SUSU ANLENE UNTUK YANG INGIN KEKAL AKTIF DAN KEKAL LINCAH


SUSU ANLENE UNTUK YANG INGIN KEKAL AKTIF DAN KEKAL LINCAH  | sapa tak suka minum susu, angkat tangan? haippppp!!! kena minum susu tau. Ramai yang kata susu tak sedap sebab ada bau lembu. Haaaa tu mak Liez yang cakap hahaha~ Sebenarnya susu baik untuk tulang dan tubuh badan kita. Banyak kebaikan dari susu dari sumber makanan yang lain.

1. Menguatkan sistem ketahanan tubuh badan

Susu sangat baik dan mempunyai antibodi untuk melawan penyakit. Sangat digalakkan untuk ibu mengandung dan anak-anak

2. Kalsium untuk menguatkan tulang.

Sumber kalsium banyak terdapat dalam susu dan sumber tenusu. Kalsium sangat pentingdalam tubuh badan dalam pembentukkan tulang dan menguatkan tulang.

3. Untuk kecerdasan minda

Minum susu sangat bagus untuk menguatkan ingatan. Sangat digalakkan diminum oleh anak-anak dan pelajar kerana mereka mengunakan day ingatan lebih dari biasa.

4. Tinggi kandungan protein

Protein dalam susu sangat tinggi membantu membakar kalori dan juga meningkatkan pengeluaran tenagalebih berbain makanan lain. Sangat bagus untuk yang menurunkan berat badan dan pengganti kepada salah satu menu harian.

5. Menguatkan jantung dan melancarkan saliran darah

Kandungan Omega 3 sangat baik untuk jantung dan mengurangkan risiko terkena sakit jantung dan tekanan darah tinggi.

ANLENE UHT BAHARU 50% LEBIH NUTRISI


Kandungan nutrisi di dalam Anlene UHT baharu ini sesuai untuk mereka yang sentiasa bergerak dan aktif. Dapat membantu kekal aktif dan kekal lincah dalam melakukan rutin harian. Kandungan nutrisi baik lengkap didalam susu Anlene kini dengan rumusan  Movemax, mengandungi nutrien-nutrien penting untuk membantu menjaga tulang, sendi dan otot.






Lagi mudah kerana korang boleh nikamati susu Anlene kegemaran korang samada perisa vanilla atau coklat dimana sahaja. Hanya goncang nak nikmatinya!!Nak lagi sedap masukkan dalam peti sejuk. 2 kotak sehari cukup!

TERKINI!!


Anlene telah melancarkan kempen Anlene On-the-Go untuk memperkenalkan susu Anlene UHT baharu yang dipertingkatkan nutrisi 50% lebih dari susu yang lain dan telah menjelajah sekitar Lembah Klang dan Selangor untuk mempromosikan susu lazat ini.

Bagi yang bergegas setiap hari ke tempat kerja, Anlene telah membuka booth di beberapa station LRT dan memperkenalkan RM1 Anlene On-the-Go breakfast pack yang didatangkan dengan 1 kotak Anlene UHT + 7 Day Croissant



Selain itu, Anlene bergerak pula dengan roving truck ke beberapa destinasi untuk memberi peluang kepadaorang ramai untuk menikmati susu Anlene UHT terbaru secara PERCUMA!! Ramai yang telah mencuba dan mendapat respon yang baik.

KEMUNCAKNYA!! STACY ANAM DAN ANLENE BERGABUNG!! MELETOP !!


Bertempat di LOT10 Bukit Bintang, Anlene On-the-Go bersama selebriti aktif dan lincah Stacy Anam untuk memeriahkan lagi promosi Anlene UHT baharu. Sesuai betul pemilihan Stacy Anam sebagai duta Anlene kerana kelincahanya menari tidak boleh disangkal lagi.

Liez dan lain dapat beramah mesra dan melompat lebih tinggi dengan Stacy Anam. Gilalah!! Memang hebat Stacy Anam ni,tinggi lompatannya.




Jangan lupa dapatkan susu Anlene UHT baharu di kedai runcit dan pasaraya-pasaraya berhampiran korang untuk menikmati sendiri kelazatan dan kebaikan susu yang baik untuk badan kita.


Website:
https://www.anlene.com/my/

Facebook:
https://www.facebook.com/AnleneMalaysia/

Youtube:
https://www.youtube.com/user/anlenemyteam

Post a Comment

19 Comments

  1. yeahh..ni susu yang kami consume setiap hari...good luck Liez

    ReplyDelete
  2. Memang bagus consume Anlene ni! Sebenarnya penting sgt kte memastikan keperluan kalsium dalam badan mencukupi

    ReplyDelete
  3. Bagus yer anlene dalam pek UHT, senang nak minum kat mana-mana jer. Berbaloi yer pek RM1 tu, siapkan dpt roti 7days. Lepas ni mmg pilih minum susu anlene la sbb lebih 50% nutrient

    ReplyDelete
  4. I pun minum susu anlene setiap hari... yogurt nya pun yummy.. i like it very much!

    ReplyDelete
  5. Lepas ni dah boleh consume Anlene la...rasa mesti sedap kan..dah jadi pilihan ramai plak dah

    ReplyDelete
  6. Rawlins pun gemar minum Anlene sebab rasanya - selalu beli time kelaparan dan suka minum yang sejuk-sejuk, especially yang baru keluar fridge. Nyaman terasa.

    ReplyDelete
  7. Good that Anlene had done such a great promotion. I had it daily when it is first introduce to me last year.

    ReplyDelete
  8. Wow stacy...
    Bgus Anlene ni..bukannya apa..kaum wanita ni la paling cepat mereput sana sini. Saya pun suka Anlene jugak

    ReplyDelete
  9. waaa.ada perisa coklat la..bolehlah nak g beli lepas ni.semua sedap je.

    ReplyDelete
  10. Saya suka je minum susu haha! Sekarang ini ada lagi ke yang promo RM1 tuh kak? Murahnyaaa.

    ReplyDelete
  11. wah mmg bagus bila ada buat style on the go mcm ni, especially dgn harga yg murah tu, mesti ramai suka 😁

    ReplyDelete
  12. Sis minum gak susu anlene ni..tapi untuk tulang temulang sis yg dah mula mereput ni..:D. Tapi sis beli yang serbuk senang nak bancuh kat rumah. Yang kotak lom cuba lagi

    ReplyDelete
  13. Saya ni memang sejenis yang tak minum susu tapi lepas rasa susu anlene terus suka. Tak sangka rupanya rasa susu Anlene ni sedap. Lagipun lepas dengar ceramah kesihatan tentang pentingnya pengambilan susu ni terus saya simpan stok anlene kat umah.

    ReplyDelete
  14. Bagus untuk kita amalkan minum susu setiap hari. Itu yang selalu di katakan di iklan kan. asalkan kita minum tak berlebihan insyaallah sihat.

    ReplyDelete
  15. Dulu mak dengan adk lelaki amalkan minum susu ni. Tapi kita tak minum pun. Ntah napa rasa macam tak tertelan. Tapi macam nak kena jugak minum. Lagi lagi semakin bertambahnya usia ni kan?

    ReplyDelete
  16. Susu Anlene ni mmg rasanya best. Apatah sekarang ada pilihan varian kan. Plg suka pilihan susu biasa tu sbb sedap giler

    ReplyDelete
  17. kalau yang banyak variasi macam ni mesti ramai yang beli. lagi satu anlene ni memang dah famous. semua dah tahu khasiatnya

    ReplyDelete
  18. Suka sangat minum susu anlene ni. Memang sedap sangat. Best kalau dpt minum hari2

    ReplyDelete
  19. Hari2 minum susu anlene mmg best hehe, Susu Anlene ni mmg rasanya sedap tak macam susu lain

    ReplyDelete