www.lazada.com.my/big-baby-fair/ dan ia akan membawa terus korang terus ruang beli belah dengan harga yang murah dan berbaloi dengan setiap wang yang korang belanjakan... Kalau takda pc atau laptop pun still korang tak boleh lepaskan peluang keemasan ini. Install je applikasi LAZADA MALAYSIA melalui gadget korang seperti hp atau tablet. Mudah kan??? 
Dan yang menarik lagi dan korang harus pantas la ye.. LAZADA MALAYSIA ada juga DAILY FLESH SALE yang menawarkan barangan terbaik dari harga RM 1 hingga ke RM 99. Yang korang harus buat adalah harus peka dengan selalu klik http://www.lazada.com.my/big-baby-fair/.. Kalau korang leka memang melepas dan berputih mata nanti.



JANGAN LUPA KLIK BANNER NI KALAU NAK BELI BARANG TERBAIK
PADA HARGA SERENDAH RM 1

Jom jawab soalan dari LAZADA:

A. Apakah jenama lampin pakai buang pilihan Liez untuk anak-anak?

Ni Liez jawab sejujur-jujurnya ya... Hihihihi since anak pertama lagi memang Liez guna HUGGIES. Sebab memang serasi, tak pernah kena ruam lampin, harga berpatutan dan senang dipakai. Memang tak pernah tukar pada jenama lain. Masa mengandungkan Qaseh memang Liez takde idea nak beli pampers apa tapi bila pihak hospital Ampang bagi gift dan ada pampers HUGGIES. Liez cuba pakaikan pada Qaseh dan memang dia selesa. Sampai anak kedua pun memang Liez bag pakai HUGGIES.
Dannnnn.... Liez nampak LAZADA ada offer dari LAZADA yang super awesome dan memang super murah. Trust me memang ini super murah tau..


  Huggies Dry Pants L50+4 x 3 Super Jumbo pack  


Offer yang super Awesome sebab Selalu Liez beli RM 36.00 satu pek.. Kalau 3 pek dah RM117 dah tapi LAZADA offer RM 79.90 untuk 3 pek... Mana nak dapat kan...? Ok dah masuk dalam shopping cart

B. Apakah jenama susu pilihan Liez untuk anak-anak?
1 - Bila wean off Qaseh masa umur 2 tahun, Liez cuba bagi Anmum Essential. Memang dia suka. Pun takda masalah sembelit ke, susah buang air ke. Memang dia suka sangat. Liez pun suka memborong sampai 4,5 kotak sekali beli sebab tak nak putus supply kan...


  Anmum Essential Step 3 (1+years) 500g-Original  



2- Bila Qaseh dah makin besar dan bijak, dia suka pula dengan susu Dutch Lady perisa Coklat. So Liez bertukar ke Dutch Lady mengikut kesukaan dia tu..

  DUTCH LADY EXPLORE 2 - 4 CHOCOLATE 900g


C. Pilih satu barang dari LAZADA pilihan Liez untuk anak-anak?
Liez nak dapatkan NaVa DIY Children Slide and Swing with Basketball net for Indoor and Outdoor. Sebab ia sesuai diletak dalam rumah ataupun di luar rumah. Kira tahan lasak la ni.. Dan sebab sekarang cuaca tidak menentu dengan hujan dan panas kan. Selalu anak-anak sibuk ajak turun ke playground. Tapi cuaca tak mengizinkan. Kalau ada NaVa ni confirm anak-anak boleh main dengan happy dalam rumah... Dan harga di LAZADA sangat memukau hati..Less hampir RM100 tau...




Jadi korang jangan pulak buat tak endah je Liez bagitahu pasal LAZADA MALAYSIA BIG BABY FAIR ni tau. Bermula dari 27 March sehingga 2 April 2017 dan yang pasti korang tak kan menyesal bila beli barang dengan LAZADA MALAYSIA. Untuk menyenangkan korang boleh klik terus ke http://www.lazada.com.my/big-baby-fair/ dan nikmati penjimatan yang tak akan korang dapat dengan mana-mana kedai online tau. Sekali lagi Liez ingatkan, jangan berlengah lagi sebab tawaran sampai 2 April ini.

Kawan-kawan blogger, jangan lupa sertai LAZADA MALAYSIA BIG BABY FAIR CONTEST yang akan tamat pada 2 April 2017. LAZADA MALAYSIA menawarkan hadiah menarik untuk dimenangi. Semoga rezeki Liez dapat ye.... GOOD LUCK GUYSSSSSS!!!!!!

HADIAH YANG DITAWARKAN
6 Blogger bertuah akan menerima 1 voucher bernilai RM500 setiap satu...

Post a Comment

6 Comments