MOOD DOWN



Mungkin hari ini hari terakhir Liez berblogging ke atau sebaliknya, tak tahu la.. Seriously memang down hari ni. Mungkin kena dengar cakap Dearie kali ini.  Tak mudah untuk buat decision yang boleh merubah 100% kehidupan, kewangan dan emosi ini.. Dah seminggu duk mengadu dan tak settle-settle jugak.. Semoga kawan-kawan doakan Liez dan keluarga semoga keluar dari masalah ini ye...

Tapi kadang-kadang bila berblogging dapat juga release apa yang terkusut dalam hati dan otak ini.. Liez nak minta petunjuk dari ALLAH SWT. Liez tahu ALLAH SWT tidak kejam pada umatNYA tapi umatNYA sendiri kejam pada diri sendiri.. Rezeki ada dimana-mana sahaja.

Post a Comment

9 Comments

  1. Pls don't stop blogging Liez. InsyaAllah nanti selesai juga masalah yg Liez hadapi tu. Berdoa selalu. Ana doakan semoga segala urusan Liez dipermudahkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks ana... mmg susah nak stop blogging walaupun blog liez hanya sekadar omong2 kosong takde makna.. dan dgn kawan-kawan blogger macam ana buat Liez berat nak lepaskan...

      Delete
  2. I feel u kak. Coz fae pun ada masanya rasa nak stop blogging. Lepas tu ada benda yang motivate fae jgn stop blogging. On off on off mood blogging fae..

    ReplyDelete
  3. sabar ye sis.. InsyaAllah pasti ada jalan penyelesaiannya.. jangan la sampai nak stop blogging.. Dilah doakan semua urusan sis dapat berjalan dengan lancar..tak moh sedih-sedih ya.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Dilah atas doa... semoga Liez terus tabah..

      Delete
  4. Sabar dan kuatkan semangat ye Liez..
    Keep on blogging tau..

    ReplyDelete