ETSUMELL SUSU KAMBING BERPERISA COKLAT DAN OAT LAZAT


ETSUMELL SUSU KAMBING COKLAT DAN OAT
Sebut pasal susu kambing, Liez antara pengguna susu kambing juga. Liez suka amalkan masa mengandung. Dari anak pertama dan anak kedua memang Liez amalkan susu kambing sebagai minuman tambahan selain ubat-ubatan yang dibekalkan pihak klinik. Alhamdulillah dengan mengamalkan susu kambing,anak-anak Liez kurang dijangkiti penyakit dan bebas dari penyakit.



SUKA SESANGAT NIYAZ

Bagi yang tidak suka dengan susu kambing kerana ada yang berbau hamis la, tak sedap la Liez cadangkan korang dapatkan ETSUMELL SUSU KAMBING COKLAT DENGAN OAT ini. Kali pertama Liez mencubanya memang jatuh hati. Tiada bau hamis, dengan perasa coklat yang digemari dan ada tambahan oat didalamnya. Bukan sahaja sedap tapi sangat mengenyangkan. 


ETSUMELL SUSU KAMBING COKLAT DAN OAT
ETSUMELL SUSU KAMBING COKLAT DENGAN OAT ini juga mengandungi bahan-bahan makanan sunnah seperti Madu, Kurma,Kismis, Habatussauda, Delima,Al Manna (Gum Arab) dan aprikot yang setiap satu bahan-bahan itu mengandungi khasiat tersendiri.Ditambah dengan oat yang mengandungi lebih kalsium,proyein,magnesium,zat besi,zink dan vitamin E.

Menarik lagi tentang ETSUMELL SUSU KAMBING COKLAT DENGAN OAT ini sangat sesuai diamalkan oleh semua dari kanak - kanak hingga ke orang tua. Ibu mengandung juga digalakkan untukminum ETSUMELL SUSU KAMBING COKLAT DENGAN OAT ini kerana ia memberi tenaga dan menyegarkan tubuh,membantu sistem pelawasan perut mengelakkan dari sembelit,menghasilkan zat besi dan penghasilan darah yang cukup ,membantu menggalakkan atau stumulasi awal pengeluaran susu ibu dan mengurangkan risiko bayi terkena demam kuning.


Manfaat bagi ibu yang hamil
Baik untuk ibu yang menyusukan bayi

Bagi yang menyusukan bayi juga sangat elok diamalkan kerana habatussauda dan kurma adalah
MILKBOOSTER untuk membanyakkan susu ibu. Selain itu membantu memulihkan kulit bayi yang terkena eczema. Juga merangsangkan penghasilan susu ibu serta memekatkan susu ibu.Ini imembuatkan bayi akan kenyang dan tidur dengan lena. Kandungan coklat juga banyak manfaatnya seperti meningkatkan kekuatan otak,menurunkan berat badan,baik untuk jantung, kaya antioksidan dan banyak lagi.


TESTIMONI PENGGUNA ETSUMELL

TESTIMONI PENGGUNA ETSUMELL

TESTIMONI PENGGUNA ETSUMELL
Jadi galakkan anak-anak korang untukminum ETSUMELL SUSU KAMBING COKLAT DENGAN OAT ini keran ianya adalah minuman yang lengkap untuk tumbusaran mereka.

Korang boleh dapatkan ETSUMELL SUSU KAMBING COKLAT DENGAN OAT seperti dibawah.


Instagram: @etsumell_hq
No. Telefon: 011-23451742

BUAT AIS KRIM ETSUMELL 
Tips dari Liez: Kalau anak-anak tak suka minum susu kambing secara terus, korang boleh cuba bancuh susu dan jadikan sebagai ais krim atau buatkan puding.

Post a Comment

3 Comments