APLIKASI CANNIS MILIK MALAYSIA BAKAL DISENARAIKAN DI NASDAQ PADA TAHUN 2021!

APLIKASI CANNIS MILIK MALAYSIA BAKAL DISENARAIKAN DI NASDAQ PADA TAHUN 2021!| Assalamualaikum korang. Hari ahad yang lalu Liez telah dijemput untuk menghadir satu persidangan yang semakin mendapat tumpuan di Asia Tenggara. Persidangan apa yang hebat sampai mendapat sambutan sebegitu ye??


Persidangan yang mendapat perhatian dan dihadiri lebih dari 3000 peserta yang di adakan di Kuala Lumpur Convention Centre ini bakal disenaraikan di Nasdaq. Semakin hebat aplikasi Cannis kerana berjaya mengumpul lebih 100,000 pengguna dalam masa kurang dari dua bulan ia dilancarkan dan telah memperluaskan pasarannya dengan pesatnya di banyak negara Asia Tenggara.

Apa itu Cannis ?? >> APLIKASI CANNIS GABUNGKAN E-DAGANG 7 DALAM 1

Nasdaq merupakan bursa saham Amerika dan merupakan kedua terbesar di dunia dengan permodalan pasaran, di belakang hanya Bursa Saham New York dengan Cap pasaran (11,860 bilion USD) dan pertukaran elektronik pertama yang membolehkan para pelabur membeli dan menjual stok pada sistem berkomputer, cepat dan telus, tanpa memerlukan lantai perdagangan fizikal.

Dato 'Ching Eu Boon, Ketua Pegawai Eksekutif  
"The Upcoming Greatest Star in Nasdaq" bersama 3000 peserta Cannis bahawa perkongsian Cannis tidak terhad kepada teknologi terkini, seperti teknologi digital, pangkalan data yang besar, kecerdasan buatan, penggambaran dan perfileman, ubat-ubatan preventif, industri kecantikan, teknologi terkini dalam pertanian dan banyak lagi. Kami berharap perkongsian strategik dengan industri-industri tersebut dalam memenangi kepercayaan pengguna dan meningkatkan pengalaman pengguna akhir lancar O2O."

Muat turun Aplikasi dan Perbelanjaan Pengguna telah mencipta rekod baru dalam sejarah, Cannis dilahirkan pada era yang tepat dan terbaik.


Menurut rekod suku ketiga tahun 2018, 'App Store' menjadi popular dan menguntungkan dimana jumlah muat turun aplikasi yang komprehensif di App Store dan Google Play telah melebihi 29 bilion, kenaikan 10% berbanding terdahulu. Juga perbelanjaan pengguna global telah mencapai hampir 20 bilion dolar AS, kenaikan 20% berbanding dengan musim yang sama pada masa lalu dan telah mencipta rekod sejarah baru. Jenis aplikasi dalam kategori muat turun, permainan, hiburan dan aplikasi penyiaran videoa terus menjadi yang paling banyak dimuat turun. Prestasi yang mengalakkan dari dua jenis Aplikasi yang sama memerlukan kandungan kreatif  bagi memenuhi permintaan pasaran.

Pada keseluruhannya, suku ketiga tahun 2018, App Store dan Google Play kedua-duanya mempunyai sejarah muat turun yang lebih tinggi dalam perbelanjaan pengguna. Ini menunjukkan trend pasaran App akan terus meningkat dan bergantung kepada populariti penggunaan telefon pintar, menyediakan pembelanjaan tanpa henti dan potensi pembangunan yang besar. Dan kerana itulah, Cannis memberi tumpuan kepada industri yang paling cepat berkembang, menyediakan platform integrasi, mewujudkan fungsi 7-dalam-1 yang kuat.

Mod Maya-Realiti yang digabungkan dengan Mod O2O

App Cannis bukan sahaja menggabungkan fungsi inovatif setiap bulan tetapi juga melabur dana besar secara selektif di industri tren luar talian, dengan  jangkaan menyambung aliran perbelanjaan keseluruhan pengguna luar talian dengan pangkalan data dalam talian, untuk memulakan membina model O2O, mengadakan promosi pemasaran terdahulu, pembekal ahli dalam talian dan luar talian dengan cekap, dan perkhidmatan penghantaran barangan 'back-end' menjadi lebih lancar.

Untuk ahli-ahli Cannis, mereka boleh menggunakan diskaun dalam talian, termasuk pembelian di kedai runcit dan rakan kongsi strategik Cannis. Setiap mata ganjaran dalam talian boleh digunakan sebagai diskaun yang membantu pengguna menjimatkan wang juga membolehkan ahli memenangi hadiah utama  melalui perkongsian.

Ketua Pegawai Operasi Cannis, Encik Mohammad Mustaqim Bin Abdullah menegaskan bahawa platform itu secara aktif akan menjalankan susun atur yang komprehensif untuk perkhidmatan dalam talian dan luar talian, supaya gedung yang sedia ada tidak lagi dibatasi oleh saiz atau sekatan serantau ruang. Melalui mod Cannis e-commerce dan  keutamaan belanja, maklumat pedagang boleh diperolehi dengan kos terendah ke pasaran sasaran yang tepat, oleh itu memaksimumkan keberkesanan pengiklanan.

Rakan Strategik Cannis

Rakan-rakan strategik yang hadir pada hari tersebut termasuklah Dr. Eco-Dr. Coco Alex; Produser Syarikat Produksi Da Motion, Encik Along; Pengarah Kreatif (凯 优 影视 控股 有限公司), Miss Bo Bo; LongTV Sdn. Encik Chis Yen; Weber PDT Pusat Kesihatan Rawatan Kanser Prof Madaya Dr. Martin E. Roberts; Ketua Pegawai Eksekutif (名 资 股份有限公司), Encik (蔡逸群) dan Dr. DNA Encik Jannings Lee.

Tan Sri Datuk Sri Tee Keat, Konsul Kehormat Republik Slovakia
"Cannis mempunyai ketajaman idea terhadap perkembangan trend. Melalui analisis pangkalan data yang besar, mereka secara tepat mempelajari keperluan sebenar pengguna. Budaya etnik yang kaya di Malaysia juga membantu mengembangkan perniagaan ke seluruh dunia, bagi menarik rakan strategik pada masa hadapan. Sama ada dalam pemasaran media atau strategi pembangunan, Persembahan mereka sangat luar biasa."

Cannis adalah aplikasi bersepadu pertama di dunia yang menyediakan pengguna dengan pelbagai aplikasi App ini, penyiaran langsung, e-dagang, diskaun membeli belah, rangkaian sosial, video pendek, permainan dan pembayaran, semuanya boleh didapati di Cannis App. Cannis yakin bahawa mempunyai pelbagai kumpulan etnik dan budaya Malaysia sebagai titik permulaan, lebih mudah untuk mengembangkan Cannis dari Asia Tenggara ke seluruh dunia.


“YOU THINK KIT, WE BUILT IT”

Website :  
https://cannis.app/

Facebook :  
www.facebook.com/CannisApp

Instagram :  
www.instagram.com/CannisApp

Post a Comment

26 Comments

  1. kita bila nak melabur kat NASDAQ nih kak ? hee~

    ReplyDelete
  2. wahhhh tahniah cannis bakal terkenal di Nasdaq

    ReplyDelete
  3. Wah... Tahniah, Cannis! Sebenarnya baru juga dengar tentang apps ni tapi nampaknya memang ramai puji. Sangat convenient!

    ReplyDelete
  4. tahniah cannis ! lepasni nak tengok la aplikasi cannis ni ada apa sebab sebelum ni tak tahu pun

    ReplyDelete
  5. Wahh... Tahniah Cannis!
    Cayalah dah tahap international gitu. Nina teruja nak download apps ni tengok ada apa yang menarik

    ReplyDelete
  6. Cepat betul aplikasi cannis ni berkembang kan? Rasanya baru lagi aplikasi ni dilancarkan, tapi dah ramai sangat pengguna. Satu contoh aplikasi yg bagus.

    ReplyDelete
  7. Nak tahu lagi kena download dlu app cabbis ni. Mungkin akan lebih banyak info.

    ReplyDelete
  8. I c everyone is sharing about this cannis. must be a great apps.. nice nice.. let's try out

    ReplyDelete
  9. Power jugak cannis ni kan. Fadzi baru je baca pasal cannis ni bulan lepas. Launching dia. Tiba tiba bulan ni dah umum akan masuk nasdaq. Hebat. tahniah jugak

    ReplyDelete
  10. App paling best dan mesra pengguna. Banyak bende boleh buat dalam satu app. Dah try shopping pakai app cannis mmg best dan barang murah2. Tahniah cannis dah letakkan matlamat nak tersenarai di nasdaq setanding dengan syarikat-syarikat gergasi dunia.hehehe

    ReplyDelete
  11. Tahniah Cannis. Ruby tak berapa faham pasal Cannis dan Nasdaq ni. Moga sukses k. Nanti nak download dan shopping. Hehe

    ReplyDelete
  12. tahniah cannis..aplikasi nie boleh buat 7 benda dlm 1 dgn memuat turun aplikasi ini..ia sgr mudah dan menyenangkan..semoga cannis dpt memberi perkhidmatan yg baik utk semua org..

    ReplyDelete
  13. Wow..kalau dah listed kt Nasdaq memang btol-betol buat untung ni..terbaiklah..tak sabar nak trade stock ni gak nanti

    ReplyDelete
  14. tahniah cannis di atas pencapaian yg sangat hebat. baru dilancarkan dua bulan sudah memiliki ratusan ribu pengguna. dan terkini bakal tersenarai di Nasdaq. hebat tu !

    ReplyDelete
  15. tahniah cannis akan disenarai dalam nasdiq..bukan sennag tu..pencapaian yang menakjubkan..semoga terus success..nad dah install.heee

    ReplyDelete
  16. Bague cannis..semoga makin maju dan mengirak langkah dalam ddunia digital...persaingan pasti hebat..tp kalau dh tersenarai dalam NASDAQ memang terbaik la..jom ja ramai2 download apps ni...

    ReplyDelete
  17. Apabila banyak aplikasi bergabung jadi satu, paling Rawlins suka adalah sebab ianya akan menjimatkan ruangan dalam phone. Hehe. Tahniah cannis

    ReplyDelete
  18. Good luck and the best aplikasi mobile yang kita pernah guna sebab ada tujuh fungsi dalam satu tak perlu nak download banyak tahniah moga terus sukses sehingga serata dunia...

    ReplyDelete
  19. Waaahh.... selamat ya, Applikasi Cannis milik Malaysia ini bakal masuk ke Bursa Saham New York dengan Cap pasaran (11,860 bilion USD).

    Tahniaaaa....

    ReplyDelete
  20. Tahniah cannis maju setapak lg menempa nama hingga me NASDAQ

    ReplyDelete
  21. Ramai yang berkongsi cerita tentang Cannis ni. Dari tak berapa nak paham, dah paham juga la sikit sikit tentang nya.
    7dalam1 kan apps ni. Memudahkan penggunanya.

    ReplyDelete
  22. mula2 tak tahu cannis ni aplikasi apa.. lama2 baru tahu sebab ramai yang dok citer pasal aplikasi ni..

    ReplyDelete
  23. Mohon pertanyaan yang arif pasal Cannis ini. Boleh ke saya jual separuh coin cannis yang ada sekarang..

    ReplyDelete