PG Mall Perkenal Kempen Beli Barangan Malaysia Bantu Pengusaha Tempatan Sepanjang PKPB

PG Mall Perkenal Kempen Beli Barangan Malaysia Bantu Pengusaha Tempatan Sepanjang PKPB | Sejak negara kita dikenakan PKP dari bulan March yang lepas, Liez dan encik suami mengambil keputusan untuk membeli barangan harian dan keperluan secara atas talian. Bukan apa, ini untuk mengelakkan diri dan keluarga dari terdedah kepada Covid19 yang makin meningkat sekarang ni. Bab membeli secara atas talian, tugasan yang Liez uruskan. Memang hobi Liez membeli barangan secara online dan PG Mall menjadi salah satu pilihan utama Liez untuk membeli belah.


PG Mall adalah satu platform E-commerce No.1 Malaysia yang mula bertapak pada tahun 2017 dan merupakan satu-satunya platform E-commerce Malaysia yang kian popular. PG Mall juga tersenarai sebagai salah satu dari 3 E-commerce yang kerap dilawati oleh iPriceinsight (https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/dan menawarkan pelbagai keperluan dari perhiasan rumah, keperluan barangan dapur, pakaian bayi dan kanak-kanak, pakaian dewasa lelaki dan wanita dan banyak lagi. 

PG Mall telah menjalankan Kempen Beli Barangan Malaysia #BarangBaikBarangKita untuk menggalakkan pengguna membeli barangan buatan Malaysia dan membantu pengusaha tempatan dalam menghadapi pertumbuhan ekonomi yang kurang memberangsangkan disebabkan Pandamik Covid19. Usaha ini juga untuk merangsangkan pertumbuhan ekonomi domestik dan juga memberikan kesedaran kepada masyarakat tentang kualiti produk buatan Malaysia yang mampu bersaing di peringkat antarabangsa.


PG Mall Perkenal Kempen Beli Barangan Malaysia Bantu Pengusaha Tempatan Sepanjang PKPB


Kempen bermula dari Julai sehinga Disember 2020.

Kod Kupon: KBBM20 untuk diskaun RM20 dengan pembelian minimum RM50
Kod Kupon: KBBM30 untuk diskaun RM30 dengan pembelian minimum RM100

Dengan membeli barangan jenama buatan Malaysia seperti barangan keperluan harian, produk kanak-kanak dan bayi, produk kecantikan dan kesihatan, Automotif dan sukan, barangan elektrik dan barangan fesyen. 

Antara jenama tempatan yang menawarkan potongan harga menarik: 
Selain itu, bagi peminat hiasan rumah boleh juga mendapatkan pelbagai barangan di Kempen Home Essential bermula 19 hingga 31 Oktober 2020


Gunakan kod "LIFESTYLE" untuk diskaun RM15 dengan pembelian minimum RM60

Banyak barangan keperluan dan hiasan rumah dengan harga yang berpatutan disamping potongan harga yang diberikan. Liez dah mula rambang mata ni sebab kebetulan Liez dalam proses mengubahsuai ruang tamu.


Jangan lepaskan peluang membeli belah di PG Mall untuk mendapatkan semua potongan harga dan disamping itu kita membantu sesama kita untuk meningkatkan ekonomi negara dengan membeli barangan buatan Malaysia #BarangBaikBarangKita! Jom Checkout Sekarang!!


#PGMall  #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #Homeessentials #Stayathome

Post a Comment

8 Comments

  1. Banyak tu rm15. Kena tengok2 kat PG Mall lagi.

    ReplyDelete
  2. Pernah cuba beli groceries je dekat sini.. Tak sangka byk lagi benda 😱

    ReplyDelete
  3. Belanja rm50 bayar rm20 kan kak liez? Murahhhhhh nyaaaa. Rm30 tu PGMall belanja hehhehe

    ReplyDelete
  4. Wah minggu depan gaji confirm ramai pakat serbu, huhu. Apa kaitan angka 10 dengan anda? Saya ada buat segmen. Jemput join.. http://www.aimisyahirah.com/2020/10/segmen-10-blogger-terpantas-by-misya.html If tak dapat jadi yang terpantas masih ada peluang dapat hadiah misteri. :)

    ReplyDelete
  5. Bagus usaha PG Mall kan. Lg pun bila ada sales murah giler kot. Puas ht.

    ReplyDelete
  6. Baguslah PG Mall ni. Best betul tengok sale banyak macam ni.

    ReplyDelete