LIEZ JUAL FAME COSMETIC MURAH SEMPENA YES HINGGA 5 JANUARI 2018



Assalamualiakum buat sahabat semua. Bila sebut hujung tahun mula terfikir anak-anak akan mula bercuti panjang, ada yang plan nak bercuti bersama keluarga, ada yang nak berkahwin, ada yang bertunang ke, yang menunggu nak bersalin ke kan... Memang hujung tahun adalah yang dinantikan terutamanya kaum wanita. Kenapa la ye? Apa lagi kalau bukan Year End Sale.

YES!.
Yang ni memang kaum wanita takkan lupa. Tak kira shopping secara offline ke online ke memang ini saat yang ditunggu-tunggu. Liez dulu masa berkerja memang tunggu hujumg tahun kalau nak shopping sebab harga jualan boleh murah sampa 80%. Haihsss memang menduga nafsu dan poket je. Tapi since dah duduk rumah jaga anak-anak dan perbelanjaan ditanggung sepenuhnya My Dearie, jadi perkara yang macam ni kena la Liez lupakan. Sekarang pentingkan barang-barang anak je tambah lagi Qaseh akan bersekolah tahun depan.

Ehhh membebel pulak... Ohhhh Liez nak war-warkan pada sahabat bahawa FAME COSMETIC telah melancarkan Year End Sale untuk semua barangan cosmetic mereka. Ok yang ini memang korang tak boleh nak lepaskan peluang memiliki semua product FAME COSMETIC.









Semua produk diatas Liez ada jual. Since Liez berhenti kerja bulan puasa hari tu, memang Liez nak cuba berniaga kecil-kecilan nak tampung sikit perbelanjaan atau duit jajan untuk anak-anak. Pada sahabat yang nak cantik meletop, korang mesti cantik divasss bila pakai Fame Cosmetic.

Pada sahabat-sahabat yang beli dari Liez, terima kasih Liez ucapkan. Dan sempena jualan YES ! kali ini, setiap pembelian 2 lip cream atau 1 produk lain akan Liez bagi hadiah istimewa.

Cepat Whatsapp www.wasap.com/60122464170 dan Liez akan reply secepat mungkin. Terima kasih korang support Liez !!!!

Post a Comment

2 Comments

  1. Eh Menarik la....sales sampai bila ni?macam berkenan plak ngan lipstick fame tu..kita ada satu je kaler Violet...

    ReplyDelete
  2. Smp 5 Jan 2018... serius SA mesti suka sbb color dia mmg in skrg... liez yg xpernah pakai lipstick pun boleh jatuh hati utk beli dan jual jugak

    ReplyDelete