MEMBERSIHKAN PINTU SLIDING ATAU TINGKAP DENGAN MUDAH


Assalamualaikum semua.. 
Macam mana hari ini? Ada yang sibuk dengan kerja di pejabat dan ada juga yang sibuk dirumah. Suri rumah macam Liez memang sentiasa sibuk je tambah lagi dengan anak-anak yang masih kecil. Rumah bersepah satu hal.. masa nak fokus pada membersihkan rumah pun tak menentu. Kalau bab cuci tingkat atau pintu sliding ni memang paling Liez rasa bercinta sangat nak buat. Bukan apa,rasa renyah sikit. Tapi Liez dah jumpa barang yang sangat membantu ni.

Kali ini Liez nak share review satu barang yang Liez beli di Chillindo.com. Sebenarnya dah lama Liez mencari barang ni tapi tak pasti namanya. Kebetulan masa perhatikan barang-barang yang nak dibida tu, ternampak la benda ini. Macam tahu-tahu je Liez duk mencari kan.. Duk asyik membida, akhirnya Liez berjaya!! Liez berjaya membida dengan harga RM 7.00 sahaja. Memang excited la kan. 

Cara penggunaan pun senang. Korang perlu dekatkan 2 permukaan pencuci ke tingkat didalam dan diluar sahaja. Ia mempunyai magnet yang akan melekat antara cermin. Semburkan sahaja cecair pencuci pada cermin. Kemudian gerakkan glass clean tersebut. Untuk keselamatan, ia juga menyediakan tali untuk korang ikatkan pada tangan bagi mengelakkan ianya terjatuh. Kalau duduk apartment atau kondo, tak pasal-pasal orang lalu lalang kat bawah kena hihihi. Bab keselamatan memang Liez rasa sangat bagus. 2 permukaan ada span yang berfungsi untuk mencuci dan getah untuk tujuan membuang air di cermin. 
Bersih dah sliding door!!
Doublefaced Glass clean ini memang sangat berguna tau. Sebabnya ia memudahkan kita mencuci tingkat dan pintu yang dipasangkan grill. Memang susah tangan ni nak mencelah di celah-celah besi tu. Satu lagi, tingkap-tingkap yang diluar sangat susah untuk dibersihkan. Liez makin semangat nak bersihkan cermin tingkat kalau ada glass clean hihihi.. Even anak-anak pun boleh tolong cucikan.

Korang kena dapatkan doublefaced glass clean ni memang memang berbaloi dan menyenangkan kerja mencuci cermin. Boleh dibeli di Lazada dan Shopee juga. Macam-macam bentuk Liez tengok dan harga berbeza. Beli jangan tak beli tau

Post a Comment

3 Comments

  1. I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article. I am hoping the same best work from you in the future as well. In fact your creative writing abilities has inspired me to start my own Blog Engine blog now. Really the blogging is spreading its wings rapidly. Your write up is a fine example of it. sash windows

    ReplyDelete