Puding Roti Mentega Butterscotch Domino’s Diperkenalkan Sebagai Hero Paling Manis di Tayangan Filem


Puding Roti Mentega Butterscotch Domino’s Diperkenalkan Sebagai Hero Paling Manis di Tayangan Filem | Pengalaman menonton aksi-aksi mendebarkan pertarungan dunia bawah air dalam filem terlaris 2018 yang sekian lama dinantikan, filem Aquaman, pasti bertambah manis dengan hidangan pencuci mulut terkini daripada Domino’s Pizza, Butterscotch Bread & Butter Pudding (Puding Roti Mentega Butterscotch) baharu. Manisan terbaharu Domino’s yang lazat dan dibakar dengan sempurna ini dihasilkan Dengan kombinasi roti mentega, sos vanilla, kepingan biskut coklat hancur dan dihiasi Kismis manis. Pencuci mulut klasik masyarakat British yang terkenal ini menjadi puding kegemaran ramai kerana membawakan rasa manis menyelerakan dengan tekstur yang menambat selera. 


Pencuci mulu terrbaru Domino’s ini telah dihidangkan secara eksklusif kepada tetamu sebelum tayangan filem, untuk memberikan pengalaman menonton filem sambil menikmati manisan yang tiada bandingan. Pelancaran manisan baharu dan tayangan filem telah dihadiri oleh beratus-ratus pelanggan eksklusif Domino’s, peminat piza, rakan niaga dan wakilakil media serta tokoh media sosial berpengaruh, yang menjadi tunggak pertumbuhan Domino’s selama ini, lebih-lebih lagi sepanjang 2018. 

Pelancaran Butterscotch Bread & Butter Pudding baharu di TGV One Utama semasa tayangan filem memperlihatkan janji jenama Domino’s ‘It’s All About You’ (Segalanya Mengenai Anda). Perjalanan dan kejayaan jenama selama ini dipacu oleh sokongan padu pelanggannya dan Domino’s komited untuk menawarkan perkhidmatan dan produk baharu yang menarik seiring dengan kecenderungan, kemahuan dan keperluan pelanggan, sambil mencipta pengalaman yang menjadi kenangan menerusi pelbagai platform.   


Dalam ucapan alu-aluan semasa pelancaran manisan terbaharu Domino’s, Linda Hassan, Naib Presiden Kanan Pemasaran, Domino’s Pizza Malaysia dan Singapura, berkata, “Kata orang tak kenal maka tak cinta. Bagi kami, sekali makan pasti nak lagi. Manisan terbaru ini dibuat dengan penuh kasih sayang daripada kami untuk pelanggan kami. Bahan yang berkualiti dan kelazatan rasa terus menjadi keutamaan kami dalam usaha menghasilkan inovasi baharu. Butterscotch Bread & Butter Pudding baharu memperlihatkan penekanan kami kepada sentuhan klasik kerana seperti yang kita semua ketahui, gaya klasik tidak pernah ditelan zaman. Ini dapat kami lihat dalam kecenderungan dan cita rasa pelanggan kami yang menjadi inspirasi untuk kami mencipta produk baharu."  


"Selain mencipta produk baharu, kami telah membawa pelancaran produk kami ke satu tahap baharu dengan memberikan pengalaman istimewa dan bakal menjadi kenangan kepada pelanggan eksklusif kami. Mereka bukan sahaja menjadi kumpulan orang pertama menonton filem yang sekian lama dinantikan, tetapi juga antara yang pertama untuk menikmati kelazatan Butterscotch Bread & Butter Pudding baharu sebelum pelancaran rasminya baru baru ini. Ini adalah tanda penghargaan dan hadiah eksklusif kami atas kasih sayang dan sokongan mereka kepada jenama kami selama ini. Kami harap semua peminat Domino’s seronok menikmati puding baharu ini bersama keluarga tersayang dan kawan-kawan, khususnya pada musim perayaan,” katanya. 


Butterscotch Bread & Butter Pudding baharu dibakar segar dan dihidangkan panas-panas setiap hari di cawangan Domino’s Pizza di Malaysia Barat dan boleh didapati hanya untuk tempoh terhad pada harga pengenalan RM9.90 sahaja.  

Sempena musim percutian, pelanggan juga boleh membeli Wild West Combo terkini untuk perjumpaan keluarga dan sanak saudara. Wild West Buddy Combo, yang merangkumi satu Pulled-Meat Pizza saiz biasa (Regular), satu Golden Chicken Tenders, dua Coleslaw kecil dan dua tin minuman ringan, hanya berharga RM41.90. Untuk kumpulan lebih besar, pelanggan boleh pilih Wild West Super Combo yang mengandungi satu Pulled-Meat Pizza saiz biasa (Regular), satu piza saiz biasa pilihan anda, satu Golden Chicken Tenders, empat Coleslaw kecil dan satu Botol Minuman Ringan. Dapatkan tawaran untuk nilai wang ini dengan pelbagai pilihan daripada Domino’s Pizza. Nikmati kelazatan aneka pilihan kek lava Domino’s, Chocolate Lava Cake dan Blueberry Cheesecake Lava Cake yang boleh didapati pada harga hanya RM7.10.

Anda boleh mengunjungi cawangan Domino’s, membuat pesanan dalam talian di http://www.dominos.com.my/, atau menghubungi 1300-888-333. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Butterscotch Bread & Butter Pudding baharu Domino’s Pizza Malaysia dan juga promosi semasa yang lain, sila ke http://www.dominos.com.my/.

Post a Comment

1 Comments