Mudahnya Menempah Makanan dengan Aplikasi Sihaf Sadaqat

Mudahnya Menempah Makanan dengan Aplikasi Sihaf Sadaqat 
Mudahnya Menempah Makanan dengan Aplikasi Sihaf Sadaqat | Assalamualaikum korang. Hari ni Liez nak war-war kan satu aplikasi yang memudahkan korang untuk membuat tempahan makanan arab tanpa perlu bersesak. hihihi~ semua dihujung jari je!
Mudahnya Menempah Makanan dengan Aplikasi Sihaf Sadaqat 
Aplikasi Sihaf Sadaqat ini adalah dari idea yang dicetuskan oleh pemilik Restoran Makanan Arab Sihaf untuk memudahkan pelanggan mereka untuk membuat tempahan untuk berbuka puasa di restoran mereka.
Mudahnya Menempah Makanan dengan Aplikasi Sihaf Sadaqat 
Mana nak dapat buffet berbuka puasa dengan harga RM39 sahaja. Dengan pelbagai menu makanan arab asli memang korang takkan menyesal punya. Bagi yang suka makanan arab, boleh cepat-cepat install aplikasi ni sekarang!

TEMPAHAN DAN PENGHANTARAN
Bagi yang malas nak tempuh kesesakkan jalan raya nanti, jangan risau tau. Korang boleh juga membuat tempahan makanan dan mereka akan hantar terus ke depan pintu rumah korang. Ehhh~ depan pintu ofis pun boleh. Mana-mana lokasi dalam jajahan Sihaf boleh mereka hantarkan.
Mudahnya Menempah Makanan dengan Aplikasi Sihaf Sadaqat 
Dengan harga set makanan untuk Regular RM 7.90, Jumbo RM 9.90 dan Premium RM 14.90, korang boleh nikmati bersama-sama keluarga, kawan-kawan dan rakan sepejabat. Tak payah pening fikir nak berbuka dimana dah!

TEMPAH DAN SEDEKAH
Selain korang membuat tempahan makanan untuk korang sendiri, untuk keluarga atau kawan-kawan tak salah kalau korang buat tempahan makanan dan sedekahkan kepada mereka yang tidak mampu untuk berbuka puasa dengan sempurna. 

Apa yang korang perlu hanya dapatkan alamat kediaman atau rumah kebajikan yang korang ingin sumbangkan. Pihak Sihaf sendiri akan menghantar terus ke sana. Mudah kan?

CARA TEMPAHAN DI APLIKASI SIHAF SADAQAT
Aplikasi Sihaf Sadaqat boleh di muatnaik pada semua jenama telefon bimbit.
Untuk yang menggunakan iPhone, boleh cari di iOS dan pada yang menggunakan Android boleh dapatkan di Google Play Store.


Boleh install aplikasi dibawah

  Alamat : 
B-LG-1, Shop Lot Vista Alam, 
Jalan Ikhtisas, Seksyen 14, 
Shah Alam, 40000 Shah Alam, 
Selangor Darul Ehsan
Tel: 011-1111 0500

Facebook :

Instagram : 

Waktu operasi : 
11: pagi hingga 11:30 malam 
(setiap hari)

Post a Comment

22 Comments

  1. mudah kan..hanya dihujung jari jer

    ReplyDelete
  2. Menarik... Zaman sekarang semuanya di hujung jari kan. Hehehe..

    ReplyDelete
  3. sedap menunya. sekarang semua mudah. alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. Wah menarik ni. Sangat memudahkan sesiapa yang teringin nak makan makanan Arab.

    ReplyDelete
  5. Semua dah semakin mudah dan di hujung jari. Tak perlu nak berebut-rebut mencari tempat duduk di restoran dah sekarang kan. Thanks share information nie. Boleh la nak try untuk order dan makan di pejabat kan.

    ReplyDelete
  6. Ok, yang ni ai suka.. Memang memudahkan sangat. Done download aplikasi. Harap-harap trak ada masalah lokasi penghantaran.

    ReplyDelete
  7. Memang mudah lah ada aplikasi ni. Bila-bila nak berbuka menu arab order je guna aps. Lagi selesa kan berbuka dekat rumah. Nak bersedekah pun boleh. Tahniah Sihaf.

    ReplyDelete
  8. Wow semakin advance ya. Lepas nie x perlu nak menghadap kesesakkan lalu lintas utk berbuka puasa. Order online and makanan terus sampai depan pintu. Okay nak download apps nie

    ReplyDelete
  9. Seriously memang murah kot price dia. Tempting juga la tengok the food. And good thing is ada apps lagi yet its also has the delivery service. This is so cool. Nak install the apps. Sesuai sangat untuk orang malas bujang cam ty yang always busy.

    ReplyDelete
  10. ya Allah.. ada ye aplikasi macam ni? mudahnay nak berbuat kebajikan.. bagus sangat sebab kadang ada orang nak buat macam ni tapi tak reti nak uruskan dengan cara yang paling mudah..

    ReplyDelete
  11. Wow sekarang dah ada applikasi macam ni memang hari-hari lah kita makan Nasi Arab hehehehe paling suka Mandy tu lah terliur tengok...

    ReplyDelete
  12. Baguslah aplikasi Sihaf Sadaqat ni. Memudahkan jika ada yang terniat nak bersedekah untuk berbuka. Kena download apps mereka ni.

    ReplyDelete
  13. Agaknya, tersangkut dalam jem waktu berbuka dah dekat...bolehlah kan guna Sihat Sadaqat ni kan.

    ReplyDelete
  14. ingatkan salah eja rupanya mmg nama sihaf. baguslah ada delivery .khai pun duduk shah alam. bolehla order nanti

    ReplyDelete
  15. First time dengar aplikasi ni tapi bila tengok harga tu terkejut juga. Murah juga harga, Kalau waktu Ramadan memang bagus lah, terutama kalau jenis tak sempat nak memasak kat rumah tu.

    ReplyDelete
  16. Mudahnya bila dah ada apps ni tak susah dah nak cari makan dekat mana sambil tu dapat bersedekah.airah nak order pun jauh la pulak

    ReplyDelete
  17. Wow murahnye harga dia.. Dengan makanan yg nampak banyak dan menyelerakan.. Boleh try ni bulan puasa nanti

    ReplyDelete
  18. senangnya..kalau lapar bukak je rapps ni pilih2 menu dan order..mudah dan pantas..harga takdelah mahal sangat okla...ikut pasaran kan

    ReplyDelete
  19. Aplikasi yang menarik ni. Time bekerja balik lambat tak sempat iftar, memang memudahkan buat tempahan makanan kat sini. Harga pun berpatutan. Nak sedekahkan dengan yang lain pun berbaloi.

    ReplyDelete
  20. Makin mudah untuk mencari makanan sedap-sedap..syok ada apps macam ni, takde dah pening-pening nak masak apa utk berbuka nanti kan

    ReplyDelete
  21. Sekarang dah berlumba-lumba orang buat busines secara online. Makanan pun begitu...kalau tak tahu cara prmosi online ni makna ketinggalan lah.
    Sis pun selalu jugak order makanan secara online gunakan aplikasi mcm ni. Ni dah tahu ada app ni..bolehlah sis cuba yg ni pulak

    ReplyDelete
  22. Aplikasi Sihaf Sadaqat sangat membantu yah. Kini tak susah lagi bila menginginkan makanan tunggal klik aplikasinya dan pesan makanan sesuai keinginan.

    ReplyDelete