SHOPPING DI ZALORA WOMEN SHOES MEMANG BEST

Banyak jenama kasut di Zalora

Duk google Zalora Women Shoes ni memang menduga nafsu betul! Aduhhhhh dah gatal tangan nak membeli. Siapa peminat kasut, angkat tangan? Tak kira high heels ke, flat shoes ke, sandals ke memang kasut adalah salah satu kegemaran kaum wanita. Liez pun tidak terlepas gemar mengumpul kasut. Tapi Liez sangat suka pakai kasut jenis flat atau sandal.

Dah lama Liez jatuh hati dengan koleksi pilihan kasut di Zalora. Bukan saja banyak pilihan kasut untuk kaum Hawa tapi banyak juga untuk kaum Adam. Ratusan jenis dan jenama kasut yang ditawarkan Oleh Zalora untuk si kaki shopping online.


Liez dah lama nak cari sneakers untuk koleksi kasut Liez dan akhirnya Liez jumpa di Zalora. Seriously memang cantik kasut ni. Dan suprise, harga murah betul !


Zalora Tonal High Top Sneakers yang di idamkan
Cantik kan? Uishhhhh menggoda ni.. Tunggu Liez grab yang ni ye..hihihi
Sebenarnya banyak lagi jenama kasut yang korang boleh dapatkan di Zalora seperti Aldo, Adidas, Bata,Vincci, Nose, Everlast, Flipflopdan banyak lag jenama yang terkenal boleh korang cari. Rambang mata bila tengok website kasut di Zalora ni.

Mudahnya mencari dengan hanya klik Zalora Women Shoes dan tandapada jenis kasut ,saiz dan jenama yang korang nak. Mudah kan? Pilihan yang korang kehendaki itu akan keluardan korang hanya pilih dengan senang hati.

Pembayaran jugak sangat mudah. Boleh menggunakan kredit kad, Bank transfer,Pay pal atau korang ada Giftcard pun boleh digunakan. Even ada sesetengah barangan, bayaran boleh dibuat ketika penghantaran sampai.


Pilih cara bayaran yang korang mahukan
Sangat mudah dan cepat kalau membeli belah di Zalora. Hanya klik dan dilakukan secara online, barang yang dikehendaki akan sampai terus ke pintu rumah atau ofis korang.

Ok la, sampai sini dulu sebab Liez nak sambung shopping sakan membeli kasut  https://www.zalora.com.my/women/shoes/. Korang juga jangan lupa untuk cari kasut idaman korang dengan harga yang murah dan perkhidamtan yang disediakan juga pantas di Zalora

Post a Comment

2 Comments

  1. Saya peminat kasut Liez, betul murah kasut di Zalora.. LZ pernah beli kasut high heels di Zalora mmg cantik dan berbaloi-baloi.. 😊

    ReplyDelete
  2. Hi sis! Saya nak reject order beli Betsy di Zalora sebab pig skin. Macam mana nak tentukan kasut di Zalora tu tiada pig skin? Boleh bantu?

    ReplyDelete