KELAS MAKEUP SERENDAH RM59 APBEAUTY.CO


KELAS MAKEUP SERENDAH RM59 APBEAUTY.CO | perempuan mana yang tak suka cantikkan? walaupun sekadar hanya menempek bedak dan pakai lipstik itu pun dan kira bersiap. Jarang tengok kaum hawa keluar rumah kalau tak bermake up kan?? Liez pula akan bersiap make up bila hendak menghadiri event atau kenduri, memang time ni all out la hihihi. Tapi dalam banyak-banyak bab make up ni memang Liez akan gagal bila melukis kening. Selalu failed sebab tak sama kanan dan kiri. Rupanya nak lukis kening pun kena tahu teknik yang betul tau. So Liez pun godek- godek IG dan jumpa satu kelas make up yang boleh bantu amatur seperti Liez ni.
Kelas makeup serendah RM59 Apbeauty.co
Jangan terkejut kelas makeup yang Liez sebutkan ini hanya RM59 sahaja!! Betul ~ hanya RM59 sahaja. Mana nak dapatkan kelas basic belajar makeup semurah ini. Tapi di Apbeauty.co semua itu memang berbaloi. Liez tanpa berlengah terus mendaftarkan diri dengan niat nak belajar sikit ilmu makeup untuk diri sendiri je hihihi. Dan yang penting dekat dengan rumah Liez iaitu di Sentul Village.
Kelas makeup serendah RM59 Apbeauty.co
Setiba di kelas memang Liez teruja tapi pada masa yang sama segan jugak sebab yang join kelas makeup ni kebanyakkan gadia-gadis muda tapi jangan tak percaya ada jugak akak-akak yang berusia join kelas Apstore.my ni. Apa yang perlu banyak hanyalah...diri sendiri je. Barangan untuk makeup juga disediakan pihak Apbeauty.co termasuk nota.
Kelas makeup serendah RM59 Apbeauty.co
Di kelas makeup Apbeauty.co korang akan diberi info tentang penjagaan wajah dari pengunaan skin care, krim pelembap, melukis kening, pemilihan bedak asas dan banyak lagi yang berkaitan. Kira korang boleh tanya apa-apa soalan berkaitan dengan tenaga pengajar bertauliah ye bukan calang-calang tau.
Dengan makeup artist dan juga pengajar Cik Aimi
Selain itu, Apbeauty.co juga ada menjual barangan solekan jenama tempatan yang popular seperti Bellaz, Okaya, Obsesse cosmetic, Ash Perfect Serum dan banyak lagi. 
Kelas makeup serendah RM59 Apbeauty.co
Lepas habis kelas, korang akan diberikan sijil penyertaan. uisshhh memang bangga la sebab  berjaya makeup muka sendiri dengan confident. Dan serius Liez sangat sebab akhirnya dah tahu cara lukis kening dengan betul . Korang yang nak booking kelas makeup murah boleh hubungi

Facebook: 

Post a Comment

14 Comments

  1. Seronoknya main mekap2..yuran pun murah..wah..lepas ni Liez bleh mekapkan SA la..

    ReplyDelete
  2. Bagus juga join untuk ilmu praktikkan buat diri sendiri dan tak mustahil boleh melangkah jauh juga kalau make up kan orang lain kan....

    ReplyDelete
  3. lepas ni dah boleh jadi MUA ni..tapi memang murah la kelas mekap ni..biasa org amik lebih rm100

    ReplyDelete
  4. Wahhh, dah pergi kelas make up lah dia. Make up ni yang penting kena sesuai dengan kulit muka dan technique/skills tu kena ada. Lepastu mesti kebabom. Murah jugak RM59 saja, rata-rata kelas make up sekarang semua berates ringgit.

    ReplyDelete
  5. Rm59 jer? Murah tu yuran kelas mekap ni. Klau syira pun syira nak join. Belajar lagi ilmu mekap ni

    ReplyDelete
  6. Dah lama teringin nak belajar makeup. Sekarang ni makeup main ikut suka hati sis je..hehehe. Kalau murah yuran cam ni boleh lah sis join, itu pun kalau ada masa..:D

    ReplyDelete
  7. Bestnya belajar make up2. Murah juga pakej dia kan. Kiranya berbaloi dapt ilmu pada harga macam ni..

    ReplyDelete
  8. best belaajr kelas makeup ni..boleh tau cara-cara nak guna makeup, nak lukis kening ni ha..pergi mana-mana, makeup sendiri..ehhehe..murah sangat ni kelas makeup ni

    ReplyDelete
  9. Mudah sekarang ni nak jadi dan pandai mekup untuk orang perempuan hehehe lepas ni ramai lagi yang keluar dengan cantik dan bergaya hehehe.... Kita orang laki ni setakat pakai bedak jer lah wakakaka tu pun sikit-sikit..

    ReplyDelete
  10. Tak de lah mahal sangat bayaran untuk masuk kelas make up ni kan. paling tidak pun boleh guna ilmu ni untuk solek diri sendiri

    ReplyDelete
  11. Kelas make-up Yang lia pergi pun paling murah RM150. Makeup class ni memang paling murah antara semua. Yes pompuan memang suka make-up tak dinafikan .

    ReplyDelete
  12. Murahnya...
    Lama da tak pi class make up..
    Lani byk blajar kt utube ja

    ReplyDelete
  13. Ada kelas macam ni pun bagus juga, dapat kenal kawan kawan baru. Sesekali ambil angin dan tukar persekitaran

    ReplyDelete
  14. RM60 untuk hadiri kelas macam ni, rasanya berbali dah tu. PAling tidak dapat guna kemahiran tu sendiri

    ReplyDelete