QASEH DAN KOLEKSI SMIGGLE DAN PATUNG BARBIE

QASEH DAN KOLEKSI SMIGGLE DAN PATUNG BARBIE | baru lepas bercerita tentang sambutan ulangtahun Qaseh yang ke 5. Sambutan memang simple dengan jemputan adik beradik je. Masak pun memang simple je sampai gambar makanan pun tak sempat ambik ~ hihihi


Tahun ni Qaseh dapat banyak hadiah permainan dari family. Bagaikan dimandikan dengan hadiah je anak-anak Liez tu. Yang mama dan baba pulak pening nak arrange storage dan jenuh membebel suruh anak-anak simpan toys lepas bermain hihihi~ 


Actually minat Qaseh pada toys berubah je. Masa awal-awal usia, dia minat Frozen. Hampir semua barang yang ada karakter Frozen dia minat. So banyaklah barang Frozen. Lepas tu dia minat dapur dan perkakasan dapur mainan, so ada lah 2 set dapur. Then banyaklah toys yang kami belia dan adik beradik belikan.


Tapi tahun ni paling banyak dapat dari adik ipar dan suaminya. Sebelum dapat hadiah ulangtahun,diadah adapat bermacam-macam barangan Smiggle. Dari headband, pensil case dan bag sekolah dia dapat. Niyaz pun dapat juga tapi koleksi untuk anak dara Liez ni lagi banyak.

Koleksi Smiggle




 1. Triple zip colour set
2. Dolly squad hardtop pencil case
3. Out of the world light
4. Slapband
5. Smile Locket Bracelet pack

1. Squad backpack
2. Playful Junior backpack



Smile star jewelery box
Universe flipwatch
Sequin slapband
Kids Purse

Koleksi Barbie
Dan dua minggu sebelum ulangtahun,dia dah dapat 1 plastik sampah toys. Rupanya penuh dengan patung Barbie. Dalam banyak patung tu ada satu patung Barbie koleksi harijadi 2018. Seronok la anak dara Liez tu.
Limited Edition Birhday Wishes Brbie Doll 2018
Dapat sebuah kereta mewah lagi hihihi
Lagi koleksi Barbie Qaseh
Mini Gym 
Mini Gym lagi
Set living room, tapi banyak barang MIA
Antara accesories yang ada, sebenarnya banyak tapi tak tahu mana hilangnya
Set dining pun ada
Banyak lagi barangan Barbie yang Qaseh hilangkan. Orang jenis kejap simpan dalam kotak, lepas tu dalam strolley bag lepas tu bawak ke hulur ke hilir. So memang hilang la.. sambil Liez menaip ni, mulut pun sama membebel dekat Qaseh. Geram tau sebab ada yang kasut sebelah ada sebelah lagi hilang. Aduhhhh penat nak cakap apa yang takde. Penat mengutip toys diaorang ni jugak. sabar je lah. Next entry Liez story pasal koleksi toys Niyaz pulak ye.

Post a Comment

2 Comments

  1. wahhh seronoknya Qaseh tuu...my time is over dah pasal Barbie ni semua..hehe

    ReplyDelete
  2. Best betul jadi Qaseh ni... Macam-macam dapat... Rezeki anak-anak... SYok tengok

    ReplyDelete