SAMBUTAN ULANGTAHUN KEDUA SHOPEE LEBIH BERMAKNA DENGAN REKOD 80 JUTA MUAT TURUN


2017 adalah tahun cemerlang bagi platform eDagang terkemuka di Asia Tenggara dan Taiwan, Shopee kerana merekodkan pertumbuhan penting dalam semua tujuh pasaran dengan kiraan 80 juta muat turun dan lebih dari 180 juta senarai produk aktif dari 4 juta usahawan di rantau ini. Lebih 5,000 jenama dan pengedar ternama turut serta menyertai Shopee.

Di Malaysia sahaja Shopee merekodkan lebih 5 juta muat turun dari tahun 2015 dan menarik lebih 200,000 usahawan dan jenama terkemuka seperti Shojikiya, Pet Wonderland, One Plus, Pureen dan banyak lagi. Usaha yang membuahkan hasil dengan pelancaran Shopee Mall,satu portal premium yang menawarkan produk - produk eksklusif dari lebih 100,000 produk dari pelbagai jenama dan pengedar sah. Juga kejayaan Shopee University yang membantu usahawan dan perniagaan tempatan untuk berjaya dalam edagang dari 10 negeri dan 40,000 peserta.



Petronas Dagangan Berhad - Aadzrin Azly, Ketua Bahagian Perniagaan Runcit
" Shopee merupakan platfom edagang pertama yang dilantik menjadi rakan kami dan membolehkan kami meluaskan kehadiran kami dalam talian dan mendekatkan kami dengan lebih ramai pelanggan seiring dengan peningkatan inovasi dalam perniagaan kami "

MYDIN Malaysia - Malik Murad Ali, IT Director
" Selain memberikan penjimatan hebat dari produk berasaskan makanan dan bukan makanan, kami juga menawarkan Penghantaran Percuma ke seluruh Malaysia hanya di Shopee"

MR DIY - Andy Chin, Ketua Jabatan Pemasaran
" Perkembangan pesat Shopee dengan jutaan pengguna di seluruh Malaysia  dan kemampuan kami memenuhikeperluan seisi rumah membuatkan kami memilih Shopee menjadi rakan eDagang MR DIY "



Bagi menghargai pelanggan-pelanggan Shopee, mulai 1 hingga 12 December Shopee akan membuat jualan kilat Shocking Sale dengan harga produk serendah RM12 yang akan berlangsung 5 kali sehari.



Kemuncak Shopee Mall Berganda,Tawaran Mega 12.12 dengan harga bermula RM12, Baucar Beat the Clock bernilai lebih RM500,000 untuk dimenangi dan pelbagai promosi lagi yang akan dilancarkan sempena Ulangtahun kedua Shopee Malaysia.

 


Jangan ketinggalan untuk mendapatkan promosi eksklusif  dari rakan rasmi Shopee iaitu Maybank, CIMB, Public Bank, RHB, Ambank, Citibank, Petronas, Digi, Maxis, B Infinite, FPX dan Photobook. 121 pembeli bertuah akan memenangi cabutan bertuah sebanyak 1,212 B Point daripada B Infinite dan dapat membeli baucar aksesori Digi bernilai RM50 dengan harga RM12. Dan menangi percutian untuk 2 orang ke Honolulu, Hawaii bernilai RM15,000 dan sebuah IPhone X bernilai RM5,500 yang ditaja oleh FPX bagi pelanggan yang berbelanja sebanyak RM100 sepanjang Disember ini.



PERTANDINGAN DI SOSIAL MEDIA FACEBOOK DAN INSTAGRAM
Pada pengguna laman sosial media Facebook berpeluang memenangi sebuah iPad Mini4 yang benilai RM1,899 dan 500,000 Shopee dengan memuat naik Bingkai Gambar Facebook Shopee di facebook masing-masing. Pertandingan Snap & Win di Instagram dengan memaut naik gambar daripembelain yang dilakukan di Shopee dan seorang pemenang bertuah akan memenangi wang tunai RM500 setiap minggu untuk seorang pemenang. Syok tuuuuuuu.....

Korang jangan lupa untuk usha website www.shopee.com.my atau korang muat turun jeaplikasi shopee dekat hp korang. Menyesalkorang takshopping dengan Shopee......

Post a Comment

4 Comments

  1. Wah! memang berbaloi-baloi gitew...

    ReplyDelete
  2. Masuk je dalam apps shopee, boleh pengsan tau...
    Semua nak beli... hahaha
    Salam perkenalan dari Wani...
    Jangan lupa singgah blog wani ye

    www.waniameen.blogspot.my

    ReplyDelete
  3. thanks, kakak manis!!! Next event, kami jemput lagi yeee?

    ReplyDelete