GARSA KITCHEN SAJIKAN SANDWICH TERBAIK


Korang pernah rasa sandwich yang diisi dengan inti ayam telur masin? Rare kan? Korang tak payah nak bayangkan macam mana rasanya sebab korang boleh dapatkan di GARSA KITCHEN

Happy Qaseh dapat makan sandwich Garsa Kitchen

GARSA KITCHEN  juga menawarkan beberapa lagi menu sandwich yang korang boleh pilih. Dan yang pasti akan membuatkan korang teringat dan membuat tempahan lagi dan lagi. Semua sandwich di GARSA KITCHEN dibuat segar setiap hari dengan menggunakan bahan-bahan dan sayuran segar untuk memastikan kawalan mutu setiap sandwichnya dijaga.






Pembelian boleh dibuat secara online atau korang boleh pergi sendiri di outlet GARSA KITCHEN di Wangsa Maju. Liez berpeluang untuk ke outlet mereka di Wangsa Maju dan merasa sendiri Sandwich Salted Egg Chicken yang baru dilancarkan.


Outlet di Wangsa Maju Seksyen 10

Harga pula sangat berbaloi dan mengikut jenis sandwich dan bilangan yang korang inginkan. Tapi bagi Liez harganya sangat berpatutan dengan rasa yang diberikan.


Keranggupan Salted Egg Chicken 

Pada yang tak berkesempatan untuk pergi ke kedai mereka,perkhidmatan penghantaran atau delivery sandwich GARSA KITCHEN ada dibuat merangkumi 3 kawasan iaitu KUALA LUMPUR, SHAH ALAM dan PUTRAJAYA. Charge penghantaran mengikut kawasan-kawasan yang tertera.



GARSA KITCHEN
27, Jalan 2/27e Seksyen 10,
Wangsa Maju,
53300 Kuala Lumpur.

Instagram: Garsa Kitchen
Facebook :Garsa Kitchen


Post a Comment

4 Comments

  1. nampak menyelerakan tapi kenapa jauh haha T.T

    ReplyDelete
  2. Sedap nya snadwich2 tu sampai sikit lagi aku mau pigi jilat skrin laptop..Haha..

    ReplyDelete
  3. byk org blog pasal ni. tapi tu la. jauh!
    geram. sandwich = feveret aida.
    simple = sedap = berkhasiat, kan...

    ReplyDelete