Wednesday, January 26, 2022

Tingkatkan Sistem Pertahanan Imun Badan Anak-Anak Dengan Chewies Immunolicious Gummies


Tingkatkan Sistem Pertahanan Imun Badan Anak-Anak Dengan Chewies Immunolicious Gummies | Sebut tentang penjagaan kesihatan anak-anak memang Liez dan encik suami sangat menitikberatkan sejak satu dunia dilanda Covid-19. 

Menjadi tanggungjawab kami untuk pastikan anak-anak sentiasa sihat dan memberikan supplimen yang bersesuaian untuk meningkatkan sistem imun badan mereka. Salah satu cara untuk tingkatkan daya imuniti badan anak-anak ialah dengan memberikan vitamin yang mencukupi dan Liez mencuba Chewies Immunolicious Gummies.

Tingkatkan Sistem Imun Badan Anak-Anak Dengan Chewies Immunolicious Gummies 

Memang menakutkan bila kes Covid-19 dikalangan kanak-kanak semakin tinggi dan mereka antara yang golongan yang berisiko tinggi terdedah dengan jangkitan Covid-19. Bila baca statistik memang buat kami takut dan risau. Bila anak-anak dah mula ke sekolah atau bermain di taman, kena lah ambil langkah berjaga-jaga untuk pastikan anak-anak kita selamat.

Sejak tu, encik suami memang pastikan anak-anak makan vitamin setiap hari dan kami akan pastikan stok vitamin sentiasa ada. Kami tak tetap membeli dengan satu jenama sahaja tetapi kami mencuba pelbagai jenis jenama. Kini kami mencuba Chewies Immunolicious keluaran AJ Research & Pharma.

Seronok lah anak-anak bila dapat tahu yang Immunolicious ni vitamin dalam bentuk gummy. Memang menjadi kegemaran diaorang, siap berebut tau. Ditambah dengan perisa Oren dan Strawberry, lagi mereka suka

Kandungan Chewies Immunolicios Gummy

Setiap vitamin di pasaran pasti memiliki kandungan bahan yang terbaik untuk produk mereka dan di dalam Chewies Immunolicious mengandungi satu bahan yang dipanggil Wellmune. Apakah sebenarnya Wellmune dan kebaikanya?

Wellmune ialah serat yang dipanggil yis beta glucan yang menguatkan sel imun untuk menghapuskan dan melawan penyakit yanig boleh membahayakan kesihatan kita. Ia memberikan khasiat vitamin yang diperlukan badan seharian.

Khasiat Wellmune adalah 3 kali berkesan membantu mengurangkan risiko seseorang itu untuk jatuh sakit. Selain itu ia bertindak 67% lebih cepat dalam proses pemulihan dari vitamin tanpa Wellmune. 

Wellnume adalah bahan yang telah dipatenkan dan mendapat award winning ingredient di Amerika Syarikat. Seterusnya produk Immunolicious berjaya dan boleh didapati di UAE, Singapore, Laos, Vietnam dan Filipina.

Chewies Immunolicious Gummies Untuk Kanak-Kanak

Chewies Immunolicious Gummy memang sesuai untuk anak-anak Liez bukan sahaja kerana ianya sedap tetapi khasiatnya sangat bagus untuk anak-anak kita yang mula menjalani kehiduapan seperti bersekolah dan bergaul dengan orang ramai.

Immunolicios Gummy adalah vitamin untuk kanak-kanak dari usia 2 tahun ke atas. Sangat digalakan untuk mengambil vitamin yang mencukupi terutama vitamin C untuk kanak- kanak yang aktif dan kanak-kanak yang terdedah kepada keadaan orang yang ramai seperti di sekolah, tadika atau taska dan sebagainya.Anak-anak Liez memang suka sangat dengan Oren dan Strawberry. Bergilir-gilir hari diaorang mengunyahnya vitamin ni.


Korang boleh dapatkan produk Chewies Immunolicious Gummy di Shopee, Lazada atau di farmasi-farmasi berhampiran. Untuk maklumat lanjut, korang boleh sosial media Chewies seperti dibawah:

Website: https://mychewies.ajrph.com/
Facebook: https://www.facebook.com/chewiesmy


9 comments:

  1. bagus supplemen untuk kanak2 ni kan...rasanya kena sorok tak..hehee

    ReplyDelete
  2. Bgus suplemen mcm ni. Bntu ank kekal sihatπŸ‘πŸ‘πŸ‘

    ReplyDelete
  3. comelnya modell... gummies2 cmni anak2 suka la kann

    ReplyDelete
  4. Macam best je Chewies ni. Boleh la belikan utk anak nanti.

    ReplyDelete
  5. Baby raudhah pon makan supplement yang sama hehehe alhamdulillah kita sama2 cegah pnyakit

    ReplyDelete
  6. kalau sedap, budak2 mesti suka kan, senang tak perlu paksa2 diaorg makan vitamin ;)

    ReplyDelete
  7. Syafi pun consume ni. Memang suka lah dia sebab sedap. Onde pun tumpang kunyah sekali. Hehe

    ReplyDelete
  8. comey aihhh.. bagus tau supplement cmni.. sbb anak2 mmg kena lebihkan sistem imun diaorg

    ReplyDelete