Jom Main Money Games Secara PERCUMA Di Mortgagecalculator.org

Jom Main Money Games Secara PERCUMA Di Mortagagecalculator.org | kalau dah gila main games, memang Liez akan cari masa untuk tenang-tenang dari urusan rumahtangga dan main permainan atas talian yang popular. Terbaru Liez jumpa permainan atas talian iaitu Mortgagecalculator.org
Nak kata Liez ni addicted pada permainan atas talian, tidak juga. Tapi Liez suka happy-happykan diri, hilangkan rasa stress atau penat dengan main games. Nak keluar jalan-jalan memang tak daya dengan ada anak-anak yang bersekolah sesi pagi dan petang.

Kategori Permainan Atas Talian Mortgagecalculator.org

Untuk permainan di Mortgegecalculator.org lebih kepada permainan mengenai usahawan, perniagaan dan pengurusan untuk kanak-kanak. Banyak kategori untuk dicuba dan antara menjadi pilihan Liez ialah:

1. Money Games - Permainan ini ialah cara yang menyeronokkan untuk berlatih penambahan, penolakan dan pendaraban sambil belajar tentang wang.


Cashier Simulator ialah permainan di mana pemain mengendalikan mesin tunai di kedai runcit.
Grocery Cashier ialah permainan di mana kanak-kanak kecil boleh berlatih tambah dan tolak bersama-sama kebiasaan kewangan dengan mengendalikan mesin tunai maya.

2. Grocery Store Games - menjalankan pasar raya dan menyimpan stok barang.

Idle Hypermarket Empire ialah permainan simulasi kedai runcit di mana anda menguruskan pasar raya besar berorientasikan menegak.
The Casagrandes Mercado Mayhem ialah permainan simulasi kedai runcit di mana anda mengendalikan kedai runcit seperti kedai awal. Daripada pelanggan mengambil barangan runcit mereka sendiri, anda memilihnya untuk mereka.

3. Restaurant Simulation Games - menjalankan kedai kopi, kedai burger atau pizzaria.

Coffee Shop ialah permainan simulasi sebulan di mana pemain melaraskan tetapan permainan untuk memperoleh sebanyak mungkin daripada menjalankan kedai kopi.

Pizza Cafe ialah permainan simulasi restoran di mana anda mesti menghidangkan dengan cepat setiap restoran pizza yang mereka minta.
4. Office Politic Games - Permainan digunakan untuk menerangkan persaingan dalaman, penyelesaian konflik & pembinaan pasukan, dan sebagainya.

Office Fight ialah permainan pertempuran lontaran yang ditetapkan dalam persekitaran pejabat.
Office Hurdles ialah permainan larian tanpa henti yang ditetapkan dalam persekitaran pejabat.

Actually ada banyak lagi permainan atas talian di Mortgagecalculator.org untuk korang cuba. Memang korang tak akan bosan. Boleh tukar-tukar games ikut mood ye. Kalau Liez suka games memasak atau Restaurant simulation games tu.

Bermain di Mortagagecalculator.org tak perlu install atau sebarang applikasi. Boleh main terus dari komputer, laptop atau telefon bimbit. Boleh main dimana-mana dan bila-bila masa. Even anak-anak mesti suka sebab ada bermacam jenis permainan untuk dimainkan. Yang pasti semuanya PERCUMA.




Post a Comment

2 Comments

  1. Suka main game kat sini, time mata mengantuk masa buat kerja kat komputer..saya main sekejap game kat sini untuk cerahkan mata

    ReplyDelete