Private Mandate - Instrumen Pelaburan Untuk Melabur Secara Terus di Bursa Saham

Private Mandate - Instrumen Pelaburan Untuk Melabur Secara Terus di Bursa Saham | Mesti ada yang mula berlajar untuk menceburi pelaburan saham tetapi tidak tahu bagaimana untuk memulakan? Dimana perlu untuk mendapatkan ilmu perlaburan yang betul? Rupanya ramai diantara kita yang mula sedar akan kelebihan dan kepentingan pelaburan di kala kita berdepan dengan pandemik Covid-19. Banyak cara perlaburan yang ada dan menjaminkan keuntungan jangka masa panjang dan selamat antaranya ialah dengan Private Mandate. What is Private Mandate? Masih tertanya-tanya lagi kan?

Private Mandate - Instrumen Pelaburan Untuk Melabur Secara Terus di Bursa Saham

Private Mandate - Instrumen Pelaburan Untuk Melabur Secara Terus di Bursa Saham saham yang diuruskan oleh mereka yang berpengalaman di Private Mandate by DDNK. Ianya merupakan salah satu tool instrument medium-high risk bagi mereka yang ingin mengembangkan potensi keuntungan portfolio pelaburan kewangan anda dan ianya dijamin selamat oleh Security Commisioner Malaysia.

Apa Itu Private Mandate? 

Private Mandate atau nama lain Private Managed Account For Retirement (PMART) mempunyai variety samada private mandate unit trust (UT), private mandate ETF atau private mandate saham. Dan saham ni pulak ada blue chip, dividen yield, opportunities dan sebagainya.

Untuk private mandate blue chip, ia tidak ada nama dana kerana pelaburan adalah KHAS untuk individu tersebut dan saham yang dilaburkan juga KHAS untuk individu (PRIVATE) tersebut. Ia seolah-olah dana dicipta untuk pelabur tersebut – bukan untuk public. Saham yang dilaburkan juga lebih kurang sama dengan unit trust iaitu ada Top Glove, Dialog dan banyak lagi.

Fund manager pula secara aktif juga ‘manage’ saham ni seperti sell ke, cut loss ke dan sebagainya untuk pelabur mendapat pulangan yang maksimum. Maka keutungan bagi private mandate adalah berbeza bagi setiap individu sebab sifat private mandate tu juga iaitu fokus pada individu tu sendiri.

Walaubagaimanapun, setiap share yang dipilih dan dilabur, pihak pelabur tidak boleh memilih saham pilihannya sendiri kerana private mandate ni bersifat discretionary, terutama nya pelabur yang menggunakan Employees' Provident Fund (EPF). Untuk pelabur cash atau tunai, mereka akan diberi option mix (diversify) unit trust dan private mandate iaitu pelabur boleh mengawal sendiri dana yang dikeluarkan untuk di beli, di jual atau tukar.

Berapa modal minima untuk pelaburan Private Mandate?

Modal minima yang telah ditetapkan ialah RM100,000 dan segala urusan akan dilakukan oleh team DDNK bagi memberikan pulangan yang baik dan terjamin kepada pelaburnya. Namun begitu, pelabur juga dibenarkan untuk melabur sebanyak RM50,000 oleh HQ. Mengikut prosuder utama, setiap pemohon akan ditemuduga dan pemohonan akan melalui saringan oleh admin.

Berapa Pulangan oleh Private Mandate?

Pulangan perlaburan saham yang diuruskan oleh Private Mandate bergantung pada prestasi semasa DDNK. Mengikut kebiasaan ia melebihi 15% dalam jangka masa 5 bulan.

Gross Profit Yang Menarik Dan Tinggi Setakat Ini

Private Mandate - Instrumen Pelaburan Untuk Melabur Secara Terus di Bursa Saham

Testimoni dari Dato Hj Mohd Nawi

“Selama setahun bersama DDNK, sudah mencapai 1
00% pulangan ROI dari portfolio Private Mandate ini..” – Dato Haji Mohd Nawi

Testimoni dari Mr Beddan A/L Veerasamy

Dalam masa 17 bulan, beliau mendapat pulangan sebanyak 248% dan sangat berpuas hati dengan Private Mandate by DDNK

Jika ada yang berminat untuk melabur atau mengetahui lebih mengenai Private Mandate by DDNK boleh klik https://wa.link/eikpmp atau layari https://private-mandate.com/

Post a Comment

0 Comments