Tonton Online Drama Melastik Ke Hatimu Episod 01 hingga Episod 13 (Full Episod)

Tonton Online Drama Melastik Ke Hatimu Episod 01 hingga Episod 13 (Full Episod) | Drama terbaru di slot Lestari TV3 yang menggantikan drama ' Hadiah Dari Tuhan' sebanyak 13 episod yang disiarkan setiap hari Rabu hingga Sabtu jam 9 malam bermula 21 Januari 2021.

Kisah mengenai seorang gadis dengan personaliti gangster yang memiliki teman lelaki seorang posmen. Hubungan mereka ditentang oleh ibu Haura yang mahukan dia menikahi seorang yang kaya.

Kredit : Instagram Drama Sangat

Drama komedi romantik arahan Sutradara Azmi Hatta daripada produksi Orangetree Production Sdn Bhd yang diadaptasi dari novel 'Melastik Ke Hatimu' karya Aqma Dee.

Kredit: Google

Pelakon / Watak

Andi Bernadee (Ziyyad), Janna Nick (Haura), Norman Hakim (Jeffry), Puteri Sarah (Fatin), Azrel Ismail, Ahmad Ezzerin Loy, Nonis, Datuk Jalaluddin Hassan, Wani Kayrie, Ridzuan Hashim, Azizah Mahzan dan ramai lagi.

Sinopsis

Kisah mengenai Haura (Janna Nick) dengan personaliti gangster yang memiliki teman lelaki seorang posmen. Hubungan mereka ditentang oleh ibu Haura yang mahukan dia menikahi seorang yang kaya. Akhirnya, Haura terpaksa berkahwin dengan Ziyyad (Andi Bernadee) yang merupakan seorang penyelia kilang tempat kakaknya (Puteri Sarah) bekerja.

Kerana Haura masih mencintai Naim, dia berusaha memcari jalan untuk buat Ziyyad menceraikannya. Ziyyad pula, dalam diam mencintai Haura dan berusaha mengambil hati Haura. Akhirnya, Haura jatuh hati dan mereka bahagia.

Namun, malang menimpa keluarga Ziyyad yang diisytiharkan muflis. Masalah makin meruncing bila terbongkar satu rahsia yang selama ini diselindungi. Dan ibu Haura mendesak Ziyyad untuk menceraikan Haura. Bagimanakah hubungan Ziyyad dan Haura seterusnya?


Post a Comment

2 Comments

  1. citer ni best. wpun tak baper suka dengan Janna Nick tapi jalan cerita drama menarik. dia ada lawak2 sikit.

    ReplyDelete