ALHAMDULILLAH.. DAPAT JUGA IBU SUSUAN BUAT NIYAZ

Actually memang berat nak ambik keputusan nak cari ibu susuan untuk Niyaz. Sebab rasa nanti Niyaz akan ada 2 ibu.. so nanti mama jeles tauuuuuu. Tapi bila difikirkan mama nak juga fully bf Niyaz sampai 2 tahun..So Liez minta permission dari Dearie untuk cari ibu susuan Niyaz.
Alhamdulillah, My Dearie setuju. So Liez minta bantuan sahabat dari group #bfmember di FB untuk minta bantuan mencari ibu susuan untuk Niyaz. Alhamdulillah dalam masa 2 hari ada seorang hamba Allah yang sangat baik hati Whatsapp bertanyakan if dah dapat ke susu untuk Niyaz.
So Liez pun berbalas Whatsapp dan dia memang ada stock yang banyak dan dapat kebenaran husbandnya untuk cari anak susuan.. Alhamdulillah syukur sangat-sangat....
So Liez plan jumpa dia last friday. Dan kebetulan dia stay di Setiawangsa. So memang senang nak cari.. Alhamdulillah Niyaz pun ok je dengan Ibu susuan dia.. Dan family ibu susuan Niyaz sangat ramah.. Nenda pun ada sekali. Just adik susuan Niyaz tidur. Adik susuan Niyaz baru 4 bulan..
Syukur dapat juga susu untuk Niyaz. Actually Liez bukan selamanya nak Niyaz minum susu dari Ibu susuan.. Just nak cover stock susu Liez sendiri.. Sementara Liez nak kumpul balik stock susu Liez semula.
Walau macam mana pun, Liez akan terus menjaga silaturahim dengan family ibu susuan Niyaz.. 

Semoga ALLAH SWT sahaja yang dapat menbalas budi baik family Ibu susuan Niyaz...


P/S: Jangan terkejut tau ada je sorang anak ada 14 ibu susuan.. hihihi macam mana tue???

Post a Comment

0 Comments