PERCUMA! Pek Percubaan Suffy® B Genius Penuh Nutrisi Lengkap Untuk Si Manja Menjadi Sihat, Bijak Dan Kuat


PERCUMA! Pek Percubaan Suffy® B Genius Penuh Nutrisi Lengkap Untuk Si Manja Menjadi Sihat, Bijak Dan Kuat | Pemakanan yang lengkap dan penuh nutrisi sangat membantu pembesaran anak-anak kita menjadi sihat dan ceria. Jadi sebagai ibu yang hanya memberikan yang terbaik untuk anak-anak Liez akan pastikan mereka mendapat khasiat dan zat-zat penting setiap hari. Selain makanan, pemilihan susu yang terbaik juga perlu dititik beratkan. 

Sejak dari lahir, Liez berikan susu badan sebagai makanan asas sehingga usia mereka mencecah 6 bulan dan sehingga usia 2 tahun. Tidak dinafikan susu adalah antara makanan terbaik untuk tubuh badan manusia dan pengambilan susu harus berterusan hingga dewasa. Ada satu produk susu yang Liez nak perkenalkan pada korang dimana ia sangat bagus untuk anak-anak kita dan ia adalah buatan tempatan.


Suffy® B Genius Untuk Si Manja

Susu yang ingin Liez kongsikan adalah Suffy® B Genius. Sebelum Liez memulakan celoteh lebih lagi tentang kebaikan Suffy® B Genius, Liez akan terangkan serba sedikit tentang syarikat yang mengeluarkan susu hebat ini. Suffy Dairy Group Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat pengeluar produk tenusu jen ama ‘’SUFFYY’’ yang berpusat di Ipoh Perak. Suffy mempunyai pengalaman lebih dari 6 Tahun didalam memasarkan produk berasaskan susu ke seluruh Malaysia termasuk  sabah dan serawakSuffy juga mempunyai pelbagai produk susu berasaskan susu lembu dan susu kambing.

Suffy® B Genius dengan Formula B3, dirumus dengan DHA (15mg/100g), Vitamin, Mineral serta tambahan Prebiotik – FOS & Manna untuk membantu Si Manja anda kekal sihat, bijak dan kuat. Semua khasiat ini terkandung dalam susu Suffy® B Genius dari buah Kurma dan madu. Dan lebih penting ianya mendapat pengiktirafan sijil HALAL dari JAKIM.


Buah Kurma
Buah kurma merupakan buah yang tinggi kandungan fiber. Fiber sangat penting untuk membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik. juga mengandungi Vitamin B3. 

Madu
Madu mengandungi glukosa yang membantu untuk memberikan sumber tenaga kepada tubuh badan.



BRILLIANT - Suffy B Genius mengandungi DHA yang merupakan antara komponen utama di dalam otak. Ia Berfungsi untuk membantu perkembangan otak kanak-kanak.
BALANCE - Suffy B Genius membantu memenuhi keperluan nutrisi seharian yang diperlukan oleh Si Manja. Nutrisi yang seimbang membantu Si Manja untuk membesar dengan lebih baik.
BOOST - Suffy B Genius dirumus istimewa dengan Prebiotik dari FOS dan Manna untuk membantu meningkatkan sistem penghadaman Si Manja.
NAK SAMPLE Suffy® B Genius SECARA PERCUMA?
Yang masih was-was untuk mencuba Suffy® B Genius, korang berpeluang untuk mendapatkan 3 pek percubaan secara PERCUMA. Ye betul secara PERCUMA. Tapi untuk 50 orang yang pertama je tau! Jadi kena cepat . Boleh dapatkan pek poercubaan ini di https://shopee.com.my/suffymalaysia. Kod baucar ini hanya sah digunakan bermula dari 24/1/2019 sehingga 15/2/2019. agan lepaskan peluang ini tau. Suffy® B Genius juga dalam pek 500 gram dan 900 gram.

Langkah 1
Log masuk  pada laman web shopee dan bagi mereka yang tidak daftar sebagai ahli perlu daftar terlebih dahulu


Langkah 2
Klik pada Suffy B Genius TrialPack


Langkah 3
Tambah baucar dengan mengunakan CODE SUFFYSBG



Langkah 4
Pastikan anda tekan pada baucar diskaun  
Suffy malaysia official store dan klik pada ok untuk pengesahan

Penghantaran akan dilakukan  dalam 
masa 3 hari waktu berkerja. 


Wajah ceritaanak teruna Liez ni. Suka betul dia sebab sedap. Dan untuk pengetahuan semua, Niyaz ni memang minta untuk ulang berkali-kali makan atau minum kalau dia kata sedap. Dan susu Suffy B Genius memang dah jadi kegemaran dia. Liezdah cuba rasa sendiri dan memang Liez pun suka. Mau cepat habis tau susu tu hihihi~

Dan satu lagi penghantaran cepat, rasa sehari selepas Liez buat pesanan, encik  delivery dah hantar ke rumah. Sungguh efisen betul. So korang tak perlu rasa dengan servis yang diberikan oleh pihak Suffy Daity Group Sdn Bhd ni..Terbaik!!
Untuk pembelian pek penuh boleh dapatkan di Shopee atau di website seperti tertera di bawah:

Website

Facebook

Instagram

Post a Comment

28 Comments

  1. wah byk ingredient yg nutritious dan bagus untuk kesihatan ibu dan bayi

    ReplyDelete
  2. Banyak juga kandungannya. Bab susu ni dah lama tinggal seiring dengan umur anak. Dulu masa kecik2 memang bab susu ni sentiasa dalam prioriti la kan?. Janji anak dapat khasiat untuk tumbesarannya.

    ReplyDelete
  3. whoa ada free sample la airah pun nak cuba nasib harap dapat la. banyak bahan berkhasiat dalam susu ni kan mesti sedap

    ReplyDelete
  4. Bagus kandungan bahan susu ni.. 😍

    ReplyDelete
  5. rasa nak cubalah. lagipun ada free sample pula tu. mana tau kot-kot berkenan nanti.

    ReplyDelete
  6. wow didn't know this until you shared here. Though I do online shopping too but didn't know they have free sample now. Wanna let my friends to know now as they have babies now.

    ReplyDelete
  7. Looks like a good product. Will suggest to my sister for her baby.

    ReplyDelete
  8. Minuman percuma untuk kanak-kanak sekarang boleh dapat pack testing hehehe ok lah tu menarik dan bagus boleh tengok selera mereka suka atau tidak susu sebelum beli yang banyak kan ok...

    ReplyDelete
  9. wah bagus nya. keluaran negara kita dan diyakini halal.
    namun tu la, izzat masih num susu soya. still tak berani nak tukar kan dia kpd susu lembu or kambing.
    lelebih dia skola dah skang ni.
    serik tukar kan dia susu and cirit birit for a week!
    bagus suffy ni. kandungan dia pun sgt complete. terbaik!
    patut diviralkan ni.

    ReplyDelete
  10. Untung budak budak zaman sekarang ni, macam2 pemakanan berkhasiat diaorg leh dapat, zaman sis dulu kentang lenyek je lps putus susu cap gantung..hehehe

    ReplyDelete
  11. Boleh laa berikan kepada anak2 kecil susu ni....sekrang ni mcm2 susu kerkhasiat ada utk tumbesaran anak2...pilih sahaja mana satu...

    ReplyDelete
  12. Suffy ni susu jenama baru ke? Kita x pernah dgr lagi nama ni. Tapi tgk ramuan dia bagus jugak. And konsep b3 tu mmg brilliant sgt!

    ReplyDelete
  13. Waaa.. Susu baru. Boleh la bagi cuba kat anak. Best boleh dapatkan sample dulu. Nak tengok serasi ke tak dengan anak kan.

    ReplyDelete
  14. Adik sepupu saya belikan anak dia susu Suffy ni. Dia cakap memang bagus sangat sanagt sebab anak dia jenis alergik .Bila minum Suffy memang bagus dia cakap .Bagus susu Suffy ni

    ReplyDelete
  15. Susu baru ni nampak menarik dan sedap. Packaging dia pun cantik. Boleh nak try kasi anak, tgk dia ok x dengan susu ni

    ReplyDelete
  16. oh wow thanks for sharing this. yet to try Suffy® B Genius before. you let your kids tried already? how do they like it?

    ReplyDelete
  17. Susu jenama baru ni.Bila tengok isi kandungannya, ada kurma..tu yang best tu

    ReplyDelete
  18. First time dengar jenama nie. Tengok ingredients dia memang elok untuk tumbesaran kan. Yang penting selamat dan bermanfaat untuk digunakan.

    ReplyDelete
  19. Wah dah banyak jenama susu untuk anak-anak di pasaran. Nanti nak bg cuba, insyaAllah.

    ReplyDelete
  20. Wahh... Menarik! Jenama susu diyakini dan halal. Bahan-bahan juga sunnah Nabi. Boleh dicuba utk anak buah ni.. Thanks Liez

    ReplyDelete
  21. anak dah cuba mmemang betul2 okay.. rasa pun sedap.. puashati

    ReplyDelete
  22. wah bagus ni byk khasiat dan sedap pula tu

    ReplyDelete
  23. Syafi pun suka. Padahal ana order utk sepupu dia. Last2 hbs ke dia je. Haha

    ReplyDelete
  24. new brand for milk? anyway good that they got free pack for the parents to get and try it out first!

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Baru nak cuba nasib. alahai baru perasan dah tarikh tutup tu.

    ReplyDelete
  27. menarik ni Liez, boleh cuba bagi yang ada anak2 kecil sebagai percubaan kan :)

    ReplyDelete
  28. aummmmmmm.. ni kalau dak aina tau ni mau di pow nye kite ni.. hee~ sekarang ni dah banyak susu yang berkualiti cam ni.. bagus sangat.. ramai pengeluar dah mula peka dengan tujuan produk..

    ReplyDelete