LYNNITY - KHASIAT SUPERFOOD DARI LADANG SEBAGAI FARMASI ANDA

LYNNITY  BOTANIC HEALTH
Korang sedar tak, bila meningkat usia kita tubuh badan kita akan menghadapi perubahan. Tidak kira seaktif mana sekalipun, jika kita tidak menjaga pemakanan dan mengambil makanan tambahan dari usia remaja pasti akan mengalami sakit tak kira dalamam atau luaran. Ia berpunca dari penuaan dari kekakuan dibahagian sendi. Dan ini lah permulaan kepada penyakit Osteoporosis dan Osteoarthritis iaitu radang sendiyang membataskan pergerakan penghidapnya

LYNNITY  BOTANIC HEALTH
Atas kesedaran itu, Lynnity yang diasaskan pada 1890an oleh Mr Low Kim Geok telah menghasilkan Botanic Health yang membantu melindungi tisu rawan,meningkatkan kepadatan tulang dan membaiki tisu tulang.

LYNNITY  BOTANIC HEALTH
Botanic Health Lynnity ini mempunyai kelebihan seperti:
  • meningkatkan kesihatan tulang dan sendi
  • Membaiki dang mengekalkan keadaan tulang rawan
  • Mengatasi kesakitan dan keradangan
  • Membantu meningkatkan dan mengekalkan pergerakan
  • Membantu mengawal kolestrol dan tekanan darah serta kesihatan kardiovaskular
Botanic Health di formulasikan dari buah-buahan dan sayur-sayuran herba seperti buah delima, Manggis, Alga, Misai Kucing, Rumpai Laut,Halia Hitam,Asid Askorbik, Bran Oat,Chia Seed dan Taurina adalah secara klinikalnya membantu dalam kesihatan tulang. Liez percaya setiap produk dari Lynnity telah menjalankan kajian terperinci dan menjadikan Botanic Health superfood terbaik.

LYNNITY  RELIEF
Selain itu, Lynnity menghasilkan Lynnity Relief, minyak essential 100 % semulajadi untuk kegunaan luaran. Ia memiliki bau yang menyegarkan, menegmbalikan tenaga dan melegakan.Sesuai digunakan seisi rumah dari kanak-kanak hingga orang dewasa. Dihasilkan dari minyak essential dari lavendar, Minyak kelapa, bunga Ylang-Ylang dan dedaun herba sangat berguna untuk digunakan setiap dari dan dimana sahaja.




 Kegunaan yang berterusan sangat berkesan seperti berikut:
  • membantu ketika menghadapi sakit kitaran haid dengan sapuan dan urutan lembut diperut
  • memberikan kesegaran dan ketenangan selepas bekerja seharian
  • untuk kanak-kanak sangat sesuai disapuan ketika selesema dan batuk,memberikan ketenangan ketika menghadapi peperiksaan dan membolehkan tidur dengan lena.
  • melegakan sakit kepala dan membantu memberikan kesegaran selepas seharian bekerja atau menempuh perjalanan yang jauh dan lama.
Untuk dapatkan keterangan lanjut atau pembelian produk boleh terus ke 


Facebook

Instagram

Post a Comment

1 Comments

  1. LZ suka bau essential oil terutama bila sakit kepala..
    Bau essential oil terasa fresh dan bersemangat..
    In shaa Allah akan ku terjah website www.lynnity.com..
    Thanks for sharing..

    ReplyDelete