LANAFIRA BUTIK ONLINE PAKAIAN MUSLIMAH TERKINI



TRENDY, AFFORDABLE, QUALITY

Mencari dress cantik dan yang pasti menutup aurat dengan sempurna? Banyak butik muslimah yang menampilkan fesyen-fesyen terkini dan yang penting berlandaskan syariah islam. Salah satu butik yang menawarkan pakaian muslimah mengikut trend adalah LANAFIRA

LANAFIRA memperkenalkan koleksi-koleksi pakaian muslimah yang cantik, simple dari dress labuh, kebaya dan peplum moden. Juga menumpukan kepada baju kurung, tudung dan skaf.

Koleksi dress terkini yang mendapat sambutan adalah Melissa. Dari material Italy Heavy Moss crepe yang tidak panas dan selesa. Direka sesuai juga untuk ibu yang menyusukan anak kerana ianya breastfeeding friendly dengan zip tersembunyi. Juga mesra wudhu'. Terdapat 6 warna yang menarik untuk dipilih.

KOLEKSI DRESS MELISSA

Juga terdapat juga koleksi dress Myra, Pucci dan Sara. Semua rekaan dress sangat cantik dan menarik hati.

Selain itu, ada koleksi Kebaya Alana juga direkasangat cantik dari material Japanese cotton yang bermutu tinggi. menerapkan kain potongan duyung atau mermaid cutting untuk menampakkan si pemakai  langsing dan tinggi. Ada 3 kombinasi warna yang ceria dan cantik iaitu Rose Pink + Light Green, Mint + Blue dan Green + Brown.

KOLEKSI KEBAYA ALANA


Untuk Peplum moden, ada koleksi Sofea. Set peplum 2 piece ini menggunakan kain Japanese Cotton yang bermutu tinggi untuk keselesaan pemakainya. Juga mesra wudhu' dan memilik zip dibahagian belakang baju. Potongan Duyung (mermaid cutting) menonjolkan lagi gaya cantik dipemakai. Warna dan corak menarik untuk koleksi pepelum moden adalah Checkerboard, floral design, black and white stripes, batik klasik dan batik tenun.

KOLEKSI PEPLUM SOFEA

Sebut mengenai harga, koleksi dress Melissa berharga RM 140, Koleksi Pucci RM 90, Koleksi Myra dan Sara hanya RM60 sahaja. Bagi Peplum moden hanya RM140 sepasang. Koleksi kebaya  Alana juga RM 140 sepasang. Harga yang pada Liez sangat berpatutan dengan rekaan dan material selesa yang digunakan.

Pada yang ingin mendapatkan koleksi-koleksi yang ada di LANAFIRA, boleh terjah website mereka di www.lanafira.com. Atau korang bolek tengok dahulu koleksi mereka di laman sosial media. Jangan lupa untuk langgan newletter LANAFIRA untuk mendapatkan info-info atau koleksi-koleksi terbaru mereka.

Instagram: Lanafira Official


Post a Comment

0 Comments