Kelebihan Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature Merawat Masalah Sunburn

Kelebihan Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature Merawat Masalah Sunburn | Kalau bab penjagaan wajah bagi seorang wanita memang tak pernah habis. Dari set cucian wajah, penyegar hingga ke krim pelembap memang sangat diambil berat. Bagi Liez langkah-langkah penjagaan wajah wajid mengikut step by step dan juga menggunakan produk yang terbaik. Seperti sebelum ini Liez ada berkongsi tentang Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature yang hebat dalam merawat dan mecerahkan tona kulit, kali ini Liez nak share kebaikan Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature merawat masalah sunburn.

Kelebihan Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature Merawat Masalah Sunburn

Punca terjadinya Sunburn pada kulit

Mungkin ramai yang tidak tahu kepentingan memakai pelembap atau krim pelindung matahari setiap hari. Penggunaan krim pelindung matahari bukan sahaja melindungi kulit dari tebakar, ia juga mengelakkan kulit dari timbulnya masalah pigmentasi, kedutan dan mungkin akan mendapat kanser kulit. Jadi penggunaan pelembap atau krim pelindung matahari sangat perlu dipakai setiap hari.

Banyak jenis pelembap dan krim pelindung matahari di pasaran tetapi krim yang berasaskan air sangat sesuai untuk kulit wajah Malaysia yang mengalami cuaca panas kering ini. Liez recommended Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature.

Kelebihan Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature Merawat Masalah Sunburn

Percaya tak, memang Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature memang menjadi pilihan Liez bukan kerana review-review yang menyatakan produk ini bagus tetapi Liez sendiri telah menggunakan dan ternyata berkesan untuk kulit Liez. Tak rugi membelanjakan wang pada produk ya baguskan?

Kelebihan Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature Merawat Masalah Sunburn

Istimewanya Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature adalah kerana ia dihasilkan dari bahan-bahan semulajadi yang ada kelebihan dan fungsinya.

Antaranya:-

Camellia Japonica Seed Oil - banyak digunakan dalam produk penjagaan rambut dan kulit wajah. Kelebihannya adalah untuk memgurangkan keradangan dan sunburn yang disebabkan terdedah kepada cahaya UV, mengecilkan liang pori dan mencegah dari jerawat. Selain itu, ia mampu melembapkan kulit, mampu mencerahkan kulit.

Niacinamide
- mengandungi vitamin B3 yang dapat mengawal penghasilan sebum dan minyak yang berlebihan pada kulit wajah. Ia juga sangat berkesan dalam mencegah penuaan dan garis halus pada wajah. Selain dapat mencerahkan tona kulit dan membantu membaiki tona kulit yang tidak sekata.

Bahan lain - Angelica Acutiloba Root Extract, Cnidium Officinale Root Extract, Gardenia Florida Fruit Extract, Paeonia Albiflora Root Extract, Pinus Densiflora Leaf Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Rehmannia Chinensis Root Extract sebagai bahan utamanya yang lain.

Selain itu, Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature menjadi pilihan kerana:-

Kelebihan Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature Merawat Masalah Sunburn

1. Sangat lembap – pelembap yang sesuai untuk semua jenis kulit. Selain melembapkan kulit sepanjang hari, ia membuatkan kulit wajah berseri-seri.

2. Tekstur krim berasakan air - ia bermaksud selepas disapukan pada wajah, ia akan menghasilkan titis air di permukaan. Lagi menarik, ia tidak berminyak dan tidak melekit. Selesa di wajah sepanjang hari.


Kelebihan Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature Merawat Masalah Sunburn

3. Cepat menyerap - krim terus menyerap kedalam lapisan kulit dan tidak menyumbat liang pori wajah.
4. Membaiki kulit wajah yang tidak serata agar nampak lebih cerah sekata dan berseri.
5. Mengecilkan liang pori wajah untuk kulit lebih rata dan lembut.
6. Membuatkan solekan pada wajah kekal lebih lama, tidak bercapuk dan cantik.

Cara - Cara Penggunaan Aqua Whitening Cream

1. Bersih kan muka terlebih dahulu dan keringkan.
2. Ambil sejumlah krim yang secukupnya dan sapukan pada wajah dan leher hingga rata. Beberapa saat kemudian, titisan air akan muncul.
3. Tepuk secara lembut dan biarkan ia menyerap sepenuhnya.
4. Boleh menggunakan solekan selepas itu.


Pengalaman Liez Menggunakan Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature

Liez dah lama gunakan Aqua Whitening Cream Hansaegee Nature dan Liez recomended untuk yang mempunyai masalah kulit. Liez suka sebab ia tekstur yang berasaskan air menyerap dengan pantas dan tidak melekit. Dengan bau yang segar memang menjadi pilihan Liez.

Kalau yang bermasalah sunburn, Aqua Whitening Cream sangat bersesuai kerana ia dapat merawat dan memperbaiki kerosakan kulit akibat terdedah cahaya UV.

Korang boleh dapatkan produk Hansaegee Nature di laman web seperti dibawah dan juga maklumat-maklumat tambahan di social media yang dinyatakan dibawah.


Post a Comment

0 Comments