JOM KURUS DENGAN DETOX TEA BY MEDINA DESIRE


 

Sebut pasal nak kurus memang ramai nak kurus kan? Tapi gaya hidup kita dan pemakanan kita memang agak menyukarkan proses penurunan berat badan. Pakar mengatakan penurunan berat badan akan berjaya dengan 80% pemakanan dan 20% senaman. Tapi penurunan berat badan harus didahulukan dengan Detox. 

Apa itu Detox ?

Detox merupakan proses penyingkiran bahan toksin atau buangan dari tubuh badan manusia. Badan manusia mempunyai sistem detox sendiri iaitu hati, usus dan ginjal. Apabila kita berpuasa, badan akan melakukan proses detox semulajadi. Detox dilakukan untuk memastikan sistem penghadaman usus bekerja dengan sepatutnya dan memastikan kulit bersih serta segar. Selain itu ia juga turut memastikan sistem buah pinggang kita berjalan dengan lancar. adalah lebih baik anda melalui proses detox dahulu bagi mengeluarkan segala toksin di dalam badan bagi memudahkan penyerapan vitamin lain.



Testimoni Dearie Kita sendiri
Penurunan berat badan sebanyak 2-5 kg dalam seminggu? Biar betul?
MEMANG BETUL.. Korang kena cuba SLIMMING & DETOX TEA dan KAKI CANTIQ TEA BY MEDINA DESIRE ini. 



Produk bumiputera dan halal, 100% bahan semulajadi dari herba terpilih. Produk ini tidak mengandungi bahan kimia, pengawet mahupun pewarna tiruan.
Banyak khasiat dan kelebihannya sesuai untuk yang ingin kurus, perut buncit atau spare tyre. Sangat sesuai untuk lelaki dan wanita. Tidaksesuai untuk ibu mengandung dan menyusu bayi bawah 6 bulan dan hanya boleh mengambil Slimming & detox tea sahaja.

Kaki Cantiq Tea
Rasa seperti Ribena dan serai tanpa gula
Dirumus khas dari 100% herba kering dan tiada bahan kimia.Tea ini menfokuskan kepada mengecilkan peha dan lengan, mengawal selera makan dan membuang lebihan air dalam badan kita.
** Cara pengambilan di waktu pagi sebelum sarapan pagi.

Slimming & Detox Tea
Rasa seperti teh ,tidak pahit atau kelat
Berfungsi untuk menurunkan berat badan, mengempiskan perut, menghapuskan lemk dan mengatasi masalah sembelit. Bukan sahaja untuk mendapatkan badan idaman tetapi Slimming & Detox tea membantu merawat kencing manis, kolestrol tinggi dan juga meningkatkan metabolisma.
** Cara pengambilan di waktu malam sebelum tidur.

Terbukti berkesan menurunkan berat badan dan tiada kenaikan berat badan selepas berhenti pengunaannya. Banyak testimonial berjaya dari pengguna yang berpuas hati dengan Detox tea by Medina Desire ini. TAPI harus diingat, pemakanan juga harus dijaga untuk menurunkan berat dengan banyak.




Korang boleh roger Agent Sah (243) untuk mendapatkan Kombo Detox tea dengan harga RM40 sahaja. Korang akan dapat special gift dengan setiap pembelian set kombo Slimming & Detox tea serta Kaki Cantiq Tea.

Boleh hubungi Agen Sah Medina Desire (243) 
Instagram: Detoxkuruslimtea
Postage seluruh Malaysia dan COD sekitar Kuala Lumpur/Selangor

Post a Comment

1 Comments