Nak Kulit Cantik? Ainaa Cleanser dan Ainaa Serum Untuk Rawat Kulit Bermasalah Dengan Berkesan


Nak Kulit Cantik? Ainaa Cleanser dan Ainaa Serum Untuk Rawat Kulit Bermasalah Dengan Berkesan | Baru-baru ini sahabat Liez ada mengadu yang kulit mukanya break out dengan teruk sebulan sebelum hari bahagianya. Kesian tengok sahabat Liez, tapi memang dia mengalami jenis kulit berjerawat yang teruk dari zaman persekolahan. Boleh nampak yang dia berusaha mencuba pelbagai produk untuk merawat masalah kulitnya. Alhamdulillah, Liez pula bersyukur kerana tidak mempunyai masalah kulit yang teruk selain jerawat naik sekali sekala.

Zaman sekarang dah banyak produk-produk lokal dipasaran yang berkesan untuk dicuba. Salah satunya produk yang dikeluarkan oleh seorang Intafamous cantik Syafiqah Aina dan suaminya Hafiz Mahamad di bawah label NSA Beau


Rugi tak cuba produk mereka sebab untuk dapatkan kulit yang cantik macam Syafiqah Aina hanya memerlukan 2 produk yang ringkas. Tak perlu regim penjagaan yang renyah dengan banyak langkah-langkah yang perlu dibuat. Sesuai sangat dengan Liez yang malas untuk mengamalkan penjagaan wajah yang perlukan masa yang lama di depan cermin.Hanya 2 produk iaitu AINAA CLEANSER dan AINAA SERUM.

AINAA CLEANSER @ RM 45

Adalah wajib untuk memiliki cleaser muka yang bagus untuk mencuci kekotoran pada wajah selepas seharian. Dengan Ainaa Cleaser ia bertindak sebagai pembersih wajah dan juga boleh digunakan sebagai pembersih mekup. Kira 2-in-1, jimat sangat!

Yang penting apa yang korang perlu tahu, kandungan bahan-bahan dalam Ainaa Cleanser ini adalah dari bahan-bahan semulajadi antaranya Castor oil, Coconut oil, Lecithin dan Avena seed extract yang berkesan sebagai agen anti jerawat, membersihkan liang roma dan meyegarkan kulit selain membersihkan lebihan minyak dan kotoran pada wajah. Kiranya Ainaa Cleaser ini sesuai untuk semua jenis kulit terutama kulit berminyak dan kulit bermasalah seperti jerawat yang teruk.

AINAA SERUM @ RM65


Yang ini memang favourite Liez. Wangi baunya. Dan yang penting teksturnya sangat ringan dan tidak melekit pada wajah kerana ia bebas minyak. 

Bahan-bahan yang digunakan dalam Ainaa Serum adalah dari bahan-bahan yang selamat dan semulajadi antaranya timun, Aloevera, Soapwort, Lavendar dan Asparagopsis Armata. Semua bahan-bahan ini disatukan dan diformulasikan untuk membaharui sel kulit, merawat dan menghapuskan jerawat. Juga membantu menghilangkan masalah pigmentasi, bintik-bintik hitam, memberikan kesegaran dan nampak lebih cerah dan muda. Nak pakai pun mudah, hanya sapukan Ainaa Serum pada wajah. Kemudian dap-dap kan keseluruh wajah. Gunakan selepas mencuci wajah dengan Ainaa Cleanser untuk lebih berkesan.


Produk Ainaa Cleanser dan Ainaa Serum selamat digunakan dan  telah mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) NOT180202252K NOT180406150K. So korang jangan risau k! 

Keberkesannya terbukti dengan beribu testimonial positif dari pelanggan Ainaa Cleanser dan Ainaa Serum. Bukansahajakaumwanita boleh menggunakan set power ni tapi kaum adam juga boleh menggunakannya.


Yang berminat untuk mendapatkan produk terlaris tahun 2018 ini, hubungi agen-agen berhampiran korang dari laman social media seperti di bawah:

Website:


Instagram :
@nsabeautyofficial

Post a Comment

22 Comments

  1. Emi pun ada guna ainaa skincare ni jugak. Suka dia punya serum. Just nice tak melekit kat kulit. Bau dia pun tak kuat sangat.

    ReplyDelete
  2. tak pernah lagi guna dedua produk ni. tapi airah ada baca banyak feedback positif produk diaorang. maybe nanti boleh cuba jugak

    ReplyDelete
  3. Wah harganya memang mampu milik, testimoni pun bagus-bagus. Bagi yang ada masalah kulit muka tu bolehlah cuba ya. Cari skincare yang serasi ni memang wajib tau!

    ReplyDelete
  4. Saya sekarang mencari produk yang bukan mencerahkan kulit tapi boleh buat muka glowy glowy macam artis Korea. Bestnya kalau dapat kulit macam tu.

    ReplyDelete
  5. Ni produk yang saya baru tahu. Tengok ada beberapa blogger yang pakai ni. Kalau bagus kena teruskanlah penggunaannya kan....Harganya berpatutan la tu.

    ReplyDelete
  6. Wow...kalau lihat kat testimoni gambar-gambar tersebut nampaknya memang berkesan lah produk-produk ini. :)

    ReplyDelete
  7. Wow! Terpengaruh pula Rawlins bila tengok testimoni yang ada nie. Macam nak try je. Almaklum, dah usia begini, memacam bantuan diperlukan.

    ReplyDelete
  8. Whoa! many positive review. i heard about this brand but never try before. The cleanser look promising and hope to check this out soon.

    ReplyDelete
  9. Mcm mana dah try tak produk ni? Kalau try nnt share la review jugak. Nak gak tau if kena ngan kulit tak, walaupun lain org lain efek kan. Huhu... Tgk testimon mcm elok je

    ReplyDelete
  10. Nanti cerita lah hasil penggunaan produk ni nanti .Nak tahu juga keberkesanannya merawat masalah kulit kan .Tapu cleanser tuh best berfungsi dua dalam satu.

    ReplyDelete
  11. bagus rupanay produk ni...dia ada serum, pencuci dan pelembap...ramai yg bagi feedback positif sebab ianya macam sesuai untuk semua jenis kulit

    ReplyDelete
  12. 1stime dengar pasal Ainaa. Baca testimoni dia menarik! Teruja nak try serum dia. Maklum laaa usia dah patploh gini kena rajin cuba mana yang paling sesuai. Makaseh yaaa sharing. Nanti kita terjah Web IG dia

    ReplyDelete
  13. Looks good this product. I have breakout too on my face. I should give a try on this one.

    ReplyDelete
  14. Nampak bagus lah produk nie Kak Liez. Tak sangka dorg ada keluarkan produk baru. Mudah pulak tu nk apply. Dan paling penting tekstur dia x melekit.

    ReplyDelete
  15. Banyak nad dah baca review pasal ainaa nji.. Tertarik dengan celanser dia dua dalam satu tu.. Memg bersihla muka kita ni kan daripada segal kekotoran. .Nice produk.. Nanti boleh cuba

    ReplyDelete
  16. menarik jugak serum ni.. antara yang diintai2 nak cuba.
    tengok nanti macam mana.. hehe..

    ReplyDelete
  17. nampak berkesan yer , bagus betul....serum yang ada kat rumah ni pun kebetulan memang dah nak habis ....next boleh cuba produk nih

    ReplyDelete
  18. seems like a good product and good that it works for you. and yes need to try it out to know if is suitable to me too!

    How to deal with markets ups and downs?

    ReplyDelete
  19. nice to know that AINAA SERUM got a nice scent. best giler using it everyday kan. harga dia pun sangat affordable.

    ReplyDelete
  20. suka cleanser dan serum ainaa ni. Wangi je. Then boleh rasa kulit muka segar dan nampak sekata

    ReplyDelete
  21. Bagus Ainaa Cleanser dan Ainaa Serum ni.. dua2 sesuai dengan kulti wajah TB yang sensitif ni.. serum dia bau best.. cleanser dia tak pedihkan mata.. so.. semua best lah!. hehe

    ReplyDelete